|
Post by LAURA ?! on Nov 21, 2007 22:25:38 GMT 2
Ruben had geen honger gehad tijdens het avondeten en was al gouw klaar na maar één of twéé broodjes. Hij had bij de tafel van Ravenklauw aangeschoven en maakte een praatje met een paar vrouwelijke tweede of derdejaars hij wist het niet; en het maakte hem eigenlijk ook niet zo heel erg veel uit. Hij haalde even zijn hand door zijn haar waardoor het een beetje warrig ging zitten maar wat er alleen maar leuker door leek. Hij glimlachtte eventjes breed en praatte sloom verder.
(Leeg ish x''D)
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 22:28:24 GMT 2
Amber kwam de Grote Zaal in lopen en plofte neer naast een willekeurig persoon, waarna ze meteen een broodje naar binnen schoof. Ze had flinke honger, en pas na een broodje gegeten te hebben, keek ze naast wie ze eigenlijk zat. 'Hé Ruben! Wat doe jij hier?' zei ze vrolijk, en gaf hem even een duw tegen zijn schouder. 'En wie zijn je jonge vriendjes?' vroeg ze, met een blik op de tweedejaars.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 21, 2007 22:39:29 GMT 2
Ruben schrok op van een stem naast zich en zag Amber zitten. Hij grijnsde eventjes. ''Ja ik ben verdwaald en vroeg (hij kuchtte eventjes) deze dames de weg'' zei hij met een knipoog. Hij grijnsde opnieuw. ''Weet ik veel hoe ze heten; zou het uitmaken?'' vroeg hij half-glimlachend/lachend. Hij duwde haar terug tegen haar schouder en gaf haar een pesterige maar vriendschappelijke blik.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 22, 2007 19:33:50 GMT 2
'Nou, misschien zijn namen wel handig als je vriendschap probeert te sluiten,' zei Amber droog, waarna ze een van de tweedejaars aankeek. 'Hé, hoe heet je?' riep ze naar hem. De jongen keek haar geschrokken aan en maakte zich uit de voeten. Amber keek hem geschrokken na. 'Zei ik iets verkeerd?' vroeg ze stomverbaasd aan Ruben. Ze haalde haar schouders op, en propte nog een broodje naar binnen.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 22, 2007 20:03:43 GMT 2
( meisje o.o ruben zit alleen achter meisjes aan ) ''ook doei'' zei Ruben mat tegen het tweedejaars Meisje (XD). Toen keek hij naar Amber, ''Je bent gewoon eng -jeweettoch'' zei hij grijnzend en keek toe hoe Amber een broodje naar binnen begon te werken. Hij walgde eventjes want hij had geen honger gehad en als hij dan anderen zag eten werd hij alleen maar misselijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 23, 2007 17:51:36 GMT 2
[Boeiend ^^ xD]
Amber grinnikte. 'Ja, ik weet het,' zei ze met haar mond vol. Ze spoelde het broodje weg met een slok pompoensap en keek Ruben fronsend aan. 'Heb je geen honger?' vroeg ze. 'Ik heb altijd honger. Vooral als het gaat om chocola, maar dat hebben volgens mij alle meisjes wel zo'n beetje. Ik kan úúúúren lang chocola eten. Maarja, dat wist je al,' grijnsde ze.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 23, 2007 18:29:45 GMT 2
''Nee ik heb geen honger'' zei Ruben schouderophalend. ''Chocola?'' zei Ruben pruimend. ''Getverdemme'' zei hij afwezig terwijl hij Amber een slok pompoensap naar binnen zag werken. ''Je mag van mij, word je niet wat dik dan?'' vroeg hij grinnikend toen hij in Amber's buik prikte.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 24, 2007 19:43:50 GMT 2
'Hé, tegen een meisje mag je nooit zeggen dat ze dik is! Dan krijgen ze een hekel aan je en worden ze helemaal depressief en dan gaan ze diëten of zelfs zelfmoord plegen, maar eerst jou vermoorden omdat jij degene bent die hen dit allemaal heeft aangedaan en misschien gaan ze ook nog wel je ouders vermoorden omdat zij de reden zijn dat jij bestaat en dan vermoorden ze je hele familie en dan is de het hele geslacht Cartman uitgeroeid en raak je in de vergetelheid. Zelfs ik zou je dan vergeten. Dat wil je toch niet? Nee. Je hebt nog heel wat te leren over vrouwen, Ruben,' zei Amber moederlijk, terwijl ze Ruben even grijnzend een duw gaf. 'En trouwens; chocola is wél lekker.'
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 24, 2007 23:17:59 GMT 2
''Ho rustig rustig, ten eerste; ik heb nooit gezegd dat je dik was ten tweede ik vroeg gewoon of je daar niet dik van zou worden. Én jij kan me niet vermoorden met die krielige armpjes van je; ja ik zeg niet dat je dik bent hoor je wel? Ik noem je zelfs een krielkip vind je dat niet fijn? En ten derde, mijn ouders; kun je wel vermoorden en mijn ouder ouders -mijn opa en oma dus- leven niet meer dus én dat scheelt jou minder werk én daarom word je waarschijnlijk nog dikker want mensen vermoorden werkt heel goed voor de caloriën dus..'' probeerde Ruben in één adem uit te blazen wat hem niet goed afging want zijn adem stokte een beetje. ''Nee chocola is dikmakend en je krijgt er puisten van'' zei hij terwijl hij even met zijn hand over zijn wang gleed.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 25, 2007 19:37:22 GMT 2
'Tss, je krijgt helemaal geen puistjes van chocola, als je maar de goede puistjescrème gebruikt, zoals ik,' zei ze. Ter ondersteuning van haar woorden ging ook zij even met haar hand over haar wang. 'En echt waar, Ruben - je moet gewoon niet eens proberen me te verslaan op het gebied van de meeste woorden in één adem uitstoten. Want eigenlijk kan alleen Lucy me daarin evenaren, maar een jongen in ieder geval niet. Nee, sorry, ook jij niet.' Ze grijnsde even naar Ruben. 'Maar ik gaf maar een voorbeeld met die familie. Misschien vermoordt een meisje ook wel gewoon alle mensen op de hele wereld waar je ook maar op een of andere manier contact mee hebt gehad. Ik dus ook. Dus, als je mijn leven wil sparen, dan zeg je vanaf nu nooit tegen een meisje dat ze dik is.' Ze keek hem heel serieus aan. 'Of heb ik je nu net een reden gegeven om dat juist wel tegen een meisje te zeggen?'
|
|