|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:57:26 GMT 2
Tyra grinnikte zacht en wierp een uitdagende blik op Florian. 'Ik heb gehoord dat je haar anders erg veel kleuren heeft gehad tijdens een bepaalde les. Ik weet niet welke..' Ze keek naar Tristan. 'Miquel kan zoveel willen. Mijn haar is mijn haar en hij gaat het maar lekker elke keer verven als ik eht rood maak. Heeft hij even pech.' Ze grijnsde. Ja, Miquel was toch echt haar baas neit! Ze waren misschien gelijk, maar toch ook heel adners.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 9:34:50 GMT 2
"Dat was een onhandige omloop van.. dingen" zei Florian wijs en grijnsde even, waarna hij naar de anderen keek. "Gaan we eigenlijk nog of blijven we de hele dag hier staan?"
"Dat eerste lijkt me de beste optie" zei Evan grinnikend terwijl hij naar de lucht keek "Volgens mij gaat het regenen, maar het waait niet zo" "Prima zwerkbalweer dus" zei hij er vrolijk achter aan.
|
|
|
Post by melien on May 29, 2007 9:48:26 GMT 2
Elvira moest grinnike en haar haar werd geel. Ze wees met haar toverstok naar Florian en gaf ook hem het leuke haar. Hij vond het zo leuk dus da moest hij er ook maar mee lopen ond ze.
Aaron was een beetje stil gevallen. Hij vond het wel gezellig. "Dat vind ik een heel goed plan Florian. We zijn er tenslotte om naar zweinsveld te gaan e niet om hier te blijven zitten." zei Aaron met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 10:00:07 GMT 2
"Neeee!" zei Florian dramatisch en greep zijn haar vast, waardoor het uitschoot naar paarsachtige tint "Haal het weg haal het weg!!".
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 16:24:50 GMT 2
Mariël moest lachen. "Waarom staat best leuk hoor!" Ze keek omhoog en voelde een spetter. "Ik denk dat we beter meteen een winkel in kunnen gaan of die 3 bezemstelen, tenzij we graag zeike nat willen worden." Zei ze en stond op.
Tristan keek naar Florian en moest lachen. Stond hem nog aardig ook. "Lijkt me eens goed plan Mar." Zei hij en stond ook op en ging naast Tyra staan. "Je mag het natuurlijk altijd zelf bepalen, En ik denk dat die 2 je gerust willen helpen met je keuze of met het kleuren." Zei hij en wees grijnzend op Mariël en Elvira.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 29, 2007 16:47:30 GMT 2
'Laten we gewoon met een boterbier of dergelijks beginnen, gewoon een goeie opening van vandaag.' stelde Vic voor terwijl hij ietwat schreeuwde zodat iedereen hem verstond. Tegen een groep had hij geen schaamte of dergelijke dingen maar als hij alleen met een meisje was, was toch even iets anders.
Lili knikte even als antwoord van Vic en lachde om Florian's reactie. Ze hield zich beetje op de achtergrond, ook omdat ze niet iedereen kende.
|
|
|
Post by melien on May 29, 2007 21:44:06 GMT 2
Elvira moest hartelijk lachen om Florians reactie. Tegen Tyra zei ze: "Ik weet niet hoe het met Mar zit maar ik wil je best helpen.". Florian kreeg alleen maar een grijns, zo van nanananana je moet het zelf maar oplossen ( ). Haar haar was nog steeds oranje. "Goed plan Mar.". Ze keek naar de lucht en voelde ook een druppel. Daarna stond ook zij op. Aaron had nog maar weinig gezegd. Maar om de reactie van Florian moest hij erg lachen. Ook hij stond op om de anderen te volgen. Hij ging naar Lili toe en zei met een glimlach op zijn gezicht: "Wat ben jij trouwens stil.".
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 21:55:00 GMT 2
"Maar dan wil ik mijn haar weer normaal" zei Florian op een droevige toon en voelde even in zijn broekzak, en haalde vervolgens zijn stok eruit. "Weet je, dat het verhaal gaat ,dat je nooit je toverstok in je broekzak moet doen, want het is bij mensen voorgekomen dat hun.. bil werd weggetoverd". Hij grijnsde even.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 15:05:02 GMT 2
Mariël moest lachen en keek om. "Geloof je dat nou echt?" Toen richte ze zich weer tot Tyra. "Maar natuurlijk wil ik je helpen! We zullen je ook de tegenspreuk wel leren, dan kun je het veranderen als je het wil." Zei ze en gaf Tyra een knipoog.
|
|
|
Post by melien on May 30, 2007 18:01:26 GMT 2
Elvira Stond er glimlachend bij. Ze hoorde wat Mariel tegen Tyra zei en voegde eraan toe: "Dat is waarschijnlijk wel een goed idee Mar.". Ze knipoogde. Ze vond het echt gezellig. Ze voelde nog een druppel en zei: "Zullen we dan maar?". Ze had geen zin om nat te regenen.
|
|