|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:48:54 GMT 2
William glimlachte. "Nou, ik denk toch dat overleden ouders beter zijn dan de mijne. Want als ze er niet meer zijn, dan kun je ook geen ruzie met ze maken." Hij keek naar Dafd. "Mijn broertje is een engeltje, maar nog te jong. Hij begrijpt niet waarom ik ruzie heb met mijn moeder en ik kan het hem niet uitleggen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:52:01 GMT 2
Hij zuchtte. "Geen idee, ik weet niet hoe het is" Flusiterde ze. Ze aaide Carrot. "Het liefst zou ik ze weer terughebben, en ook mijn familie en broer" Zei e en keek hem weer aan. "Want ik mis ze echt heel erg" Ze zuchtte diep. "JJe hebt geluk. Je broertje lijkt me erg lief" Gaf ze toe. Ze stond op. "Zullen we teruggaan? Ze maken zich wel geen zorgen, maar alsnog" Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:57:14 GMT 2
William knikte en stond op nadat hjij Dafd weer goed op zijn schouder had gezet. "Of ze maken zich zorgen, of ze hebben nauwelijks gemerkt dat we weg zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:59:02 GMT 2
Ze knikte. "Het zou dat laatste wel zijn denk ik. Bedankt echt, voro het zoeken" Ze glimlachte opnieuw en deed liep naar de trap. Ze liep er rustig vanaf en keek even om zich heen. Ze zuchtte even en ging rustig zitten op een stoel.
|
|