|
Post by greenlightning on May 28, 2007 20:11:32 GMT 2
Heracles sprong opgetogen de trein uit. Hij kwispelde en blafte naar de jongen die hem volgde. Ryan begreep zijn dalmatier wel. Het was een alnge rit geweest. Hij draaide zich om naar de mana chter hem. Die trok zijn jas dichter en glimlachte naar hem. 'Tot op schoolprofessor!' Zei Ryan tegen de leraar. Die glimlachte naar hem. 'Ik zie je in de les, meneer Forcast,'antwoorrde Professro Lupin en begaf zich richting de school. He miezerde en de leraar liep een beetje ineengedoken. Ryan keek hem na, stak een paraplu op en keek naara het kasteel. Hij was er echt weer...
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 21:22:29 GMT 2
Steve was de trein uitgestapt en Zag iemand met een paraplu. Snel liep hij naar hem toe en ging er ook onder staan. "Sorry dat ik erbij kom staan, maar anders word ik zo nat." Zei hij en hield zijn hand even onder de paraplu vandaan die meteen zeikenat werd. "Steve Skyle." Zei hij en stak zijn droge hand uit. Hij keek even naar de hond die kwispelend rond liep. Lief beest, dacht hij. Die zie je niet gauw hier. En keek daarna weer naar Ryan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:33:06 GMT 2
Ryan grinnikte. 'Haaj, Ryan Blackwolf. Dat is Heracles.' Hij knikte naar de hond, die opkeek bij het horen van zijn naam en vrolijk op hem afrende. 'Nee, laag Heracles!' Ryan weerde de hond af en die bleef laag, maar leek nog te twijfelen of hij neit alsog zou springen. Ryan keek de leraar na. 'Ken jij hem? Volgens mij hebben we hem nog nooit eerder gehad. Hij zei dat hij Professor Lupin heette..'
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 17:41:35 GMT 2
Steve aaide de Hond, terwijl die wild kwispelde. Toen keek hij naar de leraar en dacht na. "Nee, Nou je het zegt, Nog nooit gezien." zei hij en bekeek hem nog eens aandachtig. "Wat zou hij geven denk je? VTZK? Ik hoop dat hij het dan langer dan een jaar volhoud." Hij grinnikte. Men zei dat er een vloek op die baan stond. Niemand hield het langer dan een jaar vol.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 17:54:16 GMT 2
Ryan knikte. 'Laten we dat inderdaad hopen! Ik heb echt de hele reis met hem zitten praten. Hij is echt vet aardig. heel vreemd dat hij nu een leraar is... zo voelt hij helemaal niet.' Hij keek even naar het kasteel en toen weer naar Steve. 'Wat denk je, gaan we naar binnen? Het is me heir te koud en te nat.'
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 17:56:56 GMT 2
(moeten we nog met een koets? )
Steve keek de leraar na. "Ik hoop het ook, Zou wel handig zijn als hij aardig is." Hij keek toen naar het kasteel, in de vertel mooi verlicht en het uitgestrekte meer. Hij rilde van de kou. "Lijkt me wel handig, het is hier echt koud. Ik hoop dat Foppe niet weer heeft bedacht met waterballonen of ijsblokjes te gaan gooien." Zei hij er met een zucht achtereaan. De laatste paar keren was hij echt vervelend geweest.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 18:07:59 GMT 2
(misschien wel chill, het regent xD)
Ryan bewoog de paraplu op en neer. 'We zijn veilig, deze keer.' Hij had de vorige paar keren ook een ijskoude douche over zich heen gehad. Dat was neit grappig geweest. 'Kom op, we nemen een koest en zijn hier weg. Ik barst van de honger en wil een heer bad en dan mijn bed. Waarom is dit kasteel echt in de middle of nowhere?'
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 18:10:35 GMT 2
Steve knikte goedkeurend. "Daar heb ik ook wel zin in."En hij begon in de richting van een koets te lopen. Toen moest hij lachen bij de gedachte dat zij met een paraplu het kasteen inliepen totdat ze bij de grote zaal waren. "Lijkt me alleen wel een raar gezicht! Dat we binnen komen zetten meteen paraplu boven ons hoofd!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 18:19:32 GMT 2
'Alleen een paraplu openen binnen brengt ongeluk toch? Of is met een papraplu open naar binnen lopen ook slecht?' Het enige ongeluk dat hij zich kon voorstellen was dat van de mensen die een punt tegen hun hoofd kregen. Daar moest hij eigen wel om lachen. Hij deed de deur van de koets open, sloeg zijn paraplu dicht en stapte naar binnen.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 15:08:14 GMT 2
Steve volgde hem naar binnen en ging op een bank zitten. "Ik weet niet, Maar de gedachte alleen al als ik het zo voor me zie." Zei hij en moest lachen. "Maar we zijn wel van Foppe af, Heeft het toch een groot voordeel, wat zeker tegen het ongeluk ingaat en overtreft." hij deed het deurtje dicht en de Koets begon richting het kasteel te rijden.
|
|