|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:46:41 GMT 2
"Ik heb een broer en een stiefzus. En bij mijn echte broer krijg ik echt niet voor elkaar hoor. EN het is geen ijdelheid!! Het is gewoon de waarheid." Ze stak haar tong naar hem uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:51:04 GMT 2
devon knikte. 'Tuurlijk lieverd, noem eht hoe je het wil.' Hij grijnsde uitdagend naar haar en rekte zich uit. Het was zo heerlijk om hier te zijn. Zo ontspannen, zo gezellig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:57:17 GMT 2
"Nou zeg!" Riep June quasi-verontwaardigd. "Hoe durf je me niet te geloven. Ik zou je er eigenlijk voor moeten straffen." Ze dacht na. "Alleen geen idee hoe. Want je bent veel sterker dat ik ben, dus dar waag ik het maar niet op."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:59:09 GMT 2
Devon grinnikte tevreden. Hij draaide zich om, kneep zijn ogen tot spleetjes en loerde naar haar. Toen, met een schreeuw, sprong hij boven op haar. Lachend begon hij haar te keitelen. 'Oh ja? Moet jij mij straffen dan? Ik heb gewoon gelijk.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:03:20 GMT 2
June werd achterover geduwd en gilde en gierde het uit. "Nee! Devon niet doen!!" Riep ze lachend. "Ik geef me al over!! Je hebt gelijk, je hebt gelijk!"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:06:17 GMT 2
Devon stopte met kietelen en keek haar, liefdevol en -tot zijn afschuw- vol verlangen. Hij rolde van haar af en ging op zijn buik liggen. 'Heel goed. Ik heb altijd gelijk. Ik ben geweldig.' HEt was een uitspraak di hij van Shirie had overgenomen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:08:02 GMT 2
June tuite haar lippen terwijl ze nadacht. "Nou, dat zei ik niet. Ik zei dat je gelijk had, ik zei niet waarin je gelijk had." Ze grijnste en keek hem uitdagend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:15:05 GMT 2
Devon deed zijn mond open om te protesteren, wilde iets zeggen, mar begon toen te lachen. 'Okey, jij wint,'lachte hij en schudde zijn hoofd. 'Ik geef het op!' Hij legde zijn hoofd in eht matras en legde zijn handen op zijn hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:33:55 GMT 2
June grijnste. "Kijk, ik zei toch dat ik jongens wel kon overhalen. En blijkbaar dus niet alleen mijn 'broers', maar ook jou." Ze liet haar hoofd opzij vallen en keek hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:42:57 GMT 2
Devon draaide zijn gezicht naar haar, met een stralende grijns op zijn gezicht. 'Zeg jij maar lekekr wat je wil, ik kijk wel uit om het ooit nog eens onens emt je te zijn! Niet dat ik me daar wat van aantrek. Weddeen? Over een paar minuten zijn we weer bezig.'
|
|