|
Post by Krista - on May 30, 2007 19:22:40 GMT 2
"Dat geloof ik ja" kaatste Florian terug naar Mariël "Maar als jij een keer je bil wegtoverd, denk je aan mij en heb je spijt dat je niet geluisterd hebt"
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:33:49 GMT 2
'Wil je dat echt? geweldig! Hahaha, ik wil Miquels gezicht wel eens zien! Die flipt!' Ze lachte en toen keek ze naar Florian. 'Zou erg onde zijn Floor, als je je bil kwijt zou raken! Die heb je nog nodig om op te zitten enzo. Met maar ene bil zit je zo scheef.' Ze grijnsde breed en knipoogde. Ze voelde meerdere spetters op haar hoofd. 'Ik weet neit of jullie haarkleuren kunnen uitlopen, maar als we hier lang blijven staan zal het zeker vlekken op je kelren.'
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 7:31:53 GMT 2
"Tja" zei Florian en trok een pruillip "En ik ben denk ik maar half zo aantrekkelijk met een bil, als ik nu ben met twee". Hij grinnikte en voelde een grote regendruppel in zijn nek komen, waardoor hij huiverde en accuut kippenvel kreeg.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 9:53:46 GMT 2
Mariël begon te lopen richting de 3 bezemstelen. "Oke ik zal mijn toverstok voortaan wel in mijn gewone zak doen of in mijn gewaad, maar ik geloof je nog steeds niet!" Zei ze grijnzend tegen Florian. Toen richte ze zich weer tot Tyra. "Leuk toch, hebben we weer eens iets om te lachen." Zei ze met een brede grijns.
(vervolg 3 bezemstelen?)
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 11:32:06 GMT 2
Leyla kwam net de deur van zweinstein door toen ze het groepje weg zag lopen. "Hey, wacht op mij!" Riep ze op haar hardst. Ze rende naar hen toe. Ze zag een paar onbekende gezichten dus stelde ze zich even voor. "Hey allemaal, ik ben Leyla en ik zit bij Griffoendor." Ze zocht naar Mariël en ging naast haar lopen. "Hey! Hoe gaat het? Wie zijn dat allemaal, als ik vragen mag?" Vroeg ze aan haar. Ze keek naar de andere. Dit zou een geslaagde dag worden.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 11:35:12 GMT 2
Mariël draaide zich om toen ze Leyla zag en grijnsde. Ze zou komen, alleen was ze wat laat. Ze voelde nog een spetter. Toch stelde ze iedereen even snel voor. "Dit is Tyra -ze wees naast zich.- Elvira kende je al en Tristan ook gok ik zo, Vic, Evan, Lili -ze wees iedereen aan toen ze die naam zei- Aaron en natuurlijk Florian, maar die kende je ook al volgens mij." Zei ze en liep toen weer verder. "Het gaat echt zo regenen, komop lopen denk ik zo!"
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 11:41:59 GMT 2
Leyla keek naar iedereen die Mariël had aangewezen. Oké, Elvira, Tristan en Florian kende ze maar de rest? Wel eens gezien op de gangen maar de namen kende ze niet. "Wedstrijdje wie het eerst bij de 3 bezemstelen is?" Stelde ze voor. Hierbij keek ze Mariël vooral aan. Mariël was bijna altijd wel in voor een wedstrijdje.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 11:46:17 GMT 2
"Ik denk dat het slimmer is dat we er allemaal nu heen sprinten, Ten zij iemand graag zeike nat word!" Ze had dit amper gezegt of het begon te plenzen. Ze begon te rennen. (vervolg 3 Bezemstelen iedereen! )
|
|