|
Post by Merel on May 25, 2007 21:35:13 GMT 2
Tristan kwam vermoeid binnen lopen. Hij plofte op de bank neer. Hij bekeek zijn arm. Vanmiddag bij kruidekunde had hij een zweer open laten springen van een of andere gore plant, Nou zat er op zijn arm een brandende plek, die gelukkig al opgehouden was met groter worden. Hij zuchte en dacht aan Tyra. Ze was echt mooi. Maar dat vond hij van vele, maar toch, ze had iets speciaals. Spider kwam aangelopen en sprong op Tristans schoot. "Heey Spidertje!" Zei hij tegen zijn kat en aaide hem onder zijn kin. Het was echt een lief beestje. Toen hij hem aaide merkte hij dat er een briefje bij zat. Hee Trist, Hoe is het ermee? Nog last van die zweren? Hoorde ik van iemand onder de les. Echt weer iets voor jou hoor! x Mar. Tristan grinnikte. Echt zijn nicht weer hoor. Die wist meteen alles. Hij bleef spider aaien en bedacht even wat hij terug zou schrijven.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:36:33 GMT 2
"Hee Tristan" zei Meija afwezig terwijl ze even opkeek en glimlachtte "Wat heb je met je arm gedaan?"
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:39:09 GMT 2
Tristan keek op "Hee Meija!" Hij keek naar haar en toen naar zijn arm. "Moesten bij kruidenkunde een of andere vage plant van pus ontdoen. En je kent mij, Dat ging Grandioos mis." hij grinnikte ondanks dat het pijn deed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:25:04 GMT 2
Tyra liep met tegenzin de leerlingenkamer binnen. Ze had een perkament rol in haar hand en zuchtte diep. Ze zag Tristan, glimalchte naar hem, keek weer weg en liep snel naar de bank -zodat ze met haar rug naar hem toe stond- zodat hij de blos neit kon zien. Ze ging zitten en zuchtte diep. Wat moest hij nou weer en ze las boos de brief voor de derde keer.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 15:36:47 GMT 2
"Hey Tyra." zei Tristan toen hij haar binnen zag komen. Ineens dacht hij aan de brief van Elvira. "Heb je zin om met mij, M'n nichtje en nog wat vrienden naar Zweinsveld te gaan?" vroeg hij tegen haar Rug. Hij keek nog een keer naar zijn arm. Misschien ging hij straks toch nog maar even naar de ziekenzaal. "Alleen als je zin hebt hoor." voegde hij eraan toe.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:54:07 GMT 2
Tyra draaide zich om. Ze hoopte dat hij niks kon zien. 'Graag,' zei ze stralend en glimlachte. 'Lijkt me leuk. Als ze eht tenmisnte neit erg zouden vinden als ik ook mee ga. ' Het leek haar leuk. Haar broer kon wel wachten. Ze verfrommelde de brief en gooide die weg. Ze leunde met haar armen op de rugleuning van de bank en keek hem aan. 'Je arm lijkt wel iets beter. Had professor Stronk geen middeltje ertegen? Ik ben wel blij dat eht water de rest van de pus eraf heeft gehaald.'
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 16:03:03 GMT 2
"Anders had ik je niet meegevraagd gekkie." zei hij en kietelde haar. "Ik heb geen flauw idee, Ben maar meteen hierheen gegaan, Zodat er niet nog meer mis kon gaan." hij knipoogde. Toen keek hij weer naar zijn arm. "Denk dat ik zo toch maar even naar de Ziekenzaal ga." zei hij en begon Spider weer even te aaien die nogsteeds rustig op zijn schoot zat.
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 16:46:13 GMT 2
Rebecca kwam de leerlingenkamer binnen. Ze had een stapel boeken bij zich. Ze gooide de boeken op een tafel neer, wat een stofwolkje veroorzaakte dat zich in de lucht verspreidde. Ze moest niezen, lachte daarna even en liep naar een van de stoelen. Ze ging zitten en zag een aantal vrienden. 'Hoi,' zei ze tegen hen. Haar blik viel op Tristan en zijn arm. Vragend keek ze hem aan, maar ze stelde geen vraag.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 17:25:16 GMT 2
"Hey Rebec!" Zei hij toen hij Rebecca binnen zag komen. Hij zag haar naar zijn arm kijken. "Ach je kent het, Ongelukje bij Kruidenkunde." Hij knipoogde. "Het was eerst erger, dus het valt nog aardig mee." hij begon in zijn tas te zoeken naar veer, inkt en een stukje perkament. Hey Mar, Je weet ook echt altijd alles! Ja het gaat nu wel weer. x Tris. Schreef hij terug. Hij bond het Briefje aan Spider vast en die wist al helemaal dat hij naar Mariël moest. Hij wist dat Mariël hem een lief beest vond. Hij borg zijn spullen weer op. "Heeft iemand anders nog iets beleefd?" vroeg hij maar om de stilte te verbreken.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 21:49:38 GMT 2
Tyra haalde haar schouders op. 'Ik heb een brief gekregen van mijn oudste broer. Mijn zus wil gaan trouwen, maar mijn vader is daar streng op tegen. Dus er wordt me nu duidelijk gemaakt dat ik neit moet wagen om een jongen te krijgen. Dat zegt hij.'Ze doelde op haar broer. Ze wist niet waarom ze hem dit vertelde. Misschien omdat ze gewoon de mening van anderen wilde hebben. Ze keek op en begroette toen pas Rebecca. Ze voelde zich een beetje rood worden. Ze ahd eerst gepraat over zichzelf en toen pas een adner begroet.. ze leek wel zo'n arrognat persoon...
|
|