|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:25:34 GMT 2
June schudde haar hoofd. "Laat maar. Het gaat erom dat ik mijn dichte omgeving al wel zoiets heb gezien, het leek er een beetje op."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:29:20 GMT 2
devon dacht even na en knikte toen. 'Ach, gelukkig hebben maar weinig mensen dat probleem. Je zou toch maar van twee meisjes houden en neit kunnen kiezen. Wat doe je dan? Laat je ze allebei vallen? Kies je er voor een, gewoon op blinde gok, of blijf je emt alletwee voor je wel weet wie je meot kiezen?' Hij zweeg even. 'Ik heb geen idee wat ik zou doen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:32:47 GMT 2
June hield haar hoofd schuin. "Mee eens... ALleen zouden het in mijn geval geen meiden zijn." Ze keek even peinzend. "Ik zou het niet kunnen, tussen twee mensen kiezne. Ik heb er al moeite mee om tussen vrienden te kiezen in een discussie."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:34:08 GMT 2
Devon alchte. 'ik weet het niet. met gevoelens lig ik heel moeilijk. Als ik opm iemand gef, dan wil ik die persoon neit kwetsen. Als je op twee personen valt, dan is dat onmogelijk. Ik meot er niet aan denken.' Hij grimaste.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:36:23 GMT 2
June knikte instemmend. "Maar goed, iets vrolijkers!" Zei ze opgewekt en keke om zich heen. "Ik weet alleen niets..." Ze keek even naar het plafon en toen naar de grond.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:38:43 GMT 2
Devon lachte. 'ach we verzinnen wel iets. Hou je van sport? Dreuzl of tovenaars sporten? ik ben verslaafd aan voetbal...' Hij meende het. Zwerkbal vond hij niks, al was hij een puurbloed tovenaar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:42:33 GMT 2
June dacht even na. "Tennis." Zei ze langzaam en aarzelend. "En ik krijg basketbal les." Voegde ze eraan toe. Ze was niet echt een sporter, maar als het met aardige mensen was kon ze er wel van genieten. "Mijn stiefvader kijkt wel eens voetbal, maar schreeuwd dan voornamelijk tegen de tv. Maar mijn broer die doet het wel eens met zijn vrienden. Ik snap het alleen soms niet."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:31:41 GMT 2
Devon lachte. 'basketbal vind ik ook leuk. Voetbal is ook veel leuekr om te doen dan om te kijken. Daar heb ik echt het geduld neit voor. Alleen als ik met een vriendin zou zitten en we tegelijk knuffelen, dan zou ik ernaar kunnen kijken, maar anders weet ik wel betere dingen te doen etm mijn tijd. Tennis heb ik nog nooit gedaan..' Hij dacht even na. 'Mijn moeder doet er wel aan. Mijn vader vind het vreselijk, maar vind het rokje dat ze aan heeft leuk.' Hij barstte in lachen uit.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:34:45 GMT 2
June lachte. "Ach, hij zal waarschijnlijk niet de enigste man zijn die dat vind. Maar mijn broer wilt me voetbal nooit uitleggen. Hij zegt dat ik het toch niet zal snappen." Ze haalde haar schouders op. "Gelukkig zijn mijn... peetbroer, om ze een naam te geven, wel wat makkelijker in het uitleggen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:48:48 GMT 2
devon lachte. 'je moet en spel spelen om eht te snappen. Zelsf al doe je eits fout, jammer dan. Het zij zo. En als de scheids je een kaart geft wordt je boos en wordt je van ht veld gestuurd.' Hij begon keihard te lachen.
|
|