|
Post by Merel on Dec 19, 2007 19:15:30 GMT 2
Aylin grinnikte. "Zou je denken?" Zei ze grinnikend en sloeg een arm om hem heen. "Zo zie je nog eens wat van de school." zei ze en keek de leerlingen kamer nog eens rond. Die was inderdaad heel anders dan die van Huffelpuf.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:17:33 GMT 2
Chris grinnikte. 'Gelijk heb je. Maar nu heb ik wel even genoeg gezien van Zweinstein.' Hij stond op van de bank, al had hij Aylin nog steeds in zijn armen. Hij zette haar lachend neer op de grond. 'Ga je mee naar Zweinsveld?' Met een brede glimlach op zijn gezicht keek hij haar aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 19:19:48 GMT 2
Aylin trok een gespeeld sip gezichtje toen hij haar neer zette. "Ick dacht even dat je me er'een ging dragen!" Zei ze lachend en pakte zijn hand en trok hem al half mee. "Ick ga zeker mee! Kom jij ook?" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:24:29 GMT 2
'Zometeen draag ik je wel weer een eindje, hoor...' zei Chris met een stemmetje, alsof Aylin een klein kindje was dat hij moest troosten. Daarna trok hij haar lachend mee naar de uitgang van de leerlingenkamer. Hij keek nog even om zich heen, en besloot dat hij nu wel genoeg tijd in deze vreemde leerlingenkamer doorgebracht had, waarna hij naar buiten stapte en afwachtend omkeek naar Aylin.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:03:10 GMT 2
Aylin rende lachend achter hem aan. "Oke, zodra je me te pakken krijgt tenminste!" Zei ze lachend en rende wat voor hem uit en draaide zich om en stak plagend haar tong uit. Ze draaide zich weer om en rende vrolijk verder.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:08:59 GMT 2
'Ha, daag je me daar uit?' zei Chris lachend. Hij zette de achtervolging in op Aylin, eerst nog vrij langzaam, maar ging daarna veel sneller rennen. Op een gegeven moment, eigenlijk al vrij snel, haalde hij Aylin in en sloeg zijn armen om haar middel, om haar zo een beetje te remmen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 21:11:15 GMT 2
Aylin lachte draaide zich om en zette de tegenaanval in door hem te gaan kietelen. "Oui eigenlijk daag ick toi uit ja!" Zei ze grijnzend en stopte niet met kietelen totdat Chris losliet zodat ze verder zou kunnen lopen. Ze moest wel lachen.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:22:04 GMT 2
'Ah, valsspeler!' riep Chris lachend, en liet haar los, zodat ze op zou houden met haar kietelaanval. Maar hij gaf haar niet een grote voorsprong; meteen rende hij weer achter haar aan nadat hij haar losgelaten had.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 21:24:05 GMT 2
Aylin greep haar kans om weg te rennen. "Niets Valsspelen.. Gewoon sliem bezieg!" Zei ze grijnzend maar wist dat Chris haar toch zo weer had. Inmiddels rende ze wel buiten de sneeuw in en gaf half een gil en viel voorover. Sneeuw was iets wat ze totaal niet gewent was. En een keer eerder had gezien.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:30:47 GMT 2
Chris hoorde plotseling een gil en zag Aylin niet meer. 'Aylin, waar ben je!' riep hij, half in de slappe lach, en rende naar buiten, de sneeuw in. Het rennen werd hem een stuk bemoeilijkt door de witte laag sneeuw op de grond. Plotseling struikelde hij over iets. Pas op het laatste moment merkte hij dat het Aylins voet was, en toen lag hij al bijna op haar. Nog net wist hij een beetje zijn richting te veranderen, waardoor hij half op en half naast haar terechtkwam. (LOl, wat zijn ze weer bezig, hea xD)
|
|