|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:20:32 GMT 2
Tyra voelde een schok door haar heen gaan. 'Ik had je niet gezien,'zei ze. Het bloed steeg naar haar hoofd. Met een glimlach moest ze toegeven dat hij er echt goed uitzag. 'Ik begin me onzeker te worden als ik met jou zo moet dansen. Ik zie er lang neit goed genoeg uit...'
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 12:34:49 GMT 2
Tristan pakte met beide hande haar hand en stond op. "Meid.. Je Ziet er Prachtig uit! Ik zou voor geen Biljard galjoenen met iemand willen ruilen.. " Zei hij en hij meende het. Hij glimalchte naar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:40:55 GMT 2
Tyra bloosde hevig. Toen keek ze naar hem op, met glinsterende groene ogen. 'Zullen we dan maar gaan? Ik kan niet wachten.' Vorige keer had ze met Florian afgesproken, maar ze ahd hem nauwelijks gezien. Deze keer zou het anders worden. Dat wis ze zeker.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 13:22:41 GMT 2
"Maar al te graag." Zei hij. Hij ging naast haar staan en sloeg een arm om haar heen. "Ik kan ook niet wachten om jou te zien dansen." Zei hij lachend. Ze zou stralen! Dacht hij bij zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:13:22 GMT 2
Tyra bloosde nog erger. Oh nee, hij zou haar zien dasnen. Dat was ze vergeten! Ze staarde verlegen naar de grond. Ze kon wel dansen, dat was het problee niet. Ze zuchtte diep en liep toen met starlende ogen op hem af. 'Ik ben ook heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien,'lachte ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 14:18:30 GMT 2
{ik denk dat ze nu naar het gala gaan? xD}
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:19:12 GMT 2
(jups. En... e zijn weg xD)
|
|