|
Post by birgit on May 27, 2007 11:51:01 GMT 2
Tess schrok op van de binnenvallende Sneep. Joyce schrok ook. Hoi zus, zei Tess zachtjes.
Stan keek ook op toen Sneep kwam binnenvallen. Hij keek weer even naar Ryanne. Later keek hij weer door de zaal en af en te naar de deur om te kijken of Alette kwam...
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:51:21 GMT 2
Shrie sprong op toen ze Sneep zag. Ze wilde op hem af rennen en hem steuenen.... Maar ergens kon ze zich neit bewegen. Ze staarde hem alleen maar aan, zonder iets te zeggen.
Draconic stond op. 'Misschien zijn niet alle mensen zo trots als jij over het feit dat ze zich ooit hebben aangesloten. Misschien geniet neit iedereen van dood en pijn als jij dat doet. Misschien is het wel geen angst. Misschien is het... ehm eens kijken..menselijkheid? Dat latste had hij maar weinig bij haar gezien de laatste tijd.
Terry's adem stokte. Wat deed hij? Hij veraadde zichzelf! Ze probeerde haar vriend te hinten dat hij moest gaan zitten en stil moest zijn, mar zijn ogen lagen op Ryanne.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 11:54:51 GMT 2
Meera keek met grote ogen naar Draconic, wat was hij aan het doen. Ze vergat dat Sneep net binnengelopen was en schonk hem geen aandacht. Begreep Draco dan niet dat hij als een medeplichtige bekende ofzo. Wat wilde hij hiermee bereiken. Het mocht niet gebeuren dat ze Draco zouden veroordelen, dat mocht niet! Ze wilde opstaan en hem persoonlijk daar weghalen, maar dat leek haar niet verstandig, niet in deze situatie.
|
|
|
Post by yara on May 27, 2007 11:57:30 GMT 2
opeens kwam Sascha binnen en keek even rond en dacht wat is hier aan de hand?
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 11:57:39 GMT 2
Elvira had haar ogen neit gericht op Ryanne toen ze uitviel. Ze keek echter wel naar Draconic. 'Wat is hij aan het doen??' vroeg ze zich af. Dat was niks voor Draconic. Ze wachtte de reacties af van de leraren en mensen van het tover ministerie.
|
|
|
Post by admin. on May 27, 2007 12:02:19 GMT 2
Ooc: een uurtje rust! Probeer vóór één uur terug te zijn! Niet eerder posten dan 1uur. Dnakjewel (Alleen Aline mag nog een post plaatsen)
|
|
|
Post by » Aline. on May 27, 2007 12:08:06 GMT 2
Rebecca volgde de rechtszaak met groeiende verbazing. Die Ryanne, die had echt lef, dacht ze. Haar blik bleef telkens bij Ryanne hangen. Ze vroeg zich af waar Charlotte bleef. Ze zou er eigenlijk allang moeten zijn.
Chloë zat op een van de voorste rijen. Ze keek haar vriendin onafgebroken aan. Lange tijd had ze getwijfeld of ze wel of niet moest komen, maar aangezien het verplicht was, was ze toch gegaan. Nu was ze hier dan, in de kerkers, en wenste dat ze Ryanne op welke manier dan ook kon helpen.
Charlotte wist dat ze veel te laat was. Ze had ook zo lang getreuzeld. Aan de ene kant wilde ze graag komen, om Ryanne van school te krijgen, maar aan de andere kant ook weer niet. Waarom, dat wist ze niet precies. Ze voelde zich ook nog steeds zwak en zag er tegenop om allerlei argumenten tegen Ryanne te moeten aanvoeren. Nu liep ze dan richting de kerkers. Ze stond voor de ingang, haalde diep adem, verzamelde al haar moed, en duwde de deur open. Ze keek even de ruimte rond en voelde meteen blikken van allemaal leerlingen op haar gericht. Ze slikte even, liep een eindje de ruimte in, en zei tegen Anderling: 'Sorry dat ik zo laat ben.' Aan Ryanne besteedde ze geen enkele aandacht terwijl ze naar voren liep, proberend om rustig over te komen onder al die op haar gerichte blikken.
|
|
|
Post by admin. on May 27, 2007 12:58:41 GMT 2
Eindelijk! Eindelijk! Charlotte was er. Anne zuchtte opgelucht, en hoorde Jade hetzelfde doen. Ze was veel te laat, maar precie sop tijd om Ryanne af te zien gaan. Ondertussen ging het kwade gekrijs van Raynne verder. "STUUR ME MAAR NAAR AZKABAN! ZONDER DEMENTORS BEN IK TOCH ZO WEER WEG! JA, IK HEB ME AANGESLOTEN. ALS SINDS MIJN 2E! JA, HIJ IS MIJN MEESTER. IK ZAL HEM DIENEN, TOT MIJN DOOD. IK ZAL HEM ALLES GEVEN WAT HIJ NODIG HEEFT! MAAR IK ZAL NIETS VAN HEM VERAADDEN. CHARLOTTE EN ANNE MOETEN DOOD! ZE HEBBEN HEM BETRAPT MET EEN MOORD! ZO, NU WETEN JULLIE WAAROM IK HET DOE, OF NIET? NOU? STUUR ME MAAR VAN SCHOOL- IK KEN TOCH GENOEG VERVLOEKINGEN EN OVER 2 MAANDEN BEN IK MEERDERJARIG."
Anne keek op. Fijn, de helft van de zaal keek nu naar haar. Waarom moest Ryanne nou schreeuwen dat Charlotte & zijzelf Voldemort ooit hadden betrapt? Anne voelde de weinige kleur uit haar gezicht wegzakken. Ze voelde zich plotseling erg beroerd en wou niets liever als verdwijnen. Ryanne had zojuist aan iedereen verteld waarom Miriat vermoord was.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 13:05:04 GMT 2
Meera's mond viel open, maar ze sloot hem snel. Ze begreep Ryanne niet. De halve Zwadderich afdeling was in dubio, wist niet wat te doen met deze situatie en zij bekende alles? Wat bezielde haar toch? Haar vrienden waren de laatste dagen helemaal verward, wisten niet wat er zou gebeuren en dat was te merken. Ze schudde haar hoofd even.
Lili had zich even omgedraaid naar Anne, keek haar even vragend aan, maar besloot weer terug te draaien, ze vond het niet normaal waarom Ryanne er andere bij betrok.
|
|
|
Post by » Aline. on May 27, 2007 13:10:07 GMT 2
Charlotte bleef halverwege stilstaan. Ze staarde Ryanne even verbijsterd aan. Dat ze zó snel zou toegeven, dat had Charlotte nooit verwacht. Ze zocht Anne's blik, maar richtte haar aandacht nu weer op Ryanne. Voldemort. Charlotte wist het nog als de dag van gisteren dat Anne en zij zijn verschrikkelijke gezicht hadden gezien. Ze moest bijna kokhalzen bij de gedachte, maar hield zich in. Ze moesten dood? Dood?! Toen Charlotte merkte dat ze Ryanne nog steeds verbijsterd aankeek, bracht ze zichzelf in beweging en ging op de plaats staan die voor haar bedoeld was. Ze keek Anderling afwachtend aan.
Chloë voelde al het bloed uit haar gezicht wegtrekken. Ryanne had toegegeven. Nu zou haar beste vriendin naar Azkaban gaan, en Chloë zou haar nooit meer terugzien. Op z'n mooist zou Ryanne Chloë en de andere Zwadderaars ook nog verraden.
|
|