|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:02:10 GMT 2
Mizuki stond voor de horde van de school, toen liep ze naar binnen toe en keek rond. Rustig was het wel in de hal, niemand kende ze behalve 1 iemand die al jaren haar beste vriendin was. Ze zou snel vrienden maken, hoopte ze. Ze haalde haar hand door haar zwarte/roze haren en liep toen weer verder. Kijkend om zich heen en oppassend om tegen niemand aan te knallen. "Mizuki Takara?" werdt er gevraagt, ze draaide zich om richting de stem en knikte toen. Een van de leraren zo te zien. "Ga maar verkennen en kennis maken" zei de leraar. Alsof ik dat niet van plan was dacht ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:04:55 GMT 2
Flora en Aylin liepen Het terrein op en waren druk in gesprek met elkaar. "Aylin Delacour?" Vroeg iemand. "Ja dat ben ick!" Zei Aylin. "Maar ick heb al iemand die moi helpt!" Zei ze en weer op haar zus. Ze giegelde en liepen verder. Flora keek in het rond en zag Mizuki staan. Aylin en Flora liepen op haar af. "Bonjour!" Zei Flora. "Salut! Ben je 'ier ook nieuw?" Vroeg Aylin omdat ze haar naam ook hadgehoord.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:16:48 GMT 2
Mizuki knikte "Hoi! Ik ben dus Mizuki, zoals jullie hebben kunnen horen" ze glimlachtte vriendelijk naar Flora en Aylin. "Dan moet jij Aylin zijn -ze keek Aylin vragend aan-" Of ze het goed had wist ze niet, Flora kende ze niet en wist daarom ook niet haar naam.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:22:22 GMT 2
"Ja ick ben Aylin." Zei Aylin en zwaaide even omdat ze niet zeker wist of ze het verschil zag omdat ze een tweeling waren. "En dat ies mijn zusje Flora." ze wees op Flora. "Nouja Aylin, ick ben maar 2 minoeten jonger!" Zei ze en gaf haar zus een duw. "Ick ben 'ier ook nieuw. En zij -ze gaf Flora een duw- Ies 'ier voor 'et tweede jaar. En jij?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:39:19 GMT 2
"Welk jaar ehm..ik ben 17 dus ik weet niet precies" zei Mizuki. Ze was hier net dus mischien zou ze in het tweede, derde of vierde jaar belanden. Wie weet. Ze glimlachtte, een tweeling. Nu ze nog uit elkaar houden, Aylin kon ze meteen herkennen doordat ze haar even in zich op nam, nu Flora nog.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:47:38 GMT 2
Flora en Aylin moesten lachen. "Nee zo bedoelt zij dat niet. Zij bedoelt of je 'ier op Zweinstein voor 'et eerst bent. Aangesein je naam word opgelesen. Wij zijn ook 17 dus we sitten in 'etzelfde jaar." Vertelde Flora Vrolijk. Ze mocht haar wel. En ze was makkelijk te herkennen. Ze glimlachte. "Maar toi moet seker ook nog ingedeeld wordien?" vroeg ze daarna.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 7, 2007 16:49:09 GMT 2
Mizuki knikte eventjes "Jep, ik ben hier voor het eerst en ben al ingedeeld, ik zit bij Huffelpuf" zei ze toen. Ze keek naar de leraar die een aantal leerlingen de grote zaal in duwde. "zijn jullie al ingedeeld?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 21:15:06 GMT 2
Ze knikte allebij. "Gezellig!" Zei Flora opgewekt. "Dan zit je bij moi! Ick zit ook bij Huffelpuf!" Ze werd nog vrolijker dan dat ze al was. Aylin daarintegen keek iets sipper. "Ick ben ingedeeld bij Zwadderich." Zei ze een beetje bedroefd. Maar daarna klaarde haar gezicht weer op. "Ick ga maar, Aangezien ick zelf de leerlingen kamer moet soeken!" ZEi ze en grijnsde naar Mizuki, Flora kon haar natuurlijk helpen. Ze zwaaide naar beide, en Flora zwaaide terug. Daarna liep ze in de richting van de Kerkers.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:14:35 GMT 2
"Doei Aylin! mischien spreken we elkaar straks weer!" jammer dat Aylin in zwadderich zat, maar dat weerhield haar er niet van geen vrienden te zijn. Toen keek ze naar Flora "Gezellig! Weet je al waar het is?" vroeg ze toen. Zelf wist ze het niet, en anders zouden ze het samen wel vinden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 16:24:51 GMT 2
Flora lachte. "Tuurlijk weet Ick waar 'et ies! Ick zit al een jaar 'ier. Alleen weet ick 'et nieuwe wachtwoord niet." Zei ze bedenkelijk. Gelukkig konden ze er zo achter komen. "Ick denk dat we even snel De monniek moeten zoekien. DAt is 'et spook van 'Uffelpuf. Die kan ons wel 'elpen denk ick." Zei ze bedenkelijk. Ze had geen zin in om het aan iemand te vragen.
|
|