|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:01:51 GMT 2
" 'eey Macy!!" Zei ze en zwaaide terug en plofte naast haar neeer. "Ze kunnien ook nooit normaal doen 'e?" Zei ze grijnzend en begon wat eten te pakken en rustig op te eten.
Tristan liep de grote zaal binnen. Hij keek om zich heen en Zwaaide even naar Keira die ze zag. Toen liep hij naar de tafel van Ravenklauw en Plofte naast Vic neer. "Heey Vic, Hoi Rebec Hoe is het ermee?" vroeg hij vrolijk maar erg moe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 21:22:59 GMT 2
'Je hebt gelijk, het is wel grappig maar toch.' zei Macy lachend. 'Ik hoef niet dagelijks brood of dergelijke dingen in me gezicht.'
Vic stak zijn hand op. 'Tristan!' zei hij hard, ondanks zijn vriend al naast hem zat. 'Wat heb jij gedaan dat je er zo moe uitziet? En met mij gaat het wel, eten doet wonderen.' zei hij tevreden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 21:27:37 GMT 2
Rebecca moest lachen om Vics opmerking. 'Ja, gelijk heb je,' zei ze. 'Ik heb ook niks met dat zweverige gedoe.' Ze stak haar hand op naar Tristan en begroette hem.
Chris waaide spastisch met zijn armen in de lucht, in een poging om los te komen uit Florians innige omhelzing. 'Flora! Macy! Heeelp!' riep hij naar de twee meisjes.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:28:51 GMT 2
Flora zuchte lachend. "Volgens mij moeten we er maar aan wennien, die twee worden nooit normaal denk ick zo." Ze begon wat te eten. "Volgens moi moeten we gewoon wat terug gooien, misschien 'elpt 'et." zei ze grijnzend en hield al iets in de aanslag.
Tristan grijnsde. "Gewoon, ben tot 's avonds laat aan het kloten, Maar als jij het zegt." zei hij en greep een brood en begon deze te eten. "Maar ik denk dat ik straks gewoon lekker mijn bed in duik, aangezien er volgensmij wat uitvalt." Hij wist niet of het waar was, maar als het niet waar was ging hij alsnog naar bed toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 21:34:10 GMT 2
Macy keek Flora grijnzend aan. Ze pakte een broodje, en hield deze in de aanslag. 'Chris bukken!' riep ze zodat als Chris gebukt had Florian waarschijnlijk de volle laag zou krijgen.
'Jaja, dat zeggen ze allemaal. Wat heb jij gister uitgespookt?' vroeg hij terwijl hij zijn vriend uitdagend aankeek. Vic gaf hem een vriendschappelijke duw en keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:37:14 GMT 2
Flora keek even grijnzend naar Macy. "Oke Chies, Bukkien!!" Zei ze en gooide ook wat, Hoopend dat het Florian recht in zijn gezicht zou raken.
Tristan grijnsde en duwde terug. "Ach niet veel, Gewoon tot 's avonds getraind." Zei hij gapend en rekte zich uit. Slaap, daar had hij behoefte aan. Hij nam nog een hap brood. "EN jij dan?" Vroeg hij en keek zijn grijnzend aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 21:41:04 GMT 2
Macy lachde en gooide het broodje dat ze vast had in de richting van de jongens, geen idee of ze iets of iemand zou raken.
Vic keek zijn vriend even grijzend aan.'Wat ik gisteravond gedaan heb? Beetje niks en verder misschien wat de meeste mensen doen, zoals slapen?' zei hij lachend. Daarna ging zijn blik naar een koekje dat bij Rebecca lag. Hij haalde met zijn hand het koekje naar zich toe en keek Rebecca daarbij even aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 18, 2007 21:41:44 GMT 2
Chris keek Macy en Flora eerst even verbaasd aan, maar zodra hij de reden zag waarom hij moest bukken, deed hij zijn best om zich in zo'n houding te manouvreren dat Florian inderdaad de volle laag zou krijgen. Hij grijnsde even naar Macy en Flora.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 21:59:58 GMT 2
"Ja Chris, bukken" zei Florian en probeerde weg te duiken achter Chris, terwijl hij zich nog steeds aan hem vastklampte.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:08:02 GMT 2
'Nee!' schreeuwde Chris nog lachend toen Florian zich achter hem verstopte, maar hij was al te laat. Het broodje afkomstig van Macy was en voltreffer: maar niet in Florians, maar in Chris' gezicht.
|
|