|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:23:01 GMT 2
Christa zat rustig op een boomstam, rond te kijken. Ze deed haar sjaal beter om, het was nogal koud. Ze zwaaide wat met haar benen en zuchtte diep. Kayleigh nam rustig plaats naast Christa en sloeg een arm om Christa heen. Christa deed helemaal niks en bleef rustig zitten. "Ben je niet blij voor hem?" Zei Kayleigh zacht. "Nee, wat dnekt hij wle niet. Weet je hoe jong hij is. En ik wil haar niet als schoonzus gebeuren" Gromde ze. Zekeek somber naar de grond. Kayleigh zuchtte. "Tjah, moeten hun weten" Zei ze terwijl ze haar hand op de ketting legde die ze van Xander had gekregen. Voor haar hoefde het allemaal niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:29:24 GMT 2
'Brang hem maar terug!'konk een stem vanuit de verte en daarna het blaffen van een hond. Even later vloog er een gele tennisbal langs de twee meisjes en schoot er een zwarte labrador achtreaan. Lachend wandelde Joey achter de hond aan. Hij liet zijn hond hier altijd uit en was ook erg verbaasd om Christa en Kayleig te zien. Even staarde hij ze verward aan, maar toen grijnsde hij breed. 'Wie hebben we daar, Schone Slaapster en het kleine zusje.' Hij grinnikte en pakte de bal aan die Derek hem aanbood. Met een felle zwaai wierp hij de bal tientalle meters verder. De hond schoot er weer achteraan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:44:52 GMT 2
Christa zuchtte diep. En kreeg een brok in haar keel. Toen er iemand wat tegen hen zei negeerde ze dat. Ze had er geen zin in. En ook Kayleigh was teveel bzig met Christa. "Ga weg" Mompelde ze. Ze gromde wat en wreef over de arm van Christa en trok haar dicht tegen zich aan. Ze drukte een kus op haar kruin. "Het is wat hij wil, ik weet dat het moeilijk is.." christa gromde. "mAar ik wil het niet" er blonken tranen in haar ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:49:16 GMT 2
'Heb je niks over te zeggen.' Joey had geen problemen om te begrijpen waar het over ging. Hij pakte de bal van de hond over, maakte een schijnbeweging en gooide hem weer weg. Hij wendde zich weer tot de twee meisjes. 'Je kan wel gan zitten huilen, maar wat denk je dat het met hem doet dat jij er zo moeilijk over doet?' Hij mocht draconic niet erg, maar kende hem wel goed.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:55:16 GMT 2
Kayleigh voelde dat ze toch ergens gek werd, nu al, van hem. Ze stond op. "Bemoei je er niet mee, doe ik dat met jou?" Reageerde ze fel. Christa keek omhoog en veegde haar tranen weg. Ze trok aan de jas van Kayleigh, die weer ging zitten. Met een boze blik op JOey. "Ik raak hem kwijt, hij, hij is alles voor me. En nu hij haar heeft, doet dat me gewoon pijn. Ik, ik hou van hem zoals ik van een broer zou houden. Mijn ouders zijn weg, zelfs weet ik eni eens wie mijn familie is. Hij is de enigste die me zou begrijpen" Snikte ze nu. Kayleigh kek verbaasd naar Christa. Dit had ze niet echt verwacht. Als Draco dit had gehoord, hij was zlef ook een huilen uitgebarst.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:59:22 GMT 2
Joey was neit onder de indruk van Kayleighs uitbarsting, maar staarde nu verward en onzeker naar Christa. 'Misschien... moet je eens met hem praten. Zal ik hem halen? Als jullie op mijn hond kunnen passen..'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:03:00 GMT 2
Christa schudde haar hoofd. "Nee, nee. Hij mag me zo neit zien. HIj moet trouwen, dat moet, het moet" Kayleigh trok ahar wenkbrauw op en keek naar Joey. "Doe maar" Zei ze, ze pakte de hond bij zijn halsband en aaide deze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:31:21 GMT 2
Derek blafte als afscheid toen Joey er vandoor schoot. Hij wilde erachteraan gaan, maar bleef toch maar zitten.
Een half ur later kwam Joey terug. Draconic volgde hem. Zijn gezicht stond bezorgd. DE hoind blafte als een gek en trok zich los. Joey bleef staan op ene aftsnad, terwijl Draconic juist dichterbij kwam. Hij zei niks, maar keek van de een naar de ander.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:37:42 GMT 2
Christa snikte nog steeds. En keek op toen Draco kwam. Ze stond op en liep naa r hemt oe. Ze omhelsde hem. Ook Kayleigh stoond nu op en beet op haar lip. Crhsita huilde nu nog harder, ze wist niet waarom. Alle tranen die voor haar hele leven hadden meoten komen, kwamen nu.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:38:16 GMT 2
Dreconic leit zich door een knie zakken en sloeg zijn armen stevig om haar heen. Hij gaf haar een kusje op haar hoofd en maakte susende geluidjes. 'Rustig maar, zusje. Het komt wel goed.' Hij wreef over haar rug en keek naar Kayleigh met ene gezicht van ik-weet-niet-meer-wat-ik-moet.
|
|