|
Post by Merel on May 27, 2007 11:23:51 GMT 2
Mariël stak haar hand even op naar Terry. Toen keek ze naar Shirie die volgens haar niet van plan was me te gaan. "Komop, Je kunt echt beter gaan zitten." fluisterde ze tegen haar.
"Hoi"Zei Tristan eerst tegen Aaron toen hij binnen kwam. Hij keek even naar de stoel en kreeg een raar gevoel. Je zou er toch maar zelf zitten. "hoi" Fluisterde hij terug toen hij naar Tyra keek. Hij zuchte even.
Rachanna wist niet goed wat ze moest doen of denken. Ze bleef zitten en staarde voor zich uit. De arm van Draconic voelde ze amper, Behalve dat er iets warms was. Haar ogen vulde zich met tranen, maar ze wist ze te bedwingen.
|
|
|
Post by birgit on May 27, 2007 11:26:45 GMT 2
Tess keek serieus naar Ryanne. Zo, zo zij durft. dacht Tess.
Joyce keek ook naar Ryanne. Ze wist dat Ryanne soms héél gemeen kon zijn maar ze kon af en toe ook best aardig zijn.
Stan keek naar Ryanne. Ze is best leuk dacht Stan. Jammer genoeg moet ze van school af. Maar anders heb ik ALette altijd nog... dacht Stan. Stan was op Alette verliefd. Maar hij vondt Ryanne ook wel leuk...
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:28:14 GMT 2
Terry keek ook naar Shirie. Ze wilde het meisje ropen dat ze moest komen, maar haar stem liet haar in de steek. Tranen brandden nog niet in haar ogen, maar er zat wel een brok in haar keel, die het ademen moeilijk maakte en het slikken pijnlijk.
Shirie liep als verdoofd naar Mariël toe. Sneep kwam misschien voorlopig nog niet. Zitten zou inderdaad beter zijn.... Ze bleef naar de deur kijken, hopen dat Sneep naar binnen zou komen.
Draconic legde zijn hoofd tegen dat van Rachanna. Zijn grootoduers hadden hier ook gestaan, voor het gerecht, maar zij waren ontsnapt. Zou dar Ryanne ook kunne gebeuren?
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 11:29:23 GMT 2
Lili keek strak voor zich uit. Nu Ryanne binnen was, werd het wel ernstig. Ze keek even de kerker door maar zag Charlotte nog nergens. Daarna ging ze met haar ogen de mensen rond Droebel af, hij was de enige die ze herkende van die paar Ochtendprofeten die ze had gelezen. Nieuwsgierig en lichtelijk bang voor wat er komen ging zat ze op haar stoel.
Meera keek even naar de paar rijen voor haar waar Draconic en Rachanna zaten. Ze wilde dat ze iets kon doen, maar ze wist dat ze dat op dit moment niet konde. Haar ogen volgde Ryanne en iets in haar zei dat dit fout was, maar aan de andere kant, 2 van de 3 onvergeetelijke vloeken is toch niet niks.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 11:31:53 GMT 2
Mariël Pakte Shirie's hand en trok haar mee naar wat stoelen. Daarna keek ze naar Ryanne. Hoe ze daar liep. Het leek al meteen of ze een Serie moordernaar was. Maar dat viel ook wel mee. Ze zuchte. Toch vond ze het vreselijk vooor CHarlotte en vreog zich af waar ze bleef.
Rachanna merkte dat Ryanne binnenkwam nadat de leraren plaats hadden genomen. Waar was Sneep? Vroeg ze zich af. "Volgens mij is het zinloos, vrees ik." Zei ze gesmoord. Ze had het over de rechtzaal. Ze werd toch van shcool gestuurd, dat was bijna zeker.
|
|
|
Post by admin. on May 27, 2007 11:34:46 GMT 2
"Juffrouw Sneep, vertel de waarheid. Heeft U 2 van de 3 onvergeeflijke vloeken gebruikt; voor de lol? Had U een reden, viel juffrouw Arkwright- waar is ze eigenlijk - U aan? U kunt 3 getuigen oproepen, als U daar behoefte aan heeft." zei perkamentus. Anne merkte de eeuwige kalmte in zijn stem niet meer; zijn stem klonk nu behoorlijk kil.
"En of ik er een reden voor heb! Denk je nou echt dat ik mezelf verraadt voor een lolletje?! Ik ben toch niet gek! Ik deed alles in opdracht; alles! Maar wie, ja dat ga ik jullie niet aan je neus hangen. LAAT HEM MAAR WETEN DAT IK LIEVER VERMOORD WORD, DAN HEM TE VERAADEN!" krijste Ryanne. Ze probeerde op te staan, maar werd teruggetrokken door de kettingen. Haar ogen spuwden vuur; als je haar zag, wist je meteen dat ze woedend was. Voldemort veraaden? Nu ze zo ver was? Nee, dat was wel het laatste wat ze zou doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:34:56 GMT 2
'Van school gestuurd? We hebben geluk als ze neit in Azkeban belandt!' Draconics stem was hees. Hij kuchte even om weer controle over zijn stem te krijgen. Het lukte aardig. 'Met die twee vloeken.. en al het andere dat ze heeft gedaan...'
Shirie liet zich meevoeren. Ze ging zitten en staarde naar Ryane. Haar stiefzusje... Ze schudde haar hoofd. Tranen brandden in haar ogen. Maar ze huilde niet. Ze huilde nooit. Dat zou ze nu ook niet.
|
|
|
Post by birgit on May 27, 2007 11:35:29 GMT 2
Tess keek rond. Waar was Sneep? Je moet toch wel bij de rechtzaak van je eige dochter zijn?/ Tess bleef maar in het rond kijken...
Joyce zag Tess zitten... Ze liep naar Tess toe en ging naast haar zitten. Hoi zus, Weet jij waar Sneep is? Is wel raar hoor. Dat hij er niet is bedoel ik... Joyce keek net als Tess rond.
Stan keek de zaal rond. Waar was Sneep??? Stan hooptte dat Alette kwam... Hij vondt er niks aan zonder Alette. Hij zag haar nergens! Hij wou zo graag dat ze kwam...
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 11:36:08 GMT 2
Elvira leunde achterover tegen de muur. Ze had geen zin in een actie als gister dus probeerde ze zich niet al te veel met de rechtzaak bezig te houden. Op een gegeven moment kwam Ryanne binnen. Elvira zag neit echt iets wat veranderd was aan Ryanne's houding. Ze zocht er verder ook niet naar. Ze keek de zaal rond om t kijken of Mariel er al was. Ze zag Mariel maar had geen zin om op te staan en naar haar toe te lopen.
|
|
|
Post by admin. on May 27, 2007 11:46:41 GMT 2
(Na 12 uur mag je niet meer antwoorden, tot één uur. Aangezien de meesten dan moeten eten enw e niet al teveel willen missen ) Ondertussen kwam SNeep ook binnestormen. Zijn gezicht stond kwaad en kil, maar zijn ogen niet. Had hij voor het eerst medelijden? Hij keek expres niet naar Ryanne en ging op een bak zitten. Anne en Jade keken op toen Sneep binnenkwam, maar richten hun aandacht als snel weer op Ryanne. Ook Hermelien & Ron deden dit. Ryanne zuchtte. "Ja, ik heb die spreuken gebruikt. So what?! Er zijn zoveel mensen hie rop school die ze weten en gebruiken- maar laat ik nou niet zo laf zijn om ze te vertellen. IK HEB GEEN GETUIGEN NODIG!"
|
|