|
Post by Lisa .. on May 16, 2007 19:02:35 GMT 2
''Ik weet waar je het over hebt, muziek is fantastisch. Ik kon vroeger uren met me zus naar muziek luisteren, verschillende stijlen zonder een woord te zeggen, maar ik wist dat we er beide van genoten. Maar heb alleen enkele concerten over gehoord, ben er nog nooit zelf geweest.' zei Lili tegen Terry. Ze neuriëde een deuntje van hét nummer van thuis.
|
|
|
Post by anneloes on May 19, 2007 13:01:58 GMT 2
Alette zag hoe sommige andere kinderen hun mp3, mobieltjes en andere dreuzel snufjes voor de dag haalde. Ze had nooit geweten dat zoveel kinderen in dreuzels waren geinteresseerd. Dus pakte ze zelf ook het nieuwste muziek snufje uit de dreuzelwereld. Als ze dit zag verlangde ze weer naar haar ouders. Ze zette het ding zo hard dat het bijna zeer deed. Maar zo kon ze nog even genieten voordat ze het saaie boek weer open moest slaan. Alette zong zachtjes mee met de nieuwste hit.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 14:44:04 GMT 2
Terry keek op. 'Wow, wat is dat!' riep ze tegen Aletta. Ze hield van alles dat met muziek te maken had. 'Is dat de niewste ipod? Mijne is nu een jaar oud... Hahaha, oh help. Ik begin als een dreuzel te klinken!' Ze barstte in lachen uit en zette haar muziek op pauze. Dat praatte toch iets makkelijker.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 19, 2007 19:38:57 GMT 2
'Er is gewoon 1 conclusie, tovenaars houden gewoon van muziek, vooral als het draagbaar is en opgeslagen op een klein apparaat. ' zei Lili lachend. Even gaf ze Terry een vriendschapelijke duw. 'Je begint echt als een dreuzel te klinken.'zei Lili, terwijl ze nog eens lachde.
|
|
|
Post by anneloes on May 20, 2007 15:28:54 GMT 2
Ja dit is een van de nieuwste Ipods. Nou ja, nieuw is ie niet echt. Hij is ook al weer bijna een jaar oud! Ik heb hem vorig jaar tijdens de vakantie van mij ouders gekregen. Mijn vader is dreuzel dus dat weet je wel hoe die dingen gaan. zei Alette lachend. In het begin vond ik het maar een rot ding maar later raakte ik er aan gewend.
Oké ik nu klink ík pas als een dreuzel haha... Zo zegt mijn vader het ook altijd. Alette zette haar muziek weer even aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 21, 2007 7:21:30 GMT 2
Laten we het nou niet over ouders gaan hebben' Dat onderwerp was nou niet het favoriete onderwerp om over te praten van Lili. Daarna glimlachde ze zwak even. Haar gedachten gingen naar de zomer waarin ze weer met Tiwe naar festivals of concerten zou gaan. Die gedachte liet haar gezichtuitdrukking aardig stralen. 'Misschien moet ik ook maar overwegen om zo'n ding te laten brengen'
|
|
|
Post by anneloes on May 26, 2007 13:33:37 GMT 2
Het is echt heel leuk hoor! Ik ben er zelf zo'n beetje aan verslaafd geraakt. Het liefst luister ik naar de muziek. Het is alleen jammer dat je er hier in de school geen muziek op kan zetten. Dat moet ik dus thuis doen. Maar verder is alles er oké aan!
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:37:54 GMT 2
Terry schudde met haar vigner en grijnsde. 'Dat kan zeker wel, je meot alleenw eten hoe. Heel eenvoudig. Ken je die platen die die oude heksen gebruiken? Daar staat emt magie alle muziek op. Die draaien ze dan af door de juiste spreuk te zeggen. Nou, in feite kan je je muziek voeral op zetten. Als je dat doet, dan kan je eht ook met diezelfde magie weer op je ipod zetten. Heel relaxt. Ik zal het je wel leren als het moet.' En dan vroegen mensen hoe ze aan die hoge cijfers voor dit vak kwam...
|
|
|
Post by anneloes on May 27, 2007 13:48:31 GMT 2
Hé, leuk dat wist ik niet! Het zou erg leuk zijn als je me dat wou leren! zei Alette. Dat is echt leuk
|
|