|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 0:00:42 GMT 2
Carmen wende haar hoofd af en pakte het muisje op. "Je blijft van hem af!" Zei ze vastberaden en boos. Camren wist niet of ze boos was vanwege het muisje of omdat ze een rede zocht om boos op Hunter te zijn. Ze schudde de gedachte weg en aaide het muisje over zijn kopje. Roc keek Carmen verbaast aan. "C, wat heb je zeg? Laat dat ding gewoon lopen, hij hoort voor zichzelf te kunnen zorgen." Carmen schudde haar hoofd. "Ja, Angel, hij kan zich tegen bepaalde dingen beschermen. Maar niet tegen een tovenaar!"
|
|
|
Post by ruka on Jul 9, 2007 0:06:43 GMT 2
'Ik zal hem niet pakken met mijn toverstok' beloofde Hunter en keek Carmen hoopvol aan. 'Ik kan het toch gewoon proberen?' vroeg hij toen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 0:13:10 GMT 2
Carmen keek Hunter niet eens aan. "Mooi niet! Ik laat dit onschuldige diertje niet in jou handen achter." Roc zuchtte. "Sinds waarneer geef jij zo om dieren? Het enigste wat jou familie heeft is jou ene uil. Die trouwens ook muizen eet!" "Ik geef om dieren sinds..." Carmen wist geen antwoord. "En ik zet Skylar wel op een dieet dan!"
|
|
|
Post by ruka on Jul 9, 2007 0:18:38 GMT 2
Hunter schudde even zijn hoofd, het leek net alsof hij iets dierlijks had. 'Ag laat het maar' zei hij rustig en keek naar Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 0:22:30 GMT 2
"Mooi." Carmen staarde naar de tafel. De muis zag dit als een kans en sprong van haar hand af. Roc keek naar de muis en schudde zijn hoofd. Carmen was gek geworden. Hij richtte zucht weer op zijn perkament en schreef af en toe iets op. De muis snuffelde even en sprong toen van de tafel af op de grond. Carmen had nogsteeds niets in de gaten, ze was in gedachte weggezonken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 16, 2007 15:42:15 GMT 2
'Carmen je muis gaat er vandoor' zei Brendon en keek achterom. Hij kende haar naam, maar verder niks.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 16:32:43 GMT 2
Carmen keek verbaast op. "He?" Ze keek Brendon vragent aan. Roc zuchtte. "De muis." Mompelde hij zonder haar aan te kijken. "Ow!" Carmen stond snel op en pakte de muis beet. "Ik laat hem buiten wel vrij." Ze glimlachte en keek Brendon aan. "Bedankt."
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:40:59 GMT 2
'Niks te danken' zei Quizz met een lach. Hij zuchtte, deze les kon nog is saai worden. Hunter zuchtte, dat was vreemd.
|
|