|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:47:26 GMT 2
June knikte lachent. "Waarschijnlijk wel ja. Maar waar mee beig is nog maar de vraag." Het was er uit voor ze er erg in had. Maar zodra ze het zich besefte werden waar wangen rood. "Ikke... bedoel.... Euhh..."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:56:59 GMT 2
Een glinstering sprong in Devons ogen. Hij kwam iets overeind. 'waarmee zou je willen dat we weer beginenn? Ik sta overal voor open. tenminste, met jou sta ik ovral voor open. Andere meisjes hebben pech.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:00:55 GMT 2
"Weet ik niet." Zei ze wat zacht. "Ik..." Ze keek hem weer aan. "Ik weet het niet." Ze beet op haar onderlip. En deed haar uitsterste best kalm te blijven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:02:28 GMT 2
Devon lachte en trok haar tegen zich aan. Hij zoende haar. 'waarom opeens zo verlegen? Ik ben nog steed wie ik net was hoor. vertel me alles wat je denkt. Ik ben veilig.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:05:58 GMT 2
June bleef Devon in zijn ogen aankijken. "Ik denk, dat ik bang ben voor wat ik zelf denk en voel. Bang dat ik mezelf voorbij loop. Bang dat jij me straks weer vergeet en dat ik weer alleen ben."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:10:47 GMT 2
Devon schudde zin hoofd. 'wat er ook tussen ons gaat gebeuren, ik zal jou nooit vergeten. Zelfs als het nooit iets tussen ons wordt, of juist wel en eht gat daarna uit, denk je dan dat ik je in de seek lat? Je betekend na een dag al zoveel voor mij. ik laat jou nooit meer gaan. One way, or the other.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:13:00 GMT 2
June glimlachte. "Dan denk ik nu dat ik weer ontspannen ben. En ik denk dat ik niet weet waarom ik dat net zei, ik weet alleen dat ik het wel meende."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:16:43 GMT 2
devon stond op springen. 'maar wat is het dan dat je wil? Je hebt het me nog helemaal iet gezegd!'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:20:29 GMT 2
"Weet ik niet." Zei ze zacht terwijl haar hart in haar keel klopte. Haar ogen stonden twijfelend. Ze wist eigenlijk wel wat ze wilde, maar... Wat hield haar tegen? Een flikkering van het verlangen van haar hart glanste in haar ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:06:54 GMT 2
Devon liet zijn hoofd weer zakken en keek haar lief glimlachend aan. 'Lief, ik kan geen gedachten lezen. Ik heb het geprobeert, maar moest eraan geloven, ik heb het talent niet. Als je het niet wil zeggen, dan is dat okey. Maar als het iets is wat je graag wil... ik wil alles emt jou.' Bijna ahd hij gezegd dat hij van haar hield, maar dat hield ij maar even stil. Was dat wel waar?
|
|