|
Post by greenlightning on May 26, 2007 23:55:22 GMT 2
'Heeft het gesmaakt?'vroeg Miquel lachend. Hij baalde dat hij niet meer had megenomen. Als hij had geweten dat ze zo'n honger had.. maar ze kreeg alweer kleur op haar gezicht. 'Je ziet er al een stuk beter uit. Volgens mij voel je je ook wel stukken beter.' Hoe meer hij naar haar keek, hoe meer hij besefte dat ze heel knap was. Er zijn te veel mooie meisjes heir op school, schoot het door hem heen.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 23:58:51 GMT 2
(die laatste zin van jou XD lol) "Ja het was lekker. Trek had ik niet echt. Ik heb nog gegeten voordat ik hier kwam. Maar het deed wel goed." ze glimlachte. Ze vroeg zich af waar hij aan zat te denken. "Waar denk je aan?" het was eruit voordat ze er erg in had. Ze strekte haar benen. Ze zat nog steeds met haar knieen opgetrokken. Ze voelde zich echt al een stuk beter. Ze was blij dat Miquel in de buurt was geweest.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:04:55 GMT 2
Miquel schude zij hoofd en zuchtte toen diep. 'Ik ben gen miesjes waard,'zei hij toen. 'Ik val op alles dat er mooi uitziet. Ik ga ermee uit en daar blijft het bij. Het maakt neit uit of die meisjes mij leuk vidnen of niet. Ik ga altijd alleen maar op eht uiterlijk af en zodra ik het innerlijk ook leuk vind is de leifde verdwenen. Soms dan. Ik bedoel, er zijn nu al twee meisjes waar ik verliefd op ben en jij bent ook al zo'n schoonheid emt een pracht karakter...' Hij schudde zijn hoofd en stond op. 'Sorry. Ik ga maar.'
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 0:08:04 GMT 2
Ze moest lachen. Ze vond het wel grappig. "Je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor iets wat je vind. Over mening en smaak valt tenslotte niet te twisten.". Ze stond voorzichtig op. Dit lukte nu weer. Ze hoopte maar dat hij niet echt zou weggaan. Ze wilde nog wel even met hem verder kletsen. Hij was gewoon een fijne gesprekspartner. Ze keek hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:10:18 GMT 2
Miquel keek om. 'Na wat ik je ent heb bekend... wil je nog steeds dat ik bij je blijf?' Damn you, Tyra, waarom heb je nou altijd gelijk? Jij met je stomme eerlijkheid is het beste verhaal... Hij zuchtte diep. 'Zolang je maar weet dat ik eht fijn vind om met je te praten en dat ik je help omdat ik je helpen wil en dat ik er niks voor terug vraag!' Hij wilde dat ze dit wist. Dat moest.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 0:17:01 GMT 2
Elvira glimlachte alleen maar. Wat was hij toch schattig als hij zo deed, dacht ze. Nadat hij zijn laatste zin had afgemaakt knikte ze alleen maar. Ze vond zijn oprechtheid verfrissend. (hoe kom ik nu weer op die zin??? ) Ze vroeg: "Zullen we anders naar buiten lopen? Daar is het vast een stuk gezelliger dan hier beneden.". Ze stond nu met haar rug lichtjes tegen de muur leunend. Ze keek hem afwachtend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:19:21 GMT 2
(xD*rolt over de grond*)
Miquel knikte. 'Frisse lucht zou ons biden wel goed doen denk ik.Waar wil je heen?'
(ben inspiloos, heh bah -_-')
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 0:21:47 GMT 2
(*ligt bijna onder het bureau van het lachen* bah wat is het daar vies)
"Gewoon weg hier.". At was waar. Het boeide haar niet zoveel waar ze heen gingen. Als het maar weg was van die ruimte en uit de kerkers. Ze vond het al niet leuk als ze hierheen moest voor een van Sneeps lessen maar nu vond ze het nog minder leuk.
(vervolg bij het meer)
|
|
|
Post by admin. on May 27, 2007 10:56:24 GMT 2
ooc: Ik maak een nieuw topic, voor de rechtszaak zelf. STEMMEN MOET HIER!
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 10:57:22 GMT 2
{Volgende ochtend denk ik? xD } Mariël liep de kerkers in samen met Tristan. Ze keek hier eigenlijk erg tegenop. Ze liepen naar een van de middelste banken aan de linker kant. ( ) "Ik vind echt dat ze van school af moet. Als je had gezien hoe Charlotte erbij lag!" Zei ze tegen Tristan met nog steeds wat verbazing in haar stem toen ze terug dacht aan die avond in de hal en ziekenzaal. "Ik weet het niet hoor." Antwoorde hij. Hij wist niet goed wat hij er mee moest. Rachanna kwam ook de kerkers binnen. Het begon al aardig druk te worden. Ze nam plaats aan de rechterkant, waar de meeste Zwadderaars zaten. Ze ging ongeveer achteraan zitten. Ze begon toch in zekere zin medelij met haar te krijgen. Er was echt iets gebeurt waarom ze zo deed, want normaal zou ze zoiets niet doen. Wat? Wat was er dan aan de hand? Ze vertelde het haar niet. Ze zuchte en wachte geduldig af, ze hoopte dat er snel even gezelschap kwam.
|
|