|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 1:04:17 GMT 2
June giechelde even. "Ik vind hem lief." Zei ze zacht. "En overgens veel beter dan die van 'je vader is een dief'." Zei ze lachent. Ze vond het opeens helemaal niet meer vreemd dat ze nu op school dat bij een jongen in de meisjesslaapzaal. Maar het feit dat ze dat niet vreemd vond, vond ze echter wel vreemd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:04:24 GMT 2
Devon lachte. 'ik heb een hekel aan openingszinnen. Ik probeer het meestal gewoon relaxt te houedn. gewoon een praatje maken, zonder zielige openingszinnen. Maar je bent een engelte. Je bent mijn engeltje. Of niet?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:29:41 GMT 2
June lachte een beetje trots. "Ja, ik ben je engel." Zei ze lachent en keek hem met blinkende ogen aan. "Ik..." Ze aarzelde even. "Denk dat ik echt verliefd op je ben."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:34:57 GMT 2
Devon voelde hoe zijn hart als een gek tekeer ging. 'Ik heb jou al gezegd, dat het bij mij liefde op het erste gezicht was.' Hij zoende haar teder op haar mond en was niet van plan om de kus snel te verbreken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:45:34 GMT 2
June glimlachte zwak en sloeg haar armen om zijn nek terwijl ze zijn kus beantwoorde. Allerlei woorden waren in haar opgekomen om tegen hem te zeggen, maar die waren nu onbelangrijk geworden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:50:08 GMT 2
Devon hield haar tegen zich aan. Kon het ooit mooier worden dat dit? Hij had haar, dus eht was perfect. Niet dat hij officeel iets zou beginnen, zo vlug was hij niet. Gewoon rustig aan, zien hoelang de gevoelens zouden bliven plakken...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:55:16 GMT 2
JUnes ogen vielen halfdicht en ze genoot van zijn kus. Langzaam en aarzelend opende ze haar een beetje, maar liet het daarbij. Ze was bang dat hij dacht dat ze te snel ging ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:03:32 GMT 2
Devon beantwoordde het gebaar meteen en streek zacht met zijn tog langs haar tanden en onderzocht haar mond, stukje bij beetje. Met zijn enen hand streelde hij haar haar, teriwjl hij zijn andere op haar bil wilde leggen, voor hij haar zou raken bedacht hi jzich en aaide haar rug. Nee, hij zou met haar niet dat soort dingen doen. Nog niet.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 18:08:48 GMT 2
Haar hart sprong even ove toen hij beantwoorde. Zacht raakte ze met haar tong de zijne aan en tegelijkertijd drukte ze haar lippen een beetje emer op de zijne. Haar ogen sloten zich nu helemaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:10:23 GMT 2
Devon leidde haar zachtes en teder. Zijn hart bonkte als een gek, net als zijn verlangen voor haar groeide, groeide er iets adners. Hij schrok op en gaf haar een kusje, voor hij zijn benen op een mannelijke manier over elkaar sloeg, zodat ze niks zou zien. Hij zou dit neit met haar doen....
|
|