|
Post by CherryOnTop on May 18, 2007 12:22:25 GMT 2
Dark gaf Tifa eventjes een zachte stomp, die haar zelfs geen pijn deed. "Slim ben je ook niet" zei hij toen lachend. "Mag ik erbij komen zitten? Als jullie dat niet erg vinden? Ik heb namelijk niks te doen"
Tifa knikte "Als charlotje (XD) het niet erg vindt" zei ze toen. Ze wist nog wel de complete naam van Charlotte maar een bijnaam was wel leuker.
|
|
|
Post by » Aline. on May 18, 2007 12:25:30 GMT 2
Charlotte grinnikte even. 'Nee hoor, tuurlijk niet,' zei ze tegen Dark. 'Hebben jullie ook gehoord van die uitwisselingsactie?' vroeg ze, om van gespreksonderwerp te veranderen. Praten over Sneep was namelijk niet bevorderlijk voor haar humeur.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2007 12:28:19 GMT 2
Dark ging zitten en knikte toen eventjes "Ja, daar heb ik van gehoord" zei hij toen. Hij keek naar de boeken die voor Tifa lagen. Toen keek hij weer naar Charlotte en Tifa.
"Ik heb er ook van gehoord, maar er zijn al een aantal leerlingen die weg gaan" zei Tifa.
|
|
|
Post by » Aline. on May 18, 2007 12:30:19 GMT 2
'Inderdaad, Jade gaat volgens mij weg,' zei Charlotte. 'Er was nog iemand...' Ze zocht haar geheugen af naar de andere persoon waarvan ze had gehoord dat die wegging. 'Ehm, Joyce, toch? Naja. Jullie gaan dus niet? Ik ook niet hoor,' ratelde ze door. Ze grijnsde even en keek Tifa en Dark even afwachtend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2007 12:39:51 GMT 2
Dark en Tifa keken elkaar even aan en zeiden toen tegelijkertijd "We gaan dus NIET!" Daarna schoten ze in de lach. "Waarom gaat Ryanne niet weg? Die probeerde me te vervloeken namelijk" zei ze toen zuchtend. "Wie durft er mijn lieve zusje te vervloeken?" vroeg Dark toen. "Een medezwadderaar maatje" ze gaf hem een zachte duw.
|
|
|
Post by » Aline. on May 18, 2007 12:44:01 GMT 2
De glimlach op Charlotte's gezicht verdween zodra de naam van Ryanne viel. In combinatie met het woord 'vervloeken', werd Charlotte helemaal bleek. Het was nog maar heel kort geleden dat Ryanne de cruciatus vloek op Charlotte had afgevuurd, en het stond nog steeds in haar geheugen gegrift alsof het een paar minuten geleden gebeurd was. Ze slikte even, maar was ineens heel stil.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2007 12:53:05 GMT 2
"Eh..heb ik je laten schrikken of heeft ze hetzelfde bij jou gedaan?" vroeg Tifa zachtjes. Ze zag dat Charlotte bleek was geworden en ook meteen doodstil was. "Laten we ophouden over medezwadderaars want ze zijn niet zoals mij" zei Dark om de verdere stilte te verbreken.
|
|
|
Post by » Aline. on May 18, 2007 12:56:03 GMT 2
Charlotte schudde haar hoofd. 'Nee, laat maar,' zei ze tegen Tifa. Ze had niet bepaald veel zin om het te vertellen. Ze kuchte even zachtjes. 'Dat hoop ik maar,' zei ze tegen Dark. Een zwakke lach verscheen weer op haar gezicht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2007 13:01:58 GMT 2
"Nou, je hebt wel gemerkt dat ik nog geen spreuk op je heb uitgesproken en niet stom tegen je heb gedaan. Zo merk je wel dat ik anders ben" zei Dark. Tifa knikte eventjes "Waar zullen we het nu over hebben? Iets leuks?"
|
|
|
Post by » Aline. on May 18, 2007 13:05:17 GMT 2
'Da's waar,' zei Charlotte tegen Dark. 'Ja, graag!' zei ze tegen Tifa. Ze wilde wel graag over iets leukers praten, maar kon geen leuk gespreksonderwerp bedenken. Daarom keek ze Tifa en Dark aan, in de hoop dat zij iets zeiden om de stilte te verbreken. (ik moet nu gaan, doei!)
|
|