|
Post by Merel on May 27, 2007 21:37:25 GMT 2
Tristan keek naar Tyra. "5, Dat zijn er veel zeg!" Het leek hem wel leuk, maar ook wel erg druk. En ze had ook nog een zus! Dat waren er wel erg veel. "En, Lijk ik op een van je broers?" Vroeg hij maar, Beter om het te weten, Dan wist hij meteen of het ooit wat tussen hun zou kunnen worden. Hij keek naar Vic en stak zijn duim op, zo dat waarschijnlijk hij alleen het zag.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:08:49 GMT 2
Tyra werd vuurrood. Ze draaide haar hoofd weg en slikte. Z rilde even. 'Nee, je lijkt absoluut neit op een van hen. op geen van de vijf.' Ze staarde naar de grond, neit wetend wat ze ander moest doen. Ze durfde hem neti meer in de ogen te kijken.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 22:12:33 GMT 2
Tristan moest glimlachen. Hij pakte haar bij haar middel en trok haar op de bank. "Heb ik al een ding in mijn voordeel. " Zei hij met een glimlach die steeds groter werd. Ze was echt mooi.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:16:58 GMT 2
Tyra slaakte een kreet van schrik en liet zich mee sleuren. Ze begon te alchen. 'Ja, dat zeker. Je hebt niet dat vreselijke karakter van Mike, je bent geen softie zoals Michael, je ebnt neit zo'n arrogante player als miquel en neit zo kidnerachtig als mijn kleine broertjes.. of te wel... je bent geod...' O neej, neit weer... Ze voelde hoe haar gezicht gloeide, maar hoe draaide ze nu ahar hoofd weg dat neimand eht zag?
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 17:28:57 GMT 2
Tristan sloeg zijn handen om haar middel zodat ze niet wegkon. "Ik ben zeer vereerd." Zei hij en knipoogde naar Vic. "Ik moet zeggen, Je bent niet zo hyper als mijn Zusje en Mijn nichtje, Wat eigenlijk ook wel lekker is. Die zijn soms Té hyper gewoon. En je bent gewoon veel mooier." Zei hij "Laat Mariël het niet horen." Zei hij er snel achteraan en grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:06:06 GMT 2
Tyra lachte. 'Van mij zal ze eht neit horen. En dankje. Ik meot toegeven, je bent een erg knappe jongen. Als je neit van hyperactief houdt, dan moet je bij Shirie Ashinta uit de buurt blijven! Ik ken ahar neit geod, maar ze is nooit moet heb ik gehoord!'Ze lachte en keek naar hem. Hij was mooi, oook van onderaf. Eigenlijk.. al helemaal van onderaf. Ze was blij dat ze geen reus was, zodat ze altijd kleiner zou zijn dan hij.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:16:24 GMT 2
"Ik hou wel van Hyperactieve vrienden, Maar ook van Rustigere." Zei hij. "Ik zelf ken Shirie niet zo goed, Mariël kent haar wel." Hij lachte. "Trouwens je ziet er mooi uit vandaag." Hij haalde zijn hand door haar haar. Daarna keek hij naar Rebecca. "Had je nou nog zin om mee te gaan? Vic, Jij komt wel he!?" Vroeg hij en keek daarna Vic aan met z'n blik van, Domme vraag ;D
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:28:14 GMT 2
Tyra wilde neit meer overeind komen. Nooit meer. Wat was hij lief... Ze smolt daar op zijn schoot, trewijl zijn hand door haar haren ging. 'Kom op Rebecca!' Riep ze daarom maar. Het leek haar erg gezellig als Rebecca mee ging. Ze kedne haar neit geod, maar ze leek haar erg aardig.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:22:17 GMT 2
"Ze komt vast wel." Zei hij en bleef zijn hand door haar haar strelen. Het was zacht. Met zijn andere hand drukte hij haar nog wat dichter tegen zich aan, Ik laat haar nooit meer gaan Dacht hij met een tevrede glimlach op zijn gezicht. De blijdschap kon je in zijn ogen lezen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:36:33 GMT 2
Tyra voelde haar ahrt zo hart kloppen, dat ze bang was dat het te zien was voor alle adneren. Ze kon neti geloven dat dit gebeurde. Hoelang keek ze al naar hem? Hoelang dacht ze al aan hem als een misschien toekomstig vriendje.. en nu opeens... Ze zuchtte en sloot gelukkig haar ogen. Wat was ze blij dat Miquel bij een andere afdeling zat! Opeens kreeg ze een lachstuip. Ze moest er neit aan denken wat Miquel zou doen als hij haar zo zag!
|
|