|
Post by melien on Jun 16, 2007 18:09:34 GMT 2
Robert liep de slaapzalen binnen. Hij keek om zich heen en zag Thomas zitten. Hij liep naar hem toe en ging gewoon bij hem zitten. Hij was niet van plan om ook maar ergens over te praten wat over Thomas zijn gevoelens ging. Hij wilde hem alleen inlichten over wat er in de leerlingenkamer aan de hand was. Hij opende zijn mond en sloot hem weer. Hij keek even naar Thomas. "Weetje dat Elin een klein beetje arrogant deed en iets aanduidde waardoor Mara nu stikjaloers beneden op de bank zit?" vroeg hij uiteindelijk. Het kwam er niet zo uit als hij het wilde maar het kwam er wel uit.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 18:20:26 GMT 2
"Nee" zei Thomas, botter dan hij had gewild, maar het ging vanzelf "ik zit hier toch al tien minuten?". Hij schoof met zijn stoel over de grond en beet even op zijn onderlip/ "Wat was er dan?" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 18:35:15 GMT 2
Robert moest lachen. "Meneertje nieuwsgierig." zei Aaron lachend. Daarna vertelde hij het echter wel. "Ze hadden het erover wat er met jou aan de hand was. Naja dat kwam door mij omdat ik dat vroeg. En Elin zei dat je vast gewoon slecht had geslapen, toen zei Mara dat je je dan anders zou gedragen, tja en toen kwam Elin aanzetten dat je gewoon aandacht nodig had en dat zei dat het beste kon verzorgen. En toen was MAra ineens heel erg stil en negeerde Elin zowat letterlijk." zei Aaron met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 19:42:23 GMT 2
Thomas glimlachtte even kort en staarde voor zich uit, met zijn handen in zijn zakken. "ben jij eigenlijk.. verdrietig omdat Ryanne weg is. Ze was een dooddoener enzo" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 19:45:43 GMT 2
"Dus je kan wel nog glimlachen." zei Robert met gespeelde verbazing. Toen Thomas over Ryanne begon werd hij stil. Hij wist het niet helemaal zeker. "Ik weet het neit. Aan de ene kant wel heel erg maar aan de andere kant ook weer helemaal niet." zei hij na een tijdje stil te zijn.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 21:41:53 GMT 2
"Zou.. zou je heel erg geschrokken zijn als je hoorde dat ik.., nou ja bijvoorbeeld, een dooddoener achtergrond ofzo had, en een moord ofzo had gepleegd?" zei Thomas na lang stil te zijn geweest. Hij probeerde zo nonchalant mogelijk te klinken.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 22:52:45 GMT 2
"Schrikken ja. Maar voor de rest ook niet meer." zei Robert meteen. Hem verbaasde zo snel neit veel meer.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 9:56:30 GMT 2
"Oke..," zei Thomas wat onwennig en keek even naar zijn schoenen. "Maar je zou dan niet niet meer met me om willen gaan ofzo, bij wijze van spreken"
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 10:07:20 GMT 2
Robert keek naar Thomas alsof hij gek was. "Ben je gek ofzo?! Natuurlijk zou ik dan nog met je omgaan." zei Robert verbaasd. Hij snapte niet echt waar Thomas op uit was, maar wat het ook zou zijn, hij zou zeker niet stoppen met Thomas om te gaan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 10:34:49 GMT 2
"Oke" zei Thomas en keek even voor zich uit. Zou hij het vertellen of niet? Dat maakte Robert naast Draconic en Jade een van de weinigen die het wist.
|
|