|
Post by \\ Jess' on Dec 14, 2007 19:23:22 GMT 2
Teresia liep door de gang, ze zat onder de schammen. Ze had eannacht als wolf gevochten. Maar ze was er goed vanaf gekomen. Ze legfde nog, en dat vond ze het beste wat er kon zijn. Al was ze niet gelukkig. Ze beet zacht op haa rlip, keek om haa rheen. En ging ope en bankje zitten. Ze keke naar de mensen die voorbijkwamen. Allemaal gelukkig dacht ze. Ze zuchtte, ze voelde zich de laatste tijd slechter dan normaal.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 14, 2007 19:59:44 GMT 2
Lukas liep rustig door de gangen. Zijn haar dat hij de afgelopen dag zwart had geverfd waardoor niemand hem had herkend zat warriger dan het normaal zat, hij had geen tijd meer gehad om het goed in model te brengen want hij had die nacht ongelooflijk slecht geslapen, en dat was te zien omdat de wallen diep onder zijn ogen waren gedrukt én hij had te graag uit zijn bed gewild. Hij droeg een simpele spijkerbroek met daarover een lichtgeel shirt en daarover weer een zwart overhemd. Zijn normaal gesproken ''ook'' zwarte schoenen zaten nu onder de modder en waren dus bruin. Hij zocht een vrij bankje want hij móést even zitten, anders zou hij al lopend in slaap vallen. Hij zag meerdere volle bankjes maar een bankje zat maar een persoon op, Teresia. Hij zuchtte eventjes opgelucht en ging naast haar op het bankje zitten waarna hij even met zijn handen door zijn ogen wreef om gedeeltelijk te voorkomen dat hij in slaap zou vallen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 15, 2007 19:04:13 GMT 2
Haar handen gleden even over het bankje. Maar schrok toen er iemand ging zitten. Ze keek op. Z eherkende hem niet meteen. En schoof wat opzij. Ze ovnd het tamelijk eng met dat zwarte haar. "Hoi" Mompelde ze. Ze was niet ine en heel geod humeur, maar ze moest toch wel aardig blijven doen. Ze bleef naar hem kijken en merkte nu pas op dat ze de persoon herkende. "Heey Lukas" Ze grijnsde even terwijl ze wat naar hem toe schoof. Ze keek naar de wallen onder zijn ogen. "Ook slecht geslapen?" Zijzelf ook, ze had teveel pijn gehad aan de wondjes. Maar dat maakte nu even niet uit. Ze was allang blij dat er iemand was die ze van naam kende. "Vervelend is het inderdaad" Zei ze met nu een glimlach.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 15, 2007 19:25:22 GMT 2
Lukas gaapte even breed en hoorde toen zijn naam naast zich vallen. Hij keek op en herkende Teresia. Hij grijnsde eventjes. ''Hey'' antwoorde hij. ''Ja, ik kon maar niet in slaap komen'' mompelde hij. ''Ja nogal vervelend, ik slaap de laatste weken al enorm slecht en ik heb geen idee hoe het komt'' zei hij terwijl hij even zuchtte. Zijn ogen priktte nog een beetje; hij knipperde eventjes een paar keer met zijn ogen in hoop dat het daarmee weg zou gaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 15, 2007 19:32:12 GMT 2
Ze beet zachtjes op haar lip. En keek even naar hem. "Je hebt nog wat slaap in je ogen" Zei ze, en wees het aan in haar eigen gezicht. "Ziet er wel lie uit" Ze stak haar tong uit. "Moet ik anders naast je komen liggen" Grapte ze. "Nee, doe ik maa rniet, misshcien moet je eerst eventjes butien gaan loen" Zei ze terwijl ze het als advies gaf.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 20, 2007 22:43:41 GMT 2
Lukas wreef opnieuw met zijn handen door zijn ogen. ''Lief nog wel, nee bedankt'' zei hij grijnzend. ''Naar buiten? Maar het is koouuuuud'' zei hij pijnzend en aanstellerig terwijl hij naar de langskomende leerlingen keek die hem raar aanstaarden. Hij grijnsde eventjes scheef naar Teresia waarna hij nogmaals even gaapte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 10:35:12 GMT 2
[Sorry voor mijn stomme typbeurten xD}
Ze grijnsde terwijl ze rustig opstond, en Lukas omhoog trok. "Je gaat mee, daar word je wakker van." Ze knikte vastberaden en grinnikte. "Een lieve jongen kan ook tegen lieve sneeuw" Knipoogde ze terwijl ze nog harder trok.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 21, 2007 15:32:17 GMT 2
{ Boeiend, ^^, ik begrijp het wel}
Lukas probeerde tegen te stribbelen (wat een woord*lol*) ''Neeee ik bén al wakker'' zei hij protesterend. Hij probeerde zichzelf los te krijgen wat niet bepaald lukte omdat Teresia hem te stevig vasthad. ''Ik ben niet lief'' zei hij mat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 18:53:21 GMT 2
"Kom, nu!" Beval ze. Ze grijnsde terwijl ze hem echt meetrok de mensenmassa in. "Je bent heel lief, je gaat tenminste mee" Ze keek naar hem terwijl ze met een hand zijn haar door de waar maakte.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 22, 2007 18:45:01 GMT 2
''Nee he- nou ik wil ook niet mee maar als jij mij vast blijft houden dan kán ik ja niet anders dan meegaan'' zei Lukas terwijl hij opnieuw een tevergeefse poging deed tot los te komen. Hij kromp eens in elkaar omdat zijn haar door de war werd gemaakt. ''Éeeeh'' zei hij terwijl hij met zijn vrije hand zijn haar probeerde te redden.
|
|