|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 11:39:37 GMT 2
'Hee Roc.' begroette Vic hem. 'Nou, als jij wel plannen hebt, deel ze.' zei hij lachend. 'Denk dat hier maar weinig mensen echt ideeën hebben om wat te gaan doen. Zwerkballen en Zweinsveld zijn ook opties.' De laatste woorden zei hij tegen zichzelf.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 11:43:36 GMT 2
"Nee, Het is iets met Tyra.. Dus dat is wat onmogelijk om met jullie te delen." Zei hij en grijnsde.. "Maar als het niet dat lange weekend is, ik vergis me daarin altijd, wil ik gerust iets doen.. Moet ik even aan Tyra navragen." ZE hij en grijnsde..
Angelina zuchte.. "Ook goed.. Nou Vic ik heb wel zin in iets leuks.. Zweinsveld lijkt me wel wat en Zwerkbal ook.. Dus stel eens iets voor." Zei ze en glimlachte..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 11:44:20 GMT 2
Max grijnsde. "Volgens mij heeft hij plannen waar niemand van ons bij betrokken kan worden." zei hij grijnzend. "Of is dat niet zo?" vroeg hij grijnzend aan Roc.
Roc keek even verbaasd naar Max. "Kan jij gedachten lezen?" vroeg hij verbaasd. Daarna wendde hij zich naar Vic. "Hij heeft gelijk. De plannen betreffen Elvira en mij. us, jammer joh." zei hij plagend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 11:49:46 GMT 2
'Elvira, waar doet me die naam aan denken, is dat een Griffoendor?' vroeg Vic glimmlachend. 'Ik heb best wel behoefte aan Zacharinus of Boterbier, vrijwilligers om mee te gaan? En Tris, wat ga jij met Tyra doen?' zei Vic, grijnzend doelend op zijn vriend.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 11:52:30 GMT 2
"Ja, ze zit in Griffoendor ja." zei Roc grijnzend. Hij had niet verwacht dat iemand haar hier ook maar echt kende.
"Ik denk dat ik gewoon een pyjama weekend heb dit weekend." zei Sara lachend. Tenzij ze natuurlijk iets met Bill ging doen maar dat wist ze niet. Ze had hem niet echt meer gesproken.
"Boterbier, ja daar heb ik wel zin in. Ik ga mee." zei Max grijnzend. Het was toch niet alsof hij de kans had om iets anders te doen. Het was toch zo saai anders.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 11:53:13 GMT 2
"Jaa dies van Griffoendor.. Vriendin van Mar.." ZEi Tristan grijnzend.. "Wat ik MEt Tyra gaan doen zijn mijn zaken vriend, en ik denk niet dat je ze wíl weten!" Zei hij lachend..
Angelina lachte.. "Zo zo.. Hele plannen hoor ik al! Maar ik heb ook wel Zin in wat snoep en Boterbier.. Ik ben Vrijwillig om met je mee te gaan Vic!" Zei ze en grijnsde.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 11:56:41 GMT 2
'Bespaar me de details Tris, please.' lachde hij. 'Sara, ga anders mee naar de 3 Bezemstelen ofzo? Gaan we gezellig met z'n 4en als de rest andere plannen heeft.'
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:01:01 GMT 2
Sara keek even twijfelend naar Vic. Ze liet een zucht ontsnappen aan haar lippen. "Is goed joh." ze grijnsde. Haar pyjama weekend zou nog maar even op zich moeten laten wachten. Ze vroeg zich af wat Mara van plan was. Ze schoof ddie gedachtte maar snel opzij. DAt moest zij zelf maar weten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:16:11 GMT 2
"Ik was ook neit van plan om hier te gaan vertellen wat ik allemaal met Tyra ga doen joh!" Zei hij lachend.. "Maar als ik me vergist heb in weekend, kom ik wel naar de 3 bezemstelen ofzow.. Owja, Kun je wat lollies voor me menemen?" Vroeg hij toen en zette een heel lief gezichtje op..
Angelina lachte.. "Nou Vic, Volgens mij kun je daar geen nee tegen zeggen!" ZEi ze lachend.. "Gezellig Sara, DAn zit ik niet alleen met hun op gescheept." ZEi ze en knipoogde.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 12:22:16 GMT 2
'Zal ik doen Tris, geniet jij naar maar van je meisje.' zei hij plagend. 'Bedankt Angelina, je hoeft niet mee.Doe maar wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd.' lachde Vic.
{Ik maak wel topic ^^}
|
|