|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:33:03 GMT 2
'Drilpudding is toch altijd groen of?' zei Macy spottend. 'De eerste keren verbaas je je erover, maar daarna went het, soort van. Gelukkig vinden ze het leuk om te doen,anders was het ware slavernij hier.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:38:43 GMT 2
"Volgens mij kon 'et ook Blauw en Rood zijn." Zei ze grijnzend. "Oke gelukkig, 'et ziet er best wel zwaar uit, echt niks voor mij.." Zei ze en keek naar de huiselfen die de koffer begonnen te vullen met drilpudding, groene. Flora grijnsde. "Nou mag ick voor 'em 'open dat 'ij wel snel zijn koffier openmaakt, anders 'eb je groene Drilpuddieng met Groene Schimmel."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:43:57 GMT 2
'Daarom mogen we maar blij zijn dat we geen huiselven zijn.' zei Macy grinnikend. Ze ging naast Flora zitten en bekeek de koffer waarvan de inhoud groenkleurde. 'Hij is ook wel even bezig met z'n koffer schoonmaken, dat spul krijg je echt niet 123 weg.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:46:01 GMT 2
Flora grijnsde breed.. "Beter eigenlijk." Zei ze en pakte een kopje thee aan die een huiself haar aanbood. "Moet 'ij maar niet zomaar mijn 'utkoffer door gaan zoeken. "Zei ze. Ze was het nog niet vergeten. "Eigenlijk moet ick er op schrijven Liefs Flora ofzow.. Dat maakt hem genoeg duidelijk."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:51:34 GMT 2
'Daarom, verdiend nadat wat hij heeft gedaan. Eigenlijk moet je dat gewoon doen, maar dan wil ik er wel bij zijn als hij z'n koffer opent, volgens mij kom ik dan echt niet meer bij van die blik van hem.' zei Macy grijnzend en nam ook een kop thee aan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 22:51:06 GMT 2
Flora dacht even na.. "En wat dacht toi ervan als we eerst vanaf de reling kijken naar zijn reactie op zijn klerien door de 'ele leerlingen kamer, en daarna stiekem naar boven glippien en ons verstoppien?" Stelde ze grijnzend voor.. "Moet jou naam erook bij?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 23:05:54 GMT 2
Macy zag alles in enkele flitsten voor zich en schoot in de lach. 'Is wel zo eerlijk, anders krijg jij de schuld van alles, dat zal ik je dan niet aandoen.' zei ze grinnikend. Ze nam enkele slokken van haar thee en zag dat de koffer al aardig vol was.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 23:13:58 GMT 2
Flora giegelde.. "Nou dat maakt moi niet zo 'eel veel uit, maar aangezien ick niet met alle eer wil gaan strijden." Zei ze en knipoogde. Toen ze zag dat de koffer vol stond stond ze op en liep ernaar toe. " 'Ebben jullie slagroom?" Vroeg ze beleefd aan de elfen..
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 20:57:19 GMT 2
Toen Macy Flora om slagroom hoorde vragen proeste ze de slok thee die ze op dat moment in haar mond had uit. Ze schoot in de lach, hield haar hand voor haar mond en verontschuldigde zich tegenover de elfen, die razendsnel de troep opruimde. 'Hij zal dit nog lang gaan heugen.' zei Macy terwijl ze nagrijnsde.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:00:25 GMT 2
"Oui.. Daar zal ick wel voor zorgen." Zei ze grijnzend. Ze pakte een bus slagroom aan die de elfen aan haar gaven.. "Wil jij ook ondertekenen?" Vroeg ze terwijl ze er in Sierlijke letters opschreef..: Veel Liefs, Flora
Ze keek naar Macy en grijnsde breed.
|
|