|
Post by Merel on Jun 25, 2007 11:11:46 GMT 2
Flora zag dat als haar kans en drukte vele Brownies in haar gezicht. De rest van de schaal keerde ze boven haar om. Deze Brownies waren nogal plakkerig, waardoor de helft aan Flora haar handen bleef zitten. Ze grijnsde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 18:40:38 GMT 2
Chris week Macy's hand uit, en keek lachend toe hoe zij nu werd bekogeld met brownies. Voordat Flora de hele schaal boven haar leeg gooide, pakte hij er snel nog eentje van af en stak die in zijn mond.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 25, 2007 22:01:53 GMT 2
'Bedankt maar weer Floor.' zei Macy lachend. Haar onderarmen zaten onder de vastgeplakte brownies die door de aardbeienjam gewoon vast zaten. Haar gezicht viel doordat daar geen jam zat maar de rest zat gewoon onder. 'Flora!.' zei ze lachend terwijl ze opstond en vervolgens Flora omhelsde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 26, 2007 7:03:59 GMT 2
"Ik ben nog., redelijk schoon!" riep Florian opgetogen uit terwijl hij met zijn yoghurt kop door de zaal hupste.
(ja, om vier over zeven s'morgens typ ik gekke dingen XD)
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 11:41:40 GMT 2
{redelijk schoon?! lol xD}
"Macy!" zei ze terwijl ze Macy ook omhelsde. Zelf was ze ook vreselijk vies en plakkerig, dus het boeide haar niet meer. "Weet je, Florian vind zichzelf nog schoon.. Zullien wij 'em eens even uit die droom 'elpen?" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 12:04:22 GMT 2
Macy keek Flora grijnzend aan. 'Denk ik dat jij denkt wat ik denk? Ofzo.' zei ze lachend. Ze zag een stuk verder op Sin halfslapend de kant van de Huffelpuffers op kijken met een blik van 'Gek!'. Het maakte haar niet uit, wat kon hij haar maken en keek naar Flora met een blik van 'Waar wachten we op?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 12:26:33 GMT 2
Flora grijnsde en Liet MAcy los. "Wat gaan we voor wapien gebruiken?"Zei ze terwijl ze haar blik onderzoekend over de tafel liet gaan. Wat konden ze nu even goed gebruiken...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 26, 2007 12:34:50 GMT 2
"Ik ben nog een béétje schoner dan jullie, nanaaanaaanaaa" zei Florian zangerig met een pesterige grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 22:48:31 GMT 2
'Nu nog wel Floor, niet lang meer.' zei Macy lachend tegen Florian. Haar ogen schoten over de tafel. Alles wat plakt is goed. Daarna grijnzde ze. Op tafel lag een stapel pannekoeken met daarnaast een pot stroop. Ze tikte Flora aan en wees naar de stroop achter Florian. Vragend keek ze haar aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 13:16:14 GMT 2
Chris volgde Macy's blik, en toen hij de stroop zag, stak hij een duim op. 'Ik vraag me af of Florian dan nog steeds zulk praat heeft,' zei hij grijnzend.
|
|