|
Post by melien on Jul 6, 2007 15:40:43 GMT 2
"Zal ik het dan maar voor hem vertalen??" zei Aaron grijnzend tegen Jade. Toen wendde hij zich naar Chris en zei simpelweg: "Ze vroeg of je met haar naar het gala wilde gaan.". "Ik dacht ik help eventjes." zei Aaron met een knipoog tegen Aylin.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 15:43:14 GMT 2
Aylin keek vaag naar Jade. "Ow sorry 'oor! Ick schrijf het wel even op!" Zei ze en pakte haar toverstok en schreef in de lucht; Lieve Chris; Heb je zin om samen met mij naar het gala te gaan? Het stond er in hele grote letters, die mooi rood waren. "Zo Duidelijk? Dankje Aaron.." Zei ze er nog grijnzend achteraan. "Jaa echt wel! Ik ben de onschuld in eigen persoon! En heb een vriendin voor als je het niet geloofd!" Zei Tristan en keek naar Jade.. Jaloers? Dacht hij grijnzend. "Nouw Aylin.. Je kunt moeilijk zeggen dat het niet te lezen is!"
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 15:46:28 GMT 2
Jade stond verslagen naar de woorden te kijken. Prachtig. Haar enige kans om deze keer wél een date te hebben voor het gala, verpest. Ze had nog maar één kans; zelf Chris vragen, en hopen dat hij voor haar koos. Of ze het lef ervoor had? Vast wel. Ze verzamelde al haar moed en haalde diep adem.
"Chris, eigenlijk had ik gehoopt dat je met míj mee naar het bal zou gaan" zei ze, in één adem. Ze ademde uit, staarde even naar de grond en zuchtte opgelucht. Het was haar gelukt, en ze had er slechts weinig moeite voor gedaan. Nu was de beurt aan Chris.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 15:48:50 GMT 2
Aaron schoot in de lach. "Blijkbaar kun je kiezen Chris. Wie kies je?" zei Aaron ;achend tegen Chris. Hij was blij dat Diana ja had gezegd. Was dat gedoe er tenminste niet.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 15:54:07 GMT 2
Wedden dat hij Aylin kiest? Wedden? dacht Jade. Ze staarde naar de grond en voelde dat ze rood werd.
Ron (ja, die was er ook nog ¬¬) Keek van Jade naar Aylin, naar Chris. "Je hebt de keuze, of de kleine met de hersens, of de grotere met het accent." zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 15:56:45 GMT 2
Aylin keek even verbaast naar Jade.. Toen weer naar Chris.. Voor wie zal hij kiezen? Schoot het door haar hoofd. Ze wou eigenlijk heel graag met hem naar het gala.
"Chris! Er word om je Gevochten bijna!" zei Tristan terwijl hij lachde. "De keuze is aan jou!"
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 16:00:17 GMT 2
De zenuwen hoopten zich op in haar maag. Ik maak geen schijn van kans. dacht ze triest. Ze zuchtte en staarde naar haar blauwe gympen. Fantastisch. Vallen voor de jongen die waarschijnlijk op een frans grietje valt. kan je nog minder kans hebben?
"Bitchfight!" brulde Ron grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 16:00:52 GMT 2
{Oké, ik ben even weg, en meteen is mijn char door 2 personen mee naar het gala gevraagd o.o} Chris keek besluiteloos van Jade naar Aylin. 'Oow..' hoorde hij zichzelf zeggen, waarna hij in de lach schoot. Ik wil niet kiezen! Ik wil tegen beiden geen nee zeggen! Hij stond sterk in tweestrijd, en wist voor een moment niets uit te brengen. 'Kan ik niet met twee meisjes naar het gala?' grapte hij uiteindelijk maar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:02:35 GMT 2
Tristan keek naar Ron.. "Wel een leuk idee opzich.." zei hij bedenkelijk.. "Strijd arena maken?" vroeg hij glimlachend.
Aylin werd een beetje rood. ZE had ineens wat minder zelfvertrouwen dan dat ze normaal altijd had.. Ze keek naar Chris.. Zou ze een kans maken? Ze keek hem een beetje verbaast aan door dat antwoord..
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 16:04:08 GMT 2
Jade rilde, en kreeg een sterke neiging om in tranen uit te barstten. Had ze hier nou al die moed voor gebruikt? Ze zuchtte. Waar was al haar zekerheid plots gebleven? Al het plezier?
"Niet nodig, Chris wilt ze allebi" zei Ron grijnzend, terwijl hij met zijn toverstok op een tafel tikte.
|
|