|
Post by greenlightning on May 25, 2007 19:59:47 GMT 2
Draconic glimlachte. 'Vertel eens, Thomás. Ben je alweer bezig met meisje of laat je ze maar links liggen?' Hij sloeg zijn arm om Rachanna heen, als om haar te bescheremen tegen die huppeltkutjes. Hij vroeg zich af op wat voor soort meisje hij nu zou vallen.. Zouden meisjes als Ryanne nu zijn tiep neit meer zijn?
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 20:43:21 GMT 2
Thomas was even stil en haalde dan zijn schouders op. "Ik weet het niet hoor" zei hij langzaam en staarde voor zich uit. "Misschien heb ik er nu even niet.. behoefte aan"
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 20:51:20 GMT 2
Rachanna schroof dichter naar Draconic. "Of juist wel Thom. Heb je eens wat afleiding. Zal je goed doen denk ik." Ze keek hem aan. Hij was nogsteeds niet helemaal de oude. "Kies dan wel het goede soort." Fluisterde ze erachteraan met een knikje op de Paspopjes.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 20:54:06 GMT 2
Drconic knikte. 'Een meisje met... een goed karakter. Iemand die je begrijpt, naar je luisterd en je gedachten van Ryanne afhaalt... Kunnen jullie geloven dat ze wordt aangeklaagd? Die draait Azkeban in. Zeker weten!' Zo dat was er uit. Niet subtiel en ook niet erg vreidnelijk, maar het meost er ff uit.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:03:44 GMT 2
Thomas had de laatste woorden van Draconic niet eens gehoord en leunde zuchtend achteruit "klinkt heel leuk Drac, maar ik denk niet dat ik zo'n meisje tegenkom"
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:06:55 GMT 2
Rachanna keek even achterom en zag een 1e jaars lopen. "He Jijdaar!" Brulde ze. "Breng mijn tas eens even naar mijn bed toe!" De 1ejaars knikte en bracht meteen haar tas naar haar kamer. Ze richte zich weer tot Draco en THom. "Als je goed zoekt, Kom je genoeg meiden tegen. Misschien iets minder bij Zwadderich maar ach. We kunnen er altijd wat vinden hoor." Zei ze met een glimlach. Ze kroop nog dichter naar DRaconic toe.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 21:10:03 GMT 2
Draconic grinnikte kwaadaardig. 'Wat denk je van Terry? Volgens mij valt ze wel op je, Thomás.' Hier had hij de grootste lol om. Het was waar dat Terry lang niet meer zo'n hekel aan hem had.. maar dat... Hij deeed zijn uiterste best om zijn gezicht in plooi te houden.. maar erg goed lukte het niet...
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:35:26 GMT 2
Thomas glimlachtte vaag en leunde achterover "misschien.." zei hij langzaam en keek even naar Draconic. "Ryanne" zei hij zacht en zuchtte even "Ze is van plan me te gaan verlinken op die rechtzaak van haar"
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 21:48:06 GMT 2
Rachanna staarde hem met grote ogen aan. "Dat méén je niet! Trouwens ze kan het nieteens bewijzen!" Zei ze met grote verbazing en woede in haar stem. Nog een rede waarom ze Ryanne haate. Als het zo door ging waren ze erallemaal aan! Ze werd echt heel pissig, als die Ryanne zich hier nog durfde te vertonen, had ze echt een groot probleem!
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 21:50:21 GMT 2
"We hebben wel allemaal het teken op onze schouder" zei Thomas rustig terwijl hij naar zijn sportschoenen staarde. Hij was wel degelijk veranderd, een stuk rustiger en een stuk minder 'zwadderaar'
|
|