|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:56:39 GMT 2
"Toe Devon. Ik durf het niet te zeggen. Je weet wel wat ik bedoel. Verlangen, begeerte, soms alleen een keer, soms vaker met degeen om wie je echt geeft." Ze keek hem met grote ogen aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 0:15:20 GMT 2
Devon voelde dat zijn ogen groter werd. Shit. Devon knikte en zuchtte diep. Hij dacht even na en woog zijn woorden af. 'Ik... zou het niet met je gedaan hebben als je het me net af voorgesteld.'Zei hij en zweeg even. 'De reden is, neit dat ik niet naar jou verlang, of je niet goe genoeg vind...' Hij schudde zijn hoofd en keek haar aan. 'De enige meisjes met wie ik ooit naar bed ben gegaan, op de dag dat ik ze ontmoette, betekenden niks voor me. Jij bent te belangrijk voor me. Ik kan dit niet doen. Ik doe pas iets.. als je mij vaste vriendin bent en je zeker weet dat je het wil.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 0:20:41 GMT 2
June glimlachte en knikte. "Dank je." Fluisterde ze. Ze wende haar gezicht af, ze schaamde zich dat ze zo deed. Zo overdreven en als een angstig konijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 0:25:17 GMT 2
Devon glimlachte en zoende haar teder. 'Zie je? Er is niks om e zorgen over te maken. Je bent veilig bij mij. Ik zal nooit ets doen om je te kwetsen. Ik geef echt heel veel om jou. Soms laat je je leiden door verlangen. Ik kan het weten, ik heb me meer dan eens afgevraagd wat ik ook alweer in dat bed deed en wie dat vreemde mens was dat naakt naast me alg.' Hij snoof en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik wil niet dat dat met jou gebeurd. Ik wil niet wakker worden e me afvragen waaromik hier ookalweer ben.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 19:47:46 GMT 2
Julie glimlachte. "Het spijt me, ik..." Ze haalde haar schouders op. "Dacht niet na, denk ik. Maar nuw weet ik wel dat als ik ontspoor, jij me weer op de rails helpt."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:33:51 GMT 2
Devon schudde zijnhoofd. 'Doe neit zo raar. Eigenlijk ben ik blij dat jij mijn gevoelens deelde. Ik odnerdruk al een kwartier ongeveer mijn verlangens naar jou, gewoon omdat ik er niet aan moet denken je kwijt te raken. Maar je hebt gelijk, ik zal er zijn om je traintje weer terug op de rails te zetten.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 23:24:43 GMT 2
June lachte, waarna ze een beetje verlegen keek. "Ik wil je ook niet kwijt raken. Zeker nu niet meer." Haar blik dwaalde even af naar het dekbed. "De vorige keer ging het ook al helemaal mis met een jongen die ik leuk vond." Ze keek hem weer aan. "Maar jij geeft me een geweldig gevoel van binnen, beter dan ik had durven dromen. En als je dan ineens weggaan..." Ze rilde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:21:28 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd en streelde haar gezicht. 'Ik ga niet weg. Ik laat je nu zien hoeveel je voor me betekend. Ik onderdruk mijn diepste verlangens, namelijk deliefde bedrijven met jou en dat is ook hoe ik het zie. Toch kan ik het nu niet. Niet tot je mijn vriendin bent.' Het voelde vreemd om het te zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 19:45:40 GMT 2
Ze wilde bijna vragen waarneer dat dan was, maar ze hield deze vraag voor zich. In plaats daarvan glimlachte ze en gaf hem een vluchtig kusje. "Ik h.... geef ook heel veel om jou." Haar wangen kleurde rood en ze wende haastig haar blik af.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 20:26:38 GMT 2
Devons hart maakte een sprongetje. Hij glimlachte en knikte. Dit ging veel te eenvoudig. Dit kon toch nooit zo perfect zijn als het leek? Dit soort dingen duurde nooit lang. Er zou vast iemand binnenkomen en hem wegschoppen of zoiets. Dit kon niet...
|
|