|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 21:40:00 GMT 2
"Wat?!" zei Florian geschrokkken en streek even met zijn hand langs zijn achterhoofd. Meteen voelde hij de koude slagroom en de plakkerige substantie die daarbij hoorde, namelijk het glazuur.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 21:45:09 GMT 2
"Ick zei Goedemorgien! Ben je wel wakkier of moet ik nog iets doet om toi wakkier te maken?" Zei ze terwijl ze naar hem keek en als hij vond dat hij niet wakker was, zou ze nog even een emmer water over hem heen kieperen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 21:46:39 GMT 2
"Nee nee ik ben wakker" zei Florian haastig en sprong overeind, terwijl hij nog steeds wild over zijn achterhoofd wreef in een poging het spul eraf te krijgen. Plotseling drong het tot hem door dat Flora hier was "Jij mag hier helemaal niet komen!" zei hij beschuldigend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 21:51:56 GMT 2
"Echt wel! Waarom dacht toi anders dat ik 'ier was!" Ze grijnsde. Gelukkig liep zij níét in haar pyjama. Ze grijnsde naar Florian. "En 'oe smaakt de taart?" Vroeg ze en giegelde tewijl ze nu op zijn bed ging zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 22:01:40 GMT 2
Florian keek even naar beneden en toen drong het tot hem door dat hij eigenlijk in zijn onderbroek stond, met daarop een T-Shirt dat daar heel erg bij vloekte. "Ehm..," begon hij maar wist niet echt hoe hij uit zijn woorden moest komen. S' ochtends was hij mentaal nog niet zo sterk, en fysiek trouwens ook niet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 8:47:49 GMT 2
"Staat toi énig!" Zei Flora grijnzend met een blik op Florians 'Pyjama'. Ze liet zich achterover vallen, maar zo dat ze niet in resten taart lag. Ze grijnzde. "We dachten, laten we toi een ontbijdje op bed brening."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 11:11:25 GMT 2
Bill zat inmiddels al overeind in zijn bed, kort wreef hij in zijn ogen maar moest toen lachen. Hij was minder toegetakeld dan de anderen, Florian met een taart en Tom met water.
Tom was meteen uit zijn bed gesprongen en had een droogspreuk gebruikt. Nu hield hij met behulp van magie een grotere emmer water boven Chris. "Had je wat? mij wekken midden in de nacht?" Hij grijnsde eventjes
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 12:28:11 GMT 2
"Hahahaa..," zei Florian en ging naast Flora op zijn bed zitten, maar kroop weer onder de dekens en trok deze over zich heen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 18:06:34 GMT 2
"Noo! 'Et was de bedoeling dat je UIT bed zou komien! En niet er weer ien dook!" Zei Flora terwijl ze half om half probeerde het dekbed van Florian af te trekken. Als dat niet werkte verzon ze wel iets anders.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 29, 2007 20:32:40 GMT 2
Chris keek Tom poeslief aan. 'Jaa... Je stonk een beetje. Feitelijk heb ik je dus alleen een dienst bewezen,' probeerde hij zich er grijnzend uit te praten, terwijl hij een paar stappen opzij zette. Hij had geen behoefte aan een emmer water over zich heen op dit moment.
|
|