|
Post by Lisa .. on May 26, 2007 23:29:17 GMT 2
Meera kwam niet meer bij en gierde het uit. Ze verslikte zich half, laat staan dat ze fatsoenlijk kon praten. Ze vond het zo'n typische Draconic uitspraak, grappig en overtuigend. Ze ademde een enorme hap lucht in en probeerde te zeggen:'Genade, je hebt gelijk, Draco dat je een goede charmeur bent' Nouja, het kwam er half verstaanbaar uit. Ze probeerde wanhopig een aanval terug te doen maar daar kwam weinig van terecht, mede doordat ze zelf zo moest lachen en omdat Draconic er toch over het algemeen tegen kon.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 23:31:15 GMT 2
Draconic rolde lachend van de bank. 'Dat was neit wat je zeggen moest! Je moest zeggen dat je mooi bent! Niet dat ik een charmeur ben! Want dat ben ik neit eens. Ik ben gewoon eerlijk.' Hij kwam half overeind en keek haar uitdagend aan, uiterts zijn best doen om zijn lach te verbergen, wat maar nauwelijks lukte. Hij was blij dat hij Meera nog had. Het idee dat hij haar ook zou kwijtraken, net zoals Ryanne, dat maakte hem gek.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 26, 2007 23:34:42 GMT 2
'Dan ben je gewoon eerlijk op een lieve manier.' zei Meera lachend terwijl ze haar tong even uitstak. Ze kon zich niet voorstellen dat ze bij een andere afdeling zoveel lol konden hebben, nee dan was ze maar wat blij met haar maatjes hier. Ze keek terug, uitdagend. Niet dat het haar wel lukte want ze lag plat op de bank van het lachen. 'Geweldig' kon ze uitbrengen en meer niet.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 23:37:43 GMT 2
Draconic grinnikte. 'Het is wel goed. Wacht maar tot al die jongens je gaan aanbidden en je me straks smeekt om ze allemaal van je af te trekken. Wacht maar, dan zie je dat ik gelijk heb. Dan zul je moeten toegeven dat je mooi bent. En ik zal me maten laten weten dat ik een superster voor ze heb. Wacht maar. Jouw toekomst wordt prachtig en Voldemort vrij, als het even aan mij ligt.' Hij kon neit geloven dat hij dat zei, maar hij meende dat met heel zijn hart. Meera mocht neti door dat kwad worden verteerd.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 26, 2007 23:43:26 GMT 2
'Geloof je het zelf. 'klonk er erg sarcastisch.'Mmm, een persoonlijke bodyguard, klinkt niet slecht' zei Meera op een plagerige toon. 'Nee hoor, je bent en blijft gewoon me maatje, in goede en slechte tijden.' Wat Meera nu eigenlijk wel besefte was dat ze eigenlijk een van weinige niet Dooddoeners was die momenteel op Zwadderich zaten. Al die dingen schoten even voorbij, ze zou het zelf nooit kunnen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 23:51:10 GMT 2
Draconic knikte met een glimlach en teder streek hij een pluk uit ahar gezicht. 'WE zijn meer dan maatjes. Maten zijn die jongens bij de platenmaatschappij. We zijn vrienden, maar zien elkaar nooit. Ik ou nooit toestaan dat we elkaar zo weinig zouden zien! En ik zal je bodyguard zijn. Waarom ook niet? Tegenwoordig heb ik zin om iedereen voor zijn bek te slaan. Al die modderbloedjes ergeeren me mateloos. Ze hebben geen eens last van jeweetwel, en zij zijn degene die zeuren!' Hij schudde zijn hoofd en ging tegen de bank aan zittten.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 26, 2007 23:56:17 GMT 2
'Volgens mij is het leven dan een stuk saaier, er zijn niet veel mensen op deze aardbodem die mij zo aan het lachen krijgen, zelfs als ik chagerijnig ben.' zei Meera. Ze glimlachde en ging rechtop zitten. Ze wreef met haar hand door zijn haren, zodat het helemaal nergens naar zat. 'Nu heb ik officieel een bodyguard allias great friend allias beter dan gewone maatjes. Ofzo iets' Ze lachde even weer en trok op nieuw haar benen op de bank, zo zat ze nou eenmaal het liefst. 'Je hebt gelijk, het zijn altijd wel die andere die zeuren, omdat wij gewoon frustraties op hen afreageren. Ben benieuwd wat ze zouden kiezen, ons geirriteer of hem.'
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:02:52 GMT 2
Darconic dacht na. 'Hem,'zei hij toen en barstte in alchen uit. 'Dat duurd maar een paar seconden! Wij zijn er voor zeven hele jaren!' Hij bedacht zich hoe Florian voor Voldemort zou staan. Bevend als een rietje, smekend om hem, de grote Draconic. Ergens voedle hij medelijden, maar dat onderdrukte hij snel. Florian zien lijde was leuk! In elk geval in zijn fantasie. In het echt zou hij waarschijnlijk niet lachen...
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 0:08:48 GMT 2
'Nou, als ik zou moeten kiezen weet ik het wel.' zei ze gewoon, nouja een poging om gewoon over tekomen. Ze zag aan Draconic dat hij weer eens iets voor zich zag. Even grijnsde ze. Daarna ging ze weer op de bank liggen. 'Ik weet niet wat het is de laatste tijd, we moeten hoognodig eens weer iets met z'n allen doen, als Zwadderaars, als vrienden onder mekaar. Gewoon gezellig ergens heen, even weg van die muffe plek genaamd school' Meera floepte het er eigenlijk uit maar nu ze er overnadacht klonk het zo slecht nog niet.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 0:14:52 GMT 2
Draconic keek omhoog naar haar. 'Geweldig idee. Dat vind ik nou ook. Maar neit anar zweinveld, maar gewoon.. weet ik veel, echt ergens anders heen. Samen op vakantie, of bij iemand thuis als er niemand is. Dat lijkt me eht ebste. Mijn ouders zijn altijd weg, dus is het landhuis van ons en onze huiselven. Of gewoone rgens anders. Eve geen adenre mensen dan wij. We zijn te goede vriednen.. dat meoten we allemaal weer even herinneren denk ik...' Het vriednen was er inderdaad een beetje verdwenen. Ze waren allemaal wel lossen vreinden.. maar een echte groep waren ze niet.
|
|