|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 16:20:54 GMT 2
Uiteindelijk had Bill zichzelf naar de slaapzalen kunnen slepen. Hij had rust nodig voordat Tom kwam, die tot tegenstelling van hem altijd te vrolijk was. Hij kroop onder de dekens en viel zo in slaap. Maar na een tijdje werdt hij alweer wakker, hij zat overeind in zijn bed. Hij had een nachtmerrie gehad wat niet vaak voorkwam, maar nachtmerries konden toch niet uitkomen? Kort zuchtte hij maar ging toen weer liggen, wakker blijvend want de slaap bleef weg.
|
|
|
Post by Krista - on May 20, 2007 20:26:02 GMT 2
Florian kwam de slaapzaal binnen en liet zich vallen op zijn bed, en geeuwde luid. Verbaasd keek hij op toen hij geluid hoorde, wat van Bill afkomstig was. "Sorry" zei hij verontschuldigend, alhoewel het hem eigenlijk helemaal niet speet. Hij was vaker zo druk, dus waarom zou hij zich dan aanpassen. Hij liet zich op de vloer vallen en keek onder het bed. Een boek zou daar horen te liggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 21, 2007 17:11:41 GMT 2
Bill keek verbaast op "ik sliep niet dus het maakt niet uit hoor" antwoorde Bill. "Wat zoek je?" vroeg hij toen hij Florian onder zijn bed zag kijken duidelijk op zoek naar iets. "Kan je het vinden?" vroeg hij toen lachend omdat het er wel grappig uitzag, iemand die in het donker tuurde onder een bed.
|
|
|
Post by Krista - on May 21, 2007 19:40:31 GMT 2
"Een boek" zei Florian langzaam "Spreuken voor gevorderde..., of hoe het ook heet. In ieder geval..". Hij veerde overeind en staarde even voor zich uit "Daar ligt het niet"/.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 22, 2007 15:51:41 GMT 2
"In je hutkoffer mischien?" Bill zat nu rechtovereind in zijn bed en keek naar de hutkoffer van Florian. Die van hemzelf lag onder de boeken en in die hutkoffer lagen zijn kleren. Niet alleen van die duffe gewaden, maar voornamelijk zijn eigen kledingstijl.
|
|
|
Post by Krista - on May 22, 2007 21:54:49 GMT 2
"Ik denk niet dat ik daar ga kijken" zei Florian langzaam terwijl hij even nadacht. "Mijn hutkoffer is al niet meer.. zo heel erg opgeruimd".
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 23, 2007 17:34:47 GMT 2
Eventjes knikte Bill "Leen anders de mijne" stelde hij toen voor. Hij had hem toch voor een best lange tijd niet nodig dus kon hij wel uitgeleend worden. Hij wees op een stapel boeken, waar bovenop dat boek lag die Florian nodig had.
|
|
|
Post by Krista - on May 23, 2007 20:04:12 GMT 2
"Heb jij het niet nodig dan?" zei Florian een beetje verbaasd terwijl hij zich omdraaide naar Bill, en hem aanstaarde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 16:09:13 GMT 2
"Nee, voorlopig niet" zei Bill, hij kwam uit zijn bed en aangezien hij zich niet had omgekleed had hij nog een spijkerbroek aan met t-shirt. Geen duf gewaad. "Leen maar welk boek je wilt, ik doe dan wel samen met de boeken van Tom, zit ook in huffelpuf" Hij wees naar een bed waar een hutkoffer voor stond en 3 sporttassen. Zijn complete verzamelingen petjes en grote wijde shirts
|
|
|
Post by Krista - on May 24, 2007 20:50:00 GMT 2
"Die ken ik" zei Florian grijnzend en plofte even op zijn bed neer. "als het mag? Tis namelijk wel handig, aangezien ik zo een proefwerk heb waar ik nog niet voor geleerd heb"
|
|