|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 19:36:35 GMT 2
Hij stond tegen het grote kasteel, buiten. Hij keek om zich heen. Hij schudde zijn hoofd en keek eluergesteld. Hij kon overal mee overweg, maar dit. Hij voelde zich ongemakkelijk, omdat hij het nog nooit had gevoeld. Hij hoopte dat Saluka het zou begrijpen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 19:41:31 GMT 2
Saluka rende met haar Jurk een beetje opgetilt door de gang. Ze hoorde haar hakken op de vloer terecht komen. Ze stond even stil om te kijken maar Nigel was en kwam toen tot de ontdekking dat ze practiesch naast hem stond. "Nigel." Zei ze en liep naar hem toe. "Het geeft niets, echt niet." Zei ze rustig en keek hem met een vriendelijke blik aan. "Je hoeft niets te doen wat je zelf niet wilt." Ze vond het zoetsappig klinken, maar het was wel zo. Ze verwachtte niet van hem dat hij ontmiddel wist en snapte hoe alles zat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 19:46:39 GMT 2
Hij hoorde haar al aankomen, door de echo die naar butien kwam. Hij keek opzij en gleed met zijn ogen over haar lichaam, hij zuchte, ''Ik, anders weer ik altijd wat te doen, en nu voel ik me, zo, nieuw hierin. Deze gevoelns, emoties, alles'' Hij zuchte en zijn blik gleed nu over de zandpaden iet sverderop. Hij schudde zijn hoofd. ''Ik wil het zó graag, maar het wilt niet, ik kan het niet'' Zei hij zacht, hij was bang dat hij iets verkeerds zou doen, haar zou kwetsen of pijn zou doen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 19:51:48 GMT 2
Saluka glimlachte. "Hey, kom op. Iedereen weet hoe het is om dat voor de eerste keer meegemaakt te hebben, ik ook. Ik ben een week ziek geweest erna en het was nog wel met een jongen die ik daarna nooit meer zou zien." Ze legte een hand op zijn schouder. "Je moet verder gaan als je er klaar voor bent en ik zal wachten. Of misschien een ander meisje."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 19:54:47 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. ''Saluka, je weet dat ik je ga kwetsen, ik weet het. Ik kan het niet, met niemand. Ik ben niet gemaakt om verliefd te zijn, ik kan niet verliefd worden, op niemand. IK kan ze alleen leuk vinden. Net zoals jij'' Zei hij terwijl hij zich gespannen voelde terwijl van zich tegen de muur afduwde en voor haar ging staan. ''Ik kan het niet, echt niet. IK zou je zo rgaag willen zoenen, maa rik voel niks, en ik weet zeker, dat ik het bij niemand heb.'' Zei hij tegen haar. HIj zag haar al voor hem breken, wegsmelten, huilen. Hij wou het niet, maar hij moest eerlijk zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 20:00:13 GMT 2
Saluka keek Nigel verwart aan. "Maar waarom kan je dat niet?" Het deed haar pijn, maar haar gezicht bleef hetzelfde. Vond het niet leuk, maar ze waardeerde het dat ze de waarheid hoorde. "Ik vind het niet leuk, maar ik zal het moeten aanvaarden. De wereld houd niet op te bestaan... en trouwens, we zijn toch nogsteeds vrienden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 20:04:52 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. ''IK weet het niet Saluka'' Zei hij, rustig en kalm. Hij wou haar geen pijn doen, het zou hem ook pijn doen. ''Weet ik, maar ik voel niks, het zal ook nooit gebeuren, daar ben ik zeker van'' Zei hij zacht terwijl hij rilde. Hij omhelsde haar terwijl hij voor zich uit staarde, hij wist het niet meer.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 20:14:35 GMT 2
Saluka glimlachte vaag. Ze wilde zeggen dat hij het niet mocht opgeven, dat er nog wel iemand kwam. Maar het lukte haar niet. "Hoe dan ook, ik zal er zijn om je te helpen." Zei ze zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 20:17:24 GMT 2
Haar woorden gaven hem steun. ''Ik hou van je, vergeet dat niet. Maar ik kan het niet'' Zei hij zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 20:24:10 GMT 2
Saluka grinnikte zacht. "Je bent vreemd. Maar daar hou ik wel van." Ze liet Nigel los. "Maar het is wel goed dat je nu weet hoe een kus in werking gaat.' Lachte ze.
|
|