|
Post by melien on May 26, 2007 21:55:11 GMT 2
Elvira keek op. Ze zag Lili. Van Terry had ze nog geen antwoord. Tegen Lili zei ze: "Hoi. Ik heb geen idee waarom ze het zo doen. Misschien omdat dat makkelijker is, aangezien alle scholieren moeten stemmen.". Ze kreeg het een beetje benauwd van de sfeer in de ruimte. De sfeer was echt om te snijden. Zelfs in deze omstandigheden bestond er nog vijandigheid tussen Zwadderaars en Griffoendors. Ze dacht even na. 'Waardoor is die vijandigheid eignelijk ontstaan?'. Elvira zuchtte. Ze wist het niet. Ze vond het alleen maar overbodig.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 21:55:49 GMT 2
Shirie legde haar hand op de hand van haar ex-stiefvader en keek hem aan, net zolang tot hij haar blik zou beantwoorden. Ze negeerde de minister volledig.
Draconic aaide door Rachanna's haar. 'Ze is nog steeds een van mijn beste vriendinnen, Rach. Ik kan haar niet laten zakken... Hoe dan ook. Wat er ook is gebeurd, ik geef haar er de sschuld niet van. Ik geef hem de schuld.' Zijn stem was laag en zijn blik was duister. Hij balde zijn vuisten en begon te rillen. Een blinde woede kolkte door zijn lichaam. Hij had haar veranerd.. hij had zijn beste vriendin veranerd in iemand die net zo gestoord was als hij zelf!
'Hoi.' Terry's stem was zwak. Ze zag een kleine Ryanne vor zich. Rennend door het groote bos dat hun achtertuin moest voorstellen. Spelend met een kleine Draconic en emt een kleine Terry. Ze hadden vroeger samen gespeelt en nu moest ze naar Azkeban. Ze werd veroordeeld. Zonder twijfel.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 22:00:20 GMT 2
"Ik denk ook dat hij het probleem is, niet alleen van haar, maar ook van ons op de een of andere manier..." Ze dachteraan. Ze was erg veranderd door Voldemort. Ze dacht aan vroeger.. Toen het leven nog aardig zorgeloos was geweest. "Maar het is allemaal zo verwarrend..." Ze zuchte diep en er blonk een traan in haar oog. Ze wist het eigenlijk gewoon niet meer.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 22:10:04 GMT 2
HEt werd Elvira allemaal teveel. Ze kreeg tranen in haar ogen en wist dat ze daar weg moest wilde ze niet gaan huilen. Ze keek nog 1 keer de ruimte door. Daarna draaide ze zich om en liep naar buiten, naar de gang. Op de gang leunde ze even tegen de muur buiten de kerkers. Ze haalde even diep adem. Waar die gevoeligheid ineens vandaan kwam wist ze niet. Ze kon het niet eens zo goed vinden met Ryanne. Ook niet met diens familieleden. En toch stond ze op instortten. Ze zakte naar beneden totdat ze op de grond zat met opgetrokken knieen. Ze wist niet meer wat er aan de hadn was met haar.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:13:25 GMT 2
Miquel keek naar Elvira. Hij tond tegen de muur geleund aan de andere kant van de gang. Hij wilde neit naar binnen. Hij stond zichzelf dat neit toe, maar helemala wegblijven kon hij ook niet. Hij keek even om zich heen en liep toen naar haar toe. 'Gaat eht?'vroeg hij en boog zich iets voorover.
Draconic knikte. 'We hadden niks in de gaten...'Hij kende haar al zolang.. waarom hadden ze niks gemerkt? Waar hadden ze er niks aan gedaan?
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 22:17:32 GMT 2
Elvira schrok een beetje. Ze had niet doorgehad dat Miquel ook in de gang stond. Ze keek op. Ze probeerde te glimlachen maar daar kwam weinig van terecht. Ze zei met een trillende stem: "Ja hoor. Het werd gewoon even teveel.". Ze bleef nog even zitten. Ze had zo het gevoel dat als ze nu op ging staan meteen weer zou vallen. 'Wat is dit??' vroeg ze zich in haar gedachten af.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:19:49 GMT 2
'Sommige mensen zijn gevoelig voor de emoties van anderen. Ik voel eht zelfs vanaf hier. Als jij er gevoelig voor bet, dan kan het best zijn dat je lijf er ook op reageert. Blijf maar even zitten. Als het wat beter gaat probeer dan maar op te staan. Ik weet neiti of je nog naar binnen moet gaan.' Hj knielde bij haar neer en keek haar odnerzoekend aan. Ze leek niet ziek.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 22:24:54 GMT 2
Elvira was blij dat Miquel haar begreep. Ze was echter wel van plan om morgen te gaan kijken. Maarja. Als ze er nu al zo op reageerde moest ze er nog maar een keer over nadenken. Nu speelde wel een kleine,wankele glimlach om haar lippen. Ze vroeg zich af hoe Mariel zou reageren als ze haar zo zag zitten. Hoogst waarschijnlijk zou ze haar verbieden om morgen te gaan kijken. Ze wist het wel bijna zeker. Zo was Mariel nu eenmaal. Bezorgd om haar vrienden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:27:55 GMT 2
(het is Miquel xD)
Miquel glimlachte. 'Het komt wel goed met je. Adem nou maar rustig door. Als je gaat hyoerventileren ga je je ook nog eens niet lekker voelen. Leun maar met je rug tegen e muur en sluit je ogen. Ik ga even wat drinken voor je halen. Misschien ook wat eten. Wat stevigs zou misschien helpen. Wacht je hier?' Hij stond op en keek haar nog even aan.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 22:30:43 GMT 2
(zo beter? XD) "Ja ik wacht hier. Het is niet echt alsof ik op dit moment een andere keus heb .". Ze volgde het advies van Miquel. Ze leunde helemaal tegen de muur aan. Ook haar achterhoofd legde ze tegen de muur aan. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich op haar buik. Bij haar hielp dat altijd om weer rustig te worden.
|
|