|
Post by \\ Jess' on Jun 26, 2007 21:53:09 GMT 2
Met zijn rat, Bezem, liep hij door de leerlingenkamer. Moest hij nou wel leren, of gewoon niet. Hij wist het niet, hij wou gewoon even rust. Hij leek gestressd en dat was ook zo, nee geen dag rust had hij. Maar in feite moest hij dat wel, hij was de beste leering hierzo, of dat vond hij. Maar nu had hij echt even rust nodig, gewoon kalmte. Maar waar vond hij dat. Bij de haard, op een stoel. Of met iemand, geen idee. Hij ging rustig zitten op een lekkere zetel en kek even om zich heen. Het was uitgestorven.
Bezem zat wat te knagen op wat lekkers, en hijzelf deed maar niks. Hij moest wat doen het moest. Hij wou de mensen ontlopen die binnenkwamen, en gewoon nergens aan denken. Hij zuchtte diep en aaide Bezem. Manuel, haal adem, praat tegen iemand. Je moet je sociale leven op pijl houden. Anders red je het niet op zweinstein Zei iets binnenin hem. Hij stond op en liep naar het mededelingen bord. Maar kon niks vinden wat belangrijk was.
Hij zat nu alweer in de zetel en trappelde wat met zjin voeten. Hij leek wel een kleuter zo erg was hij. Hij besloot naar biten te staren. Nee dat was niks, hij besloot naar het portretgat te kijken, nee ook niet. Hij ebsloot maar zijn ogen dicht te doen en zijn gedachte leeg te maken. Dan deed hij tenminste nog wat goeds.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 6:56:16 GMT 2
Sara liep door de gang. Ze had een pest-humeur. Haar tweelingzus scheen amper nog tijd voor haar te hebben sinds ze in verschillende afdelingen zaten. Toen ze bij het portret aankwam mompelde ze het wachtwoord en liep naar binnen. Ze keek om zich heen maar de leerlingenkamer leek weluitgestorven. Ze liep naar het vuur toe. Toen ze iemand zag zitten mompelde ze: "Hoi.". Daarna plofte ze neer op de bank.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 27, 2007 16:37:11 GMT 2
Hij hoorde iemand door het portret gat komen en keek om. Hoe moest hij zich hiermee overeind houden. Hij wist niet eens hoe hij terug moest reageren. Hij keek haar even aan maar besloot toen na lang wachten wat terug te zeggen. ''Eeh, hallo'' Reageerde hij terwijl hij Bezem zag wegstormen naar zijn slaapzaal. Hij keek het meisje aan en zuchtte even. Daarna besloot hij weg te kijken. hij wist niet echt hoe hij tegen haar moest beginnen. Hij zat met zijn hoofd bij zijn huiswerk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 27, 2007 20:10:42 GMT 2
Ryan stapte binnen, met zijn hoofd in een boek. Hij was zo geconcentreerd, dat hij pal tegen de bank aanliep en het boek uit zijn haden vloog. 'oh, sorry! Zei hij toen hij zag waar het was beland. Hij glimalchte verontschuldigend en tijelde even of hij het beok gewoon zou terug pakken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 27, 2007 21:49:00 GMT 2
Hij schrok toen hij iets zag vliegen wat op hem terecht kwam. Zijn aandacht was op iets anders gericht. ''Geeft niet'' Zei hij zacht terwijl hij zacht mompelde 'Amen'. Hij gaf het boek terug terwijl hij niks meer zei. Eigenlijk durfde hij het niet eens. Hij was gewoon te bang dat ze hem gingen pesten met zjin accent, of gewoon pesten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 27, 2007 23:22:34 GMT 2
Ryan glimlachte. Sorry, ik verstoorde je in een gebed, of neit?' Hij pakte het boek en sloeg het dicht. Toen stak hij zijn hand uit. 'Ryan Blackwolf. Jou heb ik nog niet ontmoet geloof ik. Ben je ook een uitwisselingsstudent? Je klinkt neit engels....'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 28, 2007 9:20:13 GMT 2
Hij keek even geschrokken op. ''nee, nee. Ik schrok gewoon'' Zei hij terwijl hij naar de jongen keek. Gelukkig pestte hij hem niet anders moest hij zo snel mogelijk wegwezen. Hij stak ook zijn hand uit terwijl hij die schudden. ''Manuel Salvador'' Stelde hij zichzelf voor.''Nee, ik zit hier gewoon op school. Ben Spaans. Heb je nog nooit gezien'' Zei hij terwijl hij weer gewoon ging zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 13:01:18 GMT 2
Meija strompelde even later ook de leerlingenkamer in en keek even naar Manuel. Die had ze wel vaker gezien, maar nog geen contact mee gehad en zoiezo, ze wist niet echt wat ze van hem moest vinden. "Hoi" zei ze en glimlachtte even, ging met haar hand door haar haar en keek even naar Ryan "Loop je met boeken te smijten?" zei ze uiteindelijk en lachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 29, 2007 10:57:44 GMT 2
Ryan grinnikte. 'ja, sorry. Ik dacht dathij het boek wel wilde hebben, maar ik vergat hem te waarschwen dat dit boek graag vliegt.' Hij glimlachte. Hij wendde zich weer even tot Manuel. 'Er zit bij griffoendor ook een meisje dat Spaans spreekt. Ze is Spaans... toch? Of in elk geval spreekt ze het. Ik weet neit waar ze vandaan komt..' Hij dacht even na. nee, hij wist het echt niet. Misschien moest hij dat ens vragen als hij haar weer zag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 11:37:30 GMT 2
Tristan liep vanaf de Jongensslaapzaal naar de Leerlingen kamer. Hij zag een paar leerlingen die hij kende, ooit had gezien ofiets. "Bonjour Mon Amie! Ik heb net een beetje Frans geleerd!" ZEi hij met een vaag Frans accent. "Hoorde ik nou dat je met boeken gooit?" Zei hij en keek naar Rayn.
|
|