|
Post by Lisa .. on Nov 12, 2007 20:14:53 GMT 2
De stilte prikte in de leerlingenkamer van Huffelpuff. Met een minachtende blik voor de stilte en saaiheid kwam Macy de trap afgesjokt. Herrineringen van allerlei leuke en grappige dingen kwamen langs, en van die gezelligheid merkte ze helemaal niks meer. 'Jongens? Waarom is het hier zo saai?' merkte ze droog op. Het was tegen niemand speciaals bedoeld, komop er waren toch maar weinig mensen. Enkele eerstejaar keken verbaasd op, om daarna weer als een speer in hun boeken te duiken. Een andere 4ejaars zat helemaal in zichzelf gekeerd voor zich uit te staren. 'Waar is al dat leven heen? Girls just wanna have Fun! Zuchtend liep ze naar het midden van de leerlingenkamer, verschoof een stoel wat en liet zich in een enorme berg met kussens op een van de banken vallen. 'Oh wat is het hier gezellig.' zei ze sarcastisch terwijl ze met haar ogen rolde. .x. .x.
|
|
|
Post by Merel on Nov 12, 2007 20:24:08 GMT 2
Flora glimlachte toen ze Macy zag. "Oui echt zó gezellieg.. Opziech zoudein we daar eens veranderieng in moeten brengien." Antwoorde ze. Ze zat in een van de andere stoelen voor het vuur. Ze was een boek aan het lezen, een frans boek. Gewoon omdat ze zich echt dood verveelde. Het was inderdaad al wel even geleden dat ze echt gewoon lol had gehad, en dan echt lol en niet dat tussendoortje van een geintje. Ze zuchte even en legde het boek maar weg.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 12, 2007 20:44:53 GMT 2
Florian had een prachtige entrée door van de trap van de jongensslaapzaal af te sloffen en, te struikelen, zodat hij naar beneden struikelde en rolde, maar nog wel op zijn benen wist te blijven staan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 12, 2007 20:56:20 GMT 2
Lachend ging Macy overeind zitten. 'Dat doe je lekker goed Floor!' doelde ze op Florian's grand entreé. 'Maar met het due van F & F moet er toch wel wat leven in de brouwerij gebracht kunnen worden. Geloof me, als we het met die daar moeten doen wordt het helemaal niks.' Haar hoofd bewoog naar d eleergierige eerstejaars en ze moest toch wel grijnzen. Ze stond op, pakte Flora's boek uit haar handen en legde dit op een tafeltje. 'Girls, just wanna have fun!' zong ze lachend terwijl ze deed alsof ze een gitaar bespeelde.
|
|
|
Post by Merel on Nov 12, 2007 21:00:10 GMT 2
"Oui! Les Filles wanne 'ave fun!" Zei ze grijnzend en stond ook op. "Nou Floor, la Grande l'entree!" Zei ze grinnikend. "Ach joh Macy, die zijn 'eel schattig. Toi wil niet wetien 'oe jij vroegier was!" Zei ze plagerig, niet dat Flora dat wist, maar dat boeide even niet. "Muziek! Waar ies de muziek?"
|
|
|
Post by Krista - on Nov 12, 2007 21:38:49 GMT 2
"Ik zing wel" zei Florian terwijl hij even over zijn achterwerk wreef waar hij zojuist op beland was en trok een pijnlijk gezicht "Maar ik overleef het wel, vrees niet" voegde hij eraan toe.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 14, 2007 18:13:20 GMT 2
Ethan kwam binneglijden op zijn sokken. "It's rainin' man, hallelujaa" Begon hij te zingen terwijl hij een gitaar nadeed. "All of you, get up and down. Shake that ass and jump" HIj begon een rondje te draaien. "Wat het F & F gebeuren. E & E Is veel beter. Ethan en Emily. Al weeti k neit waar ze is" HIj begon keihard te lachen en liet zich op de bank vallen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 14, 2007 18:18:01 GMT 2
"Emily oooh Emily, can't you see i'm in misery" brabbelde Florian en zong heel hoog en vals, en trok daarbij een uitgestreken gezicht en ging op de bank liggen en deed zijn hoofd onder een kussen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 17, 2007 18:44:12 GMT 2
Macy kreeg nu echt de slappe lach. Combinatie van Florian en Ethan die zo deden moest wel lachwekkend zijn. Ze viel op een van de banken en greep naar haar buik, niet dat het helpte minder te lachen maartoch. Zo had ze echt weer eens een moment met al die mensen om zich heen voorgesteld. 'Misschien moeten we maar een luchtband gaan vormen. En dan zingen jullie.' Lachend knikte ze naar Florian en Ethan. Bij Ethan bleef ze iets langer kijken maar keek daarna snel weer weg. Ze tikte Flora aan. 'Hoe ik vroeger was? Hoe ik vroeger was! Hoe kan jij dat nou weten als jij in de gare Frankrijk bent opgegroeid en ik altijd wegspoelde in Schotland!' Weer lachend viel ze terug op de bank.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 14:23:48 GMT 2
"Aaah oui Madame.. Maar ick ben 'eel telepatisch,, Dat weet ick gewoon!" Zei Flora lachend, nadat ze eerst dubbel had gelegen om Florian en Ethan. "Oke als jullie zingien, ga ick gitaar spelien.." Zei ze grijnzend omdat ze iemand op de overloop had zien staan. Ze deed net alsof ze een gitaar beetpakte en erop ging spelen. Thobias die boven op de overloop stond, maakte ongeveer de muziek die Flora speelde, wat weerklonk door de hele leerlingen kamer.
|
|