|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 17:20:28 GMT 2
(Zo snel al?)
|
|
|
Post by johanneke on Nov 21, 2007 17:29:21 GMT 2
we kunnen anders nog ff verder gaan en dan verwijder ik ding nog ff?
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 11:06:57 GMT 2
"Maar.. Maar.. Maar..." Begon Tristan nog.. Hij had echt het gevoel dat het hem echt nooit ging lukken. "Oke, we gaan het wel proberen.." Zei Tristan en liep naar Tyra toe en gaf haar een zoen. "Ik heb mijn bikini al aan.. Was al van plan vanmiddag naar het meer te gaan.. Jij? Tris? Ty?" Vroeg ze aan Tristan en Tyra.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:05:46 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Nou, dat ahd ik thuis wel altijd, maar aangezien er hier geen opgewarmt zwembad is... ik moet hem nog even gaan halen.' Ze beantwoorde Tristans zoen en sloeg haar arm om hem heen. 'Het gaat jullie wel lukken,. Jullie hebben mij en zelfs die idiote broer van mij. En anders wil... Hoe heet je eigenlijk?' Tyra richtte zich tot Karl.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 23, 2007 22:23:49 GMT 2
''Karl of kangeroe..'' lachte Karl. ''En ik wil best mee helpen jullie te leren surfen hoor!'' zei Karl enthousiast. Hij vond alles best, zolang hij maar nog genoeg tijd had om zelf te surfen. Hij wilde nog een paar nieuwe sprongen uitproberen die hij van de zomer nieuw had geleerd.
|
|
|
Post by Merel on Nov 23, 2007 22:41:01 GMT 2
"Met jou hulp moet dat zéker lukken." Zei Tristan waardoor Mariël in lachen uitbarste. "Volgens mij gaat er bij jullie niks van surfen komen!" Zei ze lachend om vervolgens achter een boekenkasat dekking te zoeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 25, 2007 21:07:42 GMT 2
Tyra sloeg haar armen over elkaar en keek mariël uitdagend aan. 'Je onderschat me enorm. Dacht je dat Miquel de fanatiekste was van ons tween? Goed hij surft beter dan ik, dat moe ik toegeven. Maar ik snowoard beter en ik ben zeker net zo fanatiek in bieide sporten als hij.' Ze glimlachte naar Karl. 'Tyra. Of Tora. Mijn broer vind me een tijger, al weet ik neit waarom.' Ze bloosde licht.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 19:35:21 GMT 2
"Nee in die zin bedoelde ik dat niet. In die zin ben ik er van overtuigd dat jij het net zo goed of misschien zelfs beter kan.. Ik had het eerder over een ander opzicht.." Zei Mariël grinnikend. Tristan schudde even met zijn hoofd en snapte wel wat Mariël bedoelde. "Tristan en die rondrennende hypere kuiken is Mariël." Zei Tristan plagend en omhelsde Tyra.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 20:33:27 GMT 2
Tyra glimlachte blij in de omhelsing. 'Ik hou jllie twee wel in toom hoor. Jou kan ik wel aan,'lachte ze naar Mariël,'en jij krijgt geen kusjes meer van mij als je niet lief bent.' Ze knipoogde.
|
|