|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:22:04 GMT 2
June rilde even en haalde diep adem. "Ik weet wel wat ik wil. Maar... ik weet niet of ik het durf en of ik niet sneller denk dan de tijd toelaat."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:09:17 GMT 2
DEvon haalde zijn schouders op. 'Daar kan je op twee manieren achter koen. je vraagt het mij en ik antwoord wat ik denk, of je doet het gewoon en je merkt mijn reactie wl.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:24:42 GMT 2
June aarzelde. "Ik... durf het niet te zeggen." Fluisterde ze. "Ik..." Ze schudde haar hoofd. "Ik ben bang dat je me gek zal vinden."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:30:31 GMT 2
Devon zchtte diep.'Hoelang ga je eht nog volhouedn om te wjgen? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je me alles kan zeggen? Ik weet niet hoe ik reageer, maar ik denk niet dat het een slechte reactie zal zijn.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:48:46 GMT 2
June slikte. Ze durfte het nogsteeds niet te zeggen. "Ik..." Ze dacht even na en zocht om zich heen naar woorden. Misschien kon ze het op een andere manier zeggen. "Aleen... dat dit een heel... fijn bed is... Ennuh... Misschien dat..." Haar hand trilde, net zoals haar stem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:17:33 GMT 2
Devon keek haar even vragend aan. 'Je hebt idnerdaad een erg fijn bed. Wat probeer je et zegen?' Toe zeg eht niet...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:22:37 GMT 2
`June sloot haar ogen en schudde haar hoofd. Ze was ze gespannen en vooral bang dat ze misselijk werd. "Ik weet het niet." Ik weet niet of ik dit kan, dacht ze angstig. Tranen schoten in haar ogen en ze vloekte. "Ik weet het allemaal niet meer!" Riep ze wanhopig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:28:40 GMT 2
Devon schrok op van haar uitbarsting en kwam overeind. Hij tilde haar rustig op en trok haar zachtjes tegen zich aan. Hij wreef kalm over haar rug. 'Rustig maar. Je hoeft je niet zo'n zorgen te maken, Lief.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:43:35 GMT 2
"Maar ik wil je laten weten hoeveel ik om je geef. Maar ik kan het niet, niet zo, niet op deze manier!" Zei ze snikkend. Ze keek hem met ogen vol tranen aan. "Het spijt me echt heel erg. Ik had er niet over moeten beginnen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:48:01 GMT 2
Devon schudde onbegrijpend zijn hoofd? Als je het me nou ewoon zou zeggen, dan zou ik het ook begrijpen, Lief. Toe, vertel het me.' Smekend keek hij in haar ogen. hij had een vreemd voorgevoel, maar je wist nooit zekre...
|
|