|
Post by » Aline. on May 25, 2007 15:31:00 GMT 2
Chloë had even de neiging om haar handen demonstratief tegen haar oren te drukken toen Eline keihard Elins naam riep. Hoeveel geluid kon er uit een meisje komen? Ze keek terug naar Eline en haalde een wenkbrauw op. Arrogant; dat was Eline zeker. Chloë bleef haar even aankijken, en wendde daarna haar blik af. Ze gunde haar geen woorden waardig. Nog niet, tenminste.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 16:13:55 GMT 2
Draconic drukte zijn hadnen voor zijn mond, kokhalsde en rende snel naar een vuilnisbak stond. Hij deed net alsof hij moest overgeven. Toen kwam hij overeind en veegde zogenaamd zijn mond af. 'bah, dat was een paar seconden te lang een heel misselijkmakende gedachte, sorry. Ik kon het neit binnen houden. Hij keek naar Chloë en Meera, knikte goedkeurend en snoof. Arrogant keek hij naar Eline. 'Kijk, zij zijn nou mooi. Echt en toch erg leuk om te zien. En met persoonlijkheid. Zouden jullie neti eens voor je meerde gaan buigen? Ik ben allang blij dat je mij niks vindt, want anders hadden jullie in de eerste plaats ruzie emt Rachanna en zou ik elke keer dat ik je zag over mijn nek gaan.' Hij liep naar Thomas toe en trok hem emt een warm stevig tegen zich aan. 'Je ziet er wat beter uit vriend. Niet gelukkiger, maar wel beter,'zei hij zacht en leit zijn vriend los.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 17:27:12 GMT 2
Elin rochelde en zette haar zonnebril weer op en keek vanchter de donkere glazen hooghartig naar Draconic, en ging met haar handen door haar haar. Ze had wel make-up, maar subtiel, mascara, foundation, beetje oogpotlood en rouge. En lippenstift niet te vergeten.
Thomas grijnsde even en knikte kort "Ik voel me ook beter, geloof ik" zei hij toen aarzelend.
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 17:44:53 GMT 2
Rachanna kwam binnen gelopen en smeet haat tas in een hoek. Ze keek rond. "Hey Chloë, Meera, Thom -ze stak even haar duim op als teken dat hij er beter uit zag- En Drac natuurlijk" Zei ze en knipoogde. Ze plofte in een bank neer en legde haar voeten op de tafel. Toen bekeek ze aandachtig die 2 meiden met maskers, naar was zij vond. "En jullie zijn?" vroeg ze en keek ze met opgetrokken wenkbrauw aan. "Trouwens, Zouden jullie dat masker af kunnen doen? We zijn hier onder Zwadderaars, ver weg van de Griffjes en Modderbloedjes."
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 18:11:57 GMT 2
Elin keek even verbaasd naar Rachanna en keek over de glazen van haar zonnebril heen. "Sorry?" zei ze verbaasd en staarde haar aan. Ze was het niet gewend dat andere mensen zo brutaal tegen haar deden. Sterker nog, ze was gewend dat de meeste mensen haar aanbeden.
|
|
|
Post by » Aline. on May 25, 2007 18:43:02 GMT 2
Chloë keek Draconic even glimlachend aan. Ze zag Rachanna binnenkomen. 'Hoi!' zei ze vrolijk tegen haar vriendin. Ze kwam erachter dat ze nog steeds stond, en liep naar de stoel naast Rachanna. Daar plofte ze in, en ze keek Rachanna even veelbetekenend aan, met een hoofdknikje naar Elin en Eline.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 18:44:33 GMT 2
Draconic knikte met een glimlach naar Thomas, blij met het nieuws, maar sprong toen op Rachanna af. Hij liet zich op de bank vallen, kuste haar en bekeek haar toen van top tot teen. 'Hou daar alsjebleift mee op, liefje,'zei ij en hij zuchte diep, nog een kus op haar lippen plaatsend.' Hij wist wat Rachanna bedoelde. Waarom vijandig zijn als Zwaderaars onder elkaar?
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 19:00:37 GMT 2
Rachanna ging lekker onderuit zitten. Ze zoende Draconic terug. Toen keek hij hem aan. Ophouden? Ze keek in zijn ogen en zuchte. Ze kón hem gewoon niet tegenspreken. "Oke, omdat jij het zegt." En zoende hem nog eens. "Maar wie zijn jullie nou?" Vroeg ze en keek naar Elin en Eline.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 19:04:07 GMT 2
Draconic zuchtte diep. 'Ze zijn nep, van hun haar tot hun nagels.' Hij zuchtte diep. Hij hoefde geen ruzie emt die Elin ofzo.. maar die adnere.. damn wat was die vervelend. Ze waren allebei zo dom.. en arrogant. Maar waarom? Hij keek naar zijn vriendinnen. Die waren zoveel mooier dan zij... het was alsof je naar een pop zat te kijken.. of naar een foto van die extreem opgemaakte vrouwen. Hij had nooit begrepen wat daar mooi aan was.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 19:44:35 GMT 2
"Elin" zei ze kortaf terwijl ze even naar Rachanna keek en met haar ogen rolde. Kom op zeg, iedereen wist dat. Vanuit haar ooghoeken keek ze spiedend naar Thomas. Hij was weer vrij, sinds de breuk met Ryanne.
Thomas ging naast Rachanna op de bank zitten en gaapte even.
|
|