|
Post by melien on May 26, 2007 22:02:38 GMT 2
Een hele groep zou naar Zweinstein gaan. Waaronder Elvira en Aaron. Het was Elvira's idee. Dus hier het topic waar je in kunt posten .
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 16:47:06 GMT 2
{Vago begin}
Mariël kwam aangelopen. Ze hadden met een hele groep afgesproken om samen naar Zweinsveld te gaan. Zij zelf had er wel zin in. Het leek haar erg leuk. Ze keek in het rond en merkte dat ze de eerste was. Ze liep naar een van de bomen toe die bij de ingang stonden en ging ertegenaan zitten, wachtend op de rest. Haar gedachte dwaalde telkens af. Ze keek af en toe op of ze al iemand zag. Gelukkig was het mooi weer, dat was altijd beter dan als het stormde.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 21:09:49 GMT 2
Op weg naar Zweinstein was Elvira Aaron tegengekomen in de hal. Uiteindelijk zijn ze samen maar naar Zweinstein gelopen. Ondertussen lekker kletsend over van alles en nog wat. Van ver zag ze Mariel al zitten. Midden in een zin van Aaron riep ze; "Heej Mar!!!". Ze zwaaide naar Mariel en begon te rennen.
Aaron moest lachen om de reactie van Elvira toen ze Mariel zag. 'Meiden...' dacht hij en schudde zijn hoofd. Hij liep rustig verder naar Elvira en Mariel. Elvira was Mariel inmiddels om de hals gevlogen. Daar aangekomen ging hij in het gras zitten wachten totdat de rest er was.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 21:32:32 GMT 2
Mariëls haar kleurde groen, want ze schrok even toen haar naam ineens werd gegild. Ze opende haar ogen en ging overeind zitten. "Heey El!" Zei ze terug en omhelsde haar ook. "Hoe is het ermee meid?" Vreog ze. Haar haar werd nu Oranje van gelukkig/vriendschap. Ze ging weer liggen en keek. Nu zag ze Aaron ook. "Hey Aar!" Zei ze en keek om zich heen. Ze hoopte dat de rest snel kwam.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 21:35:07 GMT 2
Gekleed in een gewone spijkerbroek en een t-shirt liep Vic op de anderen af. Even keek hij met een vage blik naar Mariël's haar maar haalde zijn schouders op. 'Hee allemaal, jullie zijn van het Zweinsveld uitstapje?' vroeg hij. Je wist maar nooit en aangezien hij Tristan, door wie hij was meegevraagd, nog nergens te bekennen was vroeg hij het maar.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 21:58:29 GMT 2
Mariël keek op "Hee, Ja dat klopt, En wie ben jij, Je komt me ergens bekend van voor.." Haar haar kreeg de kleur paars, ze dacht diep na. en keek hem aan.
Tristan kwam aangelopen en zag dat er al meerdere mensen waren. "Hee Vic!" Brulde hij en liep naar zijn vriend toe. Hij keek wie er nog meer waren. "Mar, Wat heb je in hemels naam met je haar gedaan?!" Vroeg hij toen hij zag dat haar haar ineens paars werd. "HEy Elvira, Hoi Aaron." Voegde hij eraan toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 22:04:51 GMT 2
'Hee Tristan!' riep Vic naar zijn vriend terwijl hij hem op z'n schouder sloeg (nouja sloeg ). Hij keek even verward naar het haar van Mariël, wat weer van kleur veranderd was. 'Nou, ik ben Vic, Ravenklauw, meegevraagd door deze gast.' zei hij lacherig. Hij stak zijn hand uit richting Mariël, Elvira en Aaron. 'Nog meer wat je zou helpen waar je me van zou herkennen?' vroeg hij speciaal aan Mariël
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:11:16 GMT 2
Tyra liep naar de groep toe. Ze waren idenrdaad met ene groepje vriednen. Ze kende ze neit allemaal. Gelukkig was ze uitgenodigd. Ze hoopte dat ze welkom was... Ze stak ahar ahnd op en glimlachte. 'Haaj, allemaal. ben ik te laat?' Ze liep naar Tristan en Mariël toe. Hen kende ze eht beste.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 22:18:13 GMT 2
Mariël keek naar Vic. "Maar natuurlijk." Ze sloeg zichzelf voor het hoofd en haar haar werd rood omdat ze zelf ook rood werd. Dat had ze kunnen weten. "Tuurlijk Vic, Beste vriend van Tristan. Had ik kunnen weten." Zei ze met een zucht. En schudde zijn uitgestoken hand. Toen keek ze naar Tyra. "Hey Tyra, Leuk dat je ook bent gekomen." Haar haar werd nu weer geel, van blijdschap.
Tristan moest lachen om Mariël haar haar, dat echt aan een stuk door van kleur veranderde, waarschijnlijk per gevoelens. "Nee, je bent niet te laat hoor." Zei hij met en grijns sloeg toen Vic ook nog even op zijn schouder.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:24:04 GMT 2
Tyra keek naar Mariël en leit al haar verlegenheid varen. 'Wat heb jij nou emt je ahar gedaan?'lachte ze,'dat heb ik nog nooit gezien! Kan je mij dat ook elren? Van rood naar blond wanneer ik zelf wil?' Ze grijnsde breed enn knipoogde naar Tristan. Toen keek ze naar de rest. Wie waren dat? 'Ik ben Tyra Mycaro,'stelde ze zich voor aan de groep. Het leek haar wel zo netjes.
|
|