|
Post by bies on May 24, 2007 20:26:34 GMT 2
Eline strompelde de leerlingenkkamer binnen. Haar slanke lichaam stond recht overeind, en als ze geen kleding droeg zou ze eruit zien als een paal. Ze plofte neer in één van de stoelen en gooide haar tas kwaad op de vloer. Haar voeten vlogen omhoog en landden op het kleine, scheve tafeltje dat voor haar stond. Een eerstejaars keek haar nijdig aan, trok zijn boek onder haar rode ballerina's uit en stampte weg. Eline keek hem na. "Goed zo, ga maar weg. Heb ik hier eindelijk rust" zei ze. De eerstejaars negeerde haar en liep naar de slaapzaal.
"Eerstejaars- ze zijn bijna ergen dan Griffoendors. Oh nee, dat kan niet. Zij zijn al het toppunt. Alhoewel; modderbloedjes zijn nóg erger!" mompelde ze, tegen niemand in het speciaal. Er zou tóch wel iemand zijn die naar haar luisterde. Iedereen van Zwadderich kende haar. Iedereen hield van haar en Elin. Ja, Elin, haar enige echte vriend. De rest waren meelopers. Eline wist dit, en genoot ervan.
"Eline?" klonk het plots in de slaapzaal. De eerstejaars die ze weg had gejaagd kwam op haar af. "Het spijt me, oké?" mompelde hij. Eline grijnsde vals. "Jaja, vast wel" siste ze. De eerstejaars vluchtte snel weer weg; Ruzie met Eline kon je beter verkomen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 20:29:35 GMT 2
'Praten tegen jezelf?' Draconic grijnsde breed. Hij liep de leerlingenkamer in, gooide zijn tas in de armen van het eerste jaartje. Die stopte en keek hem aan. 'naar mijn slaapzaal. Hup.' Het kleintje vluchtte weg. Draconic keek de ruimte door. Er was niemand anders. Ach, het zou wel. hij kende het meisje niet. Tijd om kennis te maken. 'Draconic Malfoy,'stelde hij zich voor en liet zich op een bank vallen.
|
|
|
Post by Krista - on May 24, 2007 20:47:59 GMT 2
"Eline!" klonk het plotseling hard. Elin stond in de opening van de deur en grijnsde breed, terwijl ze op haar af liep en Draconic bij zijn schouder vast pakte "Laat me er langs, lieverd? Ik moet even naar mijn vriendin toe"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 21:43:46 GMT 2
Draconic keek op, zag eht meisje en slaakte een gil. 'Het leeft!' Toen alchte hij. 'Oh sorry, ik dacht dat je een paspop was! Zo'n dreuzel ding.'Hij grijnsde. Dat meisje had echt te veel make up op. Hij schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on May 24, 2007 22:06:23 GMT 2
"Een paspop, haha" zei Elin sarcastisch en glimlachtte, terwijl ze in Draconic's schouder kneep. "Jij denkt zeker dat je de leukste thuis bent, he schat?". Ze wierp een blik op Draconic's kleding en mompelde binnendsmonds "Paspoppen hebben meer gevoel voor stijl"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 23:45:21 GMT 2
Drconic knikte. 'Dat klopt, ik zal nooit een paspop worden. Kan jij eht me elren? Oh wacht, nee laat maar, worden als jij lijkt me niks. Trouwens, je hoeft aan mij geen aandacht te besteden. je bent neit nteressant. Ik val meer op echte meisje.' Hij draaide zich van haar weg en keek weer naar Eline. Wie was dat nou?
|
|
|
Post by Lisa .. on May 25, 2007 7:15:56 GMT 2
Meera keek op vanuit de bank waar ze zat. Ze herkende de 2 meisjes wel, ze kende ze van gezicht en hen gedrag. Okee griffoendors pesten enzo tja dat is te verwachten bij Zwadderaars maar eigen afdeling zo vervelen, nee. Meera kon ze niet uitstaan, denken dat ze geweldig zijn enzo. Ze stond op en liep even naar Elin,Eline en Draconic. Ze glimlachde even zwak en vervolgens zei ze:'He Draco, ook hier?' Ze had geen behoefte om de anderen te begroetten.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 7:48:29 GMT 2
Elin was een moment totaal van slag en deed haar mond open open om wat te zeggen, en deed hem vervolgens weer dicht, ademde hard uit zodat een 'uh' geluidje hoorbaar werd en rolde met haar ogen.
Thomas was inmiddels weer terug gekomen, en ging naast Draconic staan, maar zo ver mogelijk uit Elin's buurt.
|
|
|
Post by » Aline. on May 25, 2007 14:45:15 GMT 2
Chloë kwam de meisjesslaapzaal uit. Ze had Elin en Draconic wel gehoord, en moest een beetje grinniken. Ze zocht Draconics blik en stak haar duim naar hem op. Zelf vond ze dat hij volkomen gelijk had; hoeveel make-up kon je op je gezicht smeren? Veel, daar was Elin het levende bewijs voor.
|
|
|
Post by bies on May 25, 2007 15:09:58 GMT 2
"Nee, ik praat tegen de tafel hier, nou goed?" zei Eline koeltjes. "Eline"
"ELIN!" Eline's stem galmde door de kerker. Ze kón Elin niet over het hoofd zien. "Beter een paspop dan een zwerver, niet Elin? Wát kijk je nou? Ben ik interresant- oh ja, dat ben ik hè?" Ze keek Draconic onderschattend aan, keek naar Chloë en sloeg haar ogen ten hemel. Echt weer zo'n iemand die dacht dat ze goed was, was het eerste dat Eline te binnen schoot.
|
|