|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:19:40 GMT 2
Joey bekeek hem op de meeste homoachtige manier als hij kon en flapte toen met zijn handje. 'Oh ik denk dat een zalmkleurige roze je prachtig zal staan. Je weet dat een bruidsmeisje nooit zo mooi is als de bruid, maar daar kom je wel overheen.' Hij draaide zich om naar Ace, als zichzelf. 'Shirie in pak, geloof je het zelf?' Miquel wrong zich in alle mogelijke bochtenom los te komen. Onder Joey ahd hij zich uit weten te wurdmen, maar Ace was toch wel wat sterker. ík draag geen jurk!'riep hij opnieuw.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:31:20 GMT 2
"Zalmkleur, geweldig" Zei hij. "Of appeltjes groen" Zei hij terwijl hij Miquel losliet en opstond. Hij deed na hoe ze zouden lopen. "Zo, kom Joey" Hij pakte de hand van Joey. "Kom schat" Zei hij terwijl hij een homohandje deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:04:27 GMT 2
Miquel leit zich op zijnknieen vallen en begon half t huilen. 'Nite appeltjes groen! Toe doe me een mooie roze! Ik wil ook mooi zijn!' Opeens staarde hij strak voor zich uit. 'Nu doe ik het ook, verdomme!'lachte hij en leit zich op zijn rug vallen. Joey lachte en leit zich voluit op Miquel vallen. 'Stapelen op het bruismeisje!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:10:00 GMT 2
"Roze is inderdaad mooi. Ja ik bene r weg van" Hij lachte hard. "Miquel, je mag wel getuigen hoor ofso. " Zei hij en keek naar Joey. "Of wou jij hem?" Hijt rok vragend zijn wenkbrauw op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:19:03 GMT 2
'Ik wi jou,'zei Joey en trok zijn wenkbrouwen op, voor hij Ace besprong. 'Oh, leiverd, neem me alsjebleift!' Miquel sprong gillend op. 'Nu maak je me echt bang!'riep hij lachend naar Joey. Die beantwoorde grijnzend zijn blik.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:22:42 GMT 2
Ace leek net een stokstaartje en kwam in een ruk omhoog. "Ben je helemaal gek geworden, waaorm kwam je daar niet eerder mee?" Hij besprong Joey zowat. "Ik wee tniet waarom ik dit niet eerder heb weten te vertellen, homo zijn is cool" HIj had het nu niet meer en rolde van JOey af. HIj kreeg tranen in zijn ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:33:40 GMT 2
Joey was verbijsterd door Ace's reactie en lag huilend van het lachen op de grond. Miquel liet zich op een rigleuning zakken, sloeg zijn armen over elkaar en sloeg hen hoofschuddend gade. 'jullie spoeren echt voor geen meter, even dat jullie eht weten.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:41:35 GMT 2
"Misschien moet ik toch ama ropzoek naar een vreindin" Zei hijt erwijl hij alchend omhoog kwam. Hij veegde zijn tranen weg. Maar lag binnen de kortste keren weer lachend op de grond. Hij had het niet meer.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:22:44 GMT 2
'ik hou het op beiden,' huilde Joey. 'nemen en genomen worden.' Vanaf dat moment was praten onmogelijk. Hij lag zo hard te lachen dat hij bijna een beroerte kreeg. Zelfs Miquel had het niet meer na die droge opmerking
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:28:24 GMT 2
Op dat moment, bij die opmerking. Kwam Ace echt niet meer bij. De tranen stroomden letterlijk over zijn wangen. En ook zijn buik hield het niet meer. Er was hast ene ontploffing gevaar leek wel.
|
|