|
Post by Merel on May 26, 2007 21:53:43 GMT 2
"Waarom is hij daar op tegen? Je mag je toch binden met degene van wie je houd?" Vroeg hij verbijsterd. Waarom zou je nou niet mogen trouwen? "En waarom mag JIJ dan geen vriendje hebben?" Hij snapte het niet helemaal meer... Soms waren dingen veel te ingewikkeld naar zijn mening. In dat soort dingen mocht hij doen wat hij niet laten kon..
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:06:05 GMT 2
Tyra zuchtte diep. 'Mijn vader is nogal... van hoge rang. Hij is neit gewoon van adel en rijk enzo, maar hij heeft echt koninklijk bloed. Hij wil dat de taak wordt overgenomen door mijn zus. Ze is de oudste, maar dan mag ze pas trowuen, nadat ze de titel heeft gekregen. Regels van mijn grootvader nog.' Ze haalde haar schoduers op. 'Nu ze gaat trowuen, kan ze die titel neit meer krijgen en gaat die dus nar mijn broer. Doe waant zich nu koning en verbiedt mij te trouwen. Ik ben nu derde in rij. Als mijn twee oudste broers sterven, dan moet ik de titel overnemen. Dus mag ik geen jongen. Want anders wil ik ook trouwen.' Ze haalde haar schodeurs op en zuchtte gefrustreerd. Mike maakte haar gek! Toen glimalchte ze naar Tristan. 'Maar ik gehoorzaam mijn broer toch neit en mijn avder ook zelden. Dus dat komt wel goed.'
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 11:00:45 GMT 2
Tristan glimlachte. "Ingewikkeld zeg." Zei hij met een zucht. "Maar als jij een vriendje hebt, Denken zij meteen dat je wil trouwen?" Vroeg hij lichterlijk verbaast. Als dat zo was, was hij wel erg vaak getrouwd geweest. Er verscheen een grijns op zijn gezicht. Hij had al aardig wat meisjes gehad, maar nog nooit getrouwd.. Dat doe je toch niet op je 16de? "Maar je wil dus wel mee naar Zweinsveld? Gezellig!" Begon hij maar over iets anders. Sommige families...
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:31:04 GMT 2
Tyra schdde zijn hoofd. 'Zo zit het niet. Mijn vader en de rest begrijp dat wel. Ik bedoel, ik ben zestien. Waarom zou ik zelfs maar aan trouwen denken? Trouwens, de enige relaties emt jongens zijn flirt relaties. EEn echte heb ik nog nooit gehad. Het duurde nooit langer dan een week. Maar mijn broer is er zo van overtuigd dat mijn zus en ik ehtzelfde zijn...' Ze grinnikte en keek hem aan. 'Ik wil heel graag mee naar Zweinveld en als het even kan, wil ik ook een brulbrief naar mijn broer sturen. Kijken hoe hij daar op reageert.'
|
|
|
Post by » Aline. on May 27, 2007 12:30:39 GMT 2
Rebecca had het gesprek zwijgend gevolgd. Ze was blij dat zij niet zo'n broer, of ouders had. Ouders. Als haar vader al zo was, haar vader was er toch niet meer. Rebecca kreeg een brok in haar keel. Dat kreeg ze altijd als ze aan haar vader dacht. Ze slikte even en probeerde aan iets anders te denken. Ze keek Tyra en Tristan een voor een even aan en hoopte dat ze haar ook zouden vragen om mee naar Zweinsveld te gaan, maar durfde het zelf niet te vragen. Ze vermoedde dat ze liever samen wilden zijn.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 14:45:35 GMT 2
Het wachtwoord klonk aan de ander kant van de muur. Vervolgens kwam er een jongen binnengelopen, met zeeblauwe ogen rondkijkend. 'Hee Tristan, Rebecca, Tyra' begroette hij de andere leerlingen in de kamer. De jongen, aangenomen op Zweinstein onder de naam Vic Yinten, liep naar de anderen toe. Daar liet hij zich in een van de vele stoelen ploffen en ademde iets harder dan normaal. Hij had net half Zweinstein doorgerend, als uitlaatklep. Sommige verklaarde hem voor gek daarmee, anderen lieten hem zijn gang gaan. Qua sporten en energie maakte het hem helemaal niet wat de anderen vonden van hem , in tegenstelling tot mensen. Hij glimlachde even.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 14:52:19 GMT 2
"Hey Vicci!" Zei Tristan toen hij zijn vriend binnen zag komen. "Kom erbij jongen!" Zei hij en klopte op een van de stoelen in de buurt. "Maar, -ging hij verder tegen Tyra- Toch blijf ik het raar vinden. Heb je echt nog nooit een echte Relatie gehad?"Voegde hij eraantoe met een beetje verbazing. Daarna keek hij naar Rebecca. Misschien zou zij ook wel mee willen, en Vic ook!? Wat maakte dat nou uit? Er ging toch al een hele club mee. "Rebec, Vic, Hebben jullie zin om ook mee tegaan naar zweinsveld? Ik en Tyra gaan, M'n nichtje, Haar vriendin Elvira, Aaron, Florian, Evan en misschien nog wat andere. " Hij keek hen beide aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 14:59:25 GMT 2
Vic stond op en liet zichzelf neervallen op de stoel naast Tristan. De eerste zinnen van het gesprek van Tyra en Tristan vatte hij niet maar zodra hij zijn naam hoorde vallen lette hij op. 'Ja gezellig, gewoon even heerlijk chillen met iedereen? Al zeggen niet alle namen me wat, maar dat maakt niet uit.' zei Vic eerst overtuigend en het laatste lachend.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 15:07:42 GMT 2
"Ja tuurlijk Gewoon met z'n alle lekker niksen!" Zei hij en naar Vic die het zich gemakkelijk had gemaakt. "Ik ken ook lang niet iedereen, Maar dat boeit niks! Het zijn Zoiezo geen Zwadderaars, Niet dat ik iets tegen ze heb, Maar dat lijkt me logisch want Een Griffoendor heeft het zooitje bij elkaar geraapt." Hij grijnsde. Hij graaide in zijn tas en haalde er een cakeje uit die hij nog had van het middageten. Vaak snoepte hij -net als Mariël- Tussen door nog dingen die hij meenam. "Iemanpt ook nopg ieps?" Vroeg hij met volle mond.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 18:25:25 GMT 2
Tyra schudde haar hoofd en glimlachte naar Rebecca en toen een beetje onzeker naar Vic. 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nee, ik heb nog nooit een echte relatie gehad. Ik ben niet echt geschikt voor een relatie denk ik.' Ze glimlachte flauwtjes. Even haalde ze diep adem en twijfelde of ze eht hem zou vertellen. Toen zuchtte ze. 'Ik heb vijf broers, Tris. Drie ervan zijn of even oud of ouder. dan gat de romantiek en snel af. Ik ben opzoek naar een jongen die op geen van mijn broers lijkt. maar ja, alle drie mijn broers zijn heel adners.' Zo dat was eruit. Nu wist hij het.
|
|