|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 12:27:38 GMT 2
Roc pakte Elviras hand en kwam overeind. Hij snoof even in de lucht en grijnste. "Jam, mam heeft iets lekkers gemaakt geloof ik."
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 12:40:14 GMT 2
Elvira opende de deur en liep bijna tegen Lucas aan. "Hoe lang was je van plan daar te blijven staan?" vroeg ze met een plagende grijns. Ze glipte langs hem heen naar de trap. (nu mag jij um wer spele XD)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 12:47:04 GMT 2
(Fijn ) Roc grinnikte en liep achter Elvira aan. Maar Lucas hield hem tegen. "Mam zei dat je de zooi mee naar beneden moest brengen. Ik breng Elvira wel naar beneden. Want een echte heer laat zijn vriendin toch niet wachten." Een gemene grijns sierde haar gezicht. Roc gromde en keek naar Elvira. "Ga maar, ik kom zo wel." Hij draaide zich om en ging de picknick mand weer vullen. Lucas lip naar Elvira. "Gaat U maar voor vrouwe."
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 12:58:05 GMT 2
( sierde haar gezicht? is Lucas ineens een meisje?? ) Elvira keek even onzeker naar Roc. "Moet ik niet even helpen?" vroeg ze. Ze bleef staan bij de trap en negeerde Lucas maar even.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 13:01:28 GMT 2
"Nee hoor. Ga maar vast naar beneden." Roc keek even op, maar ging toen verder. Hij vertrouwde Elvira er wel op dat ze Lucas van zich af kon houden. Daar had ze hem nu niet voor nodig. Lucas glimlachte vriendelijk. "Hij is er vast zo mee klaar." (zijn geszicht dan )
|
|
|
Post by melien on Oct 24, 2007 13:03:13 GMT 2
(ooow.. dus tis wel een jongetje?? sorry ben heeeeeel erg melig) Elvira keek nog even naar Roc maar liep toen toch naar beneden. Zou ie dat expres hebben gedaan? Vroeg ze zich in stilte af. Ze keek even naar Lucas maar zei niets.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 13:09:24 GMT 2
Lucas liep rustig achter Elvira aan. "Zo, morgen weer weg he?" Roc pakte haastig alle spullen in, maar toen vielen er allemaal druiven van de tros. Vloekend pakte hij de driven van de grond.
|
|
|
Post by melien on Oct 25, 2007 12:38:00 GMT 2
Elvira draaide zich naa rhem om. "Ja, jammer genoeg moeten we morgen weer naar school terug." zei ze met een vriendelijke glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 12:51:46 GMT 2
Lucas sprong snel langs haar en opende de deur voor haar. "Ach, dan hebben jullie tenminste geen last meer van ons." Roc legde de fles limo in de mand en deed hem toen dicht. Hij pakte hem op en liep naar beneden.
|
|
|
Post by melien on Oct 25, 2007 12:53:01 GMT 2
Elvira glimlachtte naar hem en liep door de deur de woonkamer in. "Hebben we last van jullie dan?" vroeg ze liefjes.
|
|