|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:39:53 GMT 2
Ze deed haar hand weer om haar boeken. "Heb je zin, om misschien vanavond iets te doen. gewoon jij en ik, gewoon" Zei ze terwijl ze griinikte. "Misschien vallen de jongens daar wel op" Zei glimalchte naar hem terwijl ze een hand door haar haar deed. "Ik wil neit eens weten hoe het is om, tja, blond te zijn. Geef mij maar een jongen, met bruin of blond haar 'met' hersens." Zei draaide zich om terwijl ze weer een hap van haar appel at. Ze keek naar de mensen die voorbij liepen. Ze keken naar haar, maar z enegeerde het. Ze draaide zich al snel weer om naar Davis.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:46:17 GMT 2
Davis staarde haar aan, met open mond eerst, maar sloot hem snel toen ze haar weer zag. Hij grijnsde. 'Sommige mensen noemen mij dom en ik ga ze neit tegenspreken. daar zie ik het nut neit van in.' Hij rolde even emt zijn schouders. 'Hersens zijn wel fijn bij een meisje. dan kan je praten. Beter dan: 'Dus, waar hou je van?' 'Ehm... taartjes zijn lekker. maar zo veel calorieen.''Heb je hobbies?' 'ik.. hou van cakjes. Zonderp[i/] vet en suiker.' 'Aha.' Hij lachte. 'Een date met jou, dat zou me een eer zijn.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:49:06 GMT 2
Ze glimalchte naar hem. "Zit er wat op mijn gewaad" Plaagde ze hem terwijl ze met haar vinger over zijn lippen ging. Daarna trok ze verbaasd haar hand terugtrok. "Sorry" Zei ze terwijl ze nerveus gliamlchte. Daarna keek ze hem weer aan. "Een eer, nou het is gewoon om je beter te leren kennen" Zei ze terwijl ze die woorden door haar hoofd liet gaan. Een eer? Ja ze wist dat ze mooi was, en hersens had. Maar zou hij op haar vallen? Ze schudde die gedachte weg terwijl ze hem weer aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:53:16 GMT 2
Davis bloosde licht. 'Nee, niks geloof ik. Als je je omdraait kan i khet beter zien. Of je trekt hem uit, dan kan ik nog meer.... beter zien.' Hij kon een lach niet odenrdrukken en keek snel de andere kant op. 'Het is wel een eer, want als een meisje als jij een jongen als ik wil leren kennen, dan moet ene jongen als ik vereert zijn.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:55:55 GMT 2
Ze draaid zich om, voor hem. Daarna keek ze even over haar shcouder naar hem en legde haar beoken op de grond terwijl ze haar gewaad uitdeed. "Kun je het zo zien?" Zei ze grinnikend. Ze deed het om hem te pesten. "Waarom zou het een eer zijn, ik mag je toch wel gewoon vragen, misschien zoek... Nee, het is gewoon leuk om met je te kletsen" Ze bloosde kort terwijl ze zich hieruit goed had gered.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:58:52 GMT 2
Davis sloot zijn ogen en beet grijnzend op zijn lip. 'Als je zo'lichaam hebt,'zei hij zacht,'dan moet je dat niet zomaar aan elke jongen tonen. Snap je neit wat dat oproept?' Behalve dat je ook nog eens een schatje blijkt te zijn... Hij lachte even ontspannen en antwoordde: 'Het is een eer, want je hebt blijkbaar interesse in me, zij eht als vriend, zij het asl meer. Dat is een eer.... en dat moest neit rijmen.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:01:41 GMT 2
Ze dee dhaar gewaad weer aan terwijl ze haa rbeoken oppakte. "Misschien wil ik het wel tonen, ik zit lekker in mijn vel, en dat mag iedereen weten, inclusief jij" Zei grinnikte terwijl ze hem aankeek. "Misschien, misschien kom je er vanavond achter. Misschien" Zei ze terwijl ze mysterieus naar hem glimlachte. Daarna drukte ze en vlugge zoen op zijn wang. ÏK moet gaan, les" Zei ze terwijl ze zich omdraaide. "Ik zie je vanavond, hoop ik" Zei ze terwijl ze zich nog een keer omdraaide en knipoogde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:05:43 GMT 2
Davis knikte dromerig. Hij voelde ana zijn wang en grijnsde toen. Wat er die avond ook zou gebeuren, het zou alles waard zijn! Vrolijk en met zeldzame energie, liep hij de trap op naar de leerlingen kamer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:06:49 GMT 2
Ze liep weg terwijl ze nog een laatste blik op hem wierp. Ze liep heupwiegend weg terwijl ze glimlachte en straalde
{Waar topc openen?}
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:09:31 GMT 2
(in een cafe?)
|
|