|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:08:08 GMT 2
Draconin legde een vinger op zijn lippen en knikte. 'Ht gene wat ik graag wil dat mijn leive zusje beseft, is dat ik er voor har ben, zelfs als ze me haat. Dat ze nooit vergeet dat ik van haar hou, zoals ik van Dragana hield. Dat ik geen oduer ben, maar het wel voor haar wil spelen. Als het kon, had ik haar zelf geaddopteerd. Het enige waar ze aan meot wennen, is dat ik meerdere soorten leifde kan geven en daar verschillende soorten mensen voor nodig heb: Familie, vrienden en een vriendin.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:15:18 GMT 2
Ze grijnsde even. "Kom, ga naa rhaar toe. Probeer het op te bouwen. Je kan niet opeens iemand spelen, een ouder bijvoorbeeld. Bouw het op, dat heeft meer effect. Draco, toe. Ik zie haar niet zo, liever niet" Ze liet hem los terwijl ze hhem naa rhaar toe duwde. Christa huiled nog steeds. Ze volede zich echt bagger.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:23:08 GMT 2
(je laatste zin was extreem droog XD)
Draconic liet zch voort duwen. Hj glimlachte en wreef de tranen weg. hij knielde bij haar neer en keek zijn zusje aan. 'Ik hoop dat je hebt geluisterd naar wat we zeggen, want ik hou er niet van om dingen te herhalen.' Hij tilde zacht haar kin op.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:26:21 GMT 2
{Ja dat was niet echt de bedoeling xD}
Christa snikte en wreef haar tranen weg. Ze keek hem aan, toen haar hoofd werd opgetild. "Kon je da zelf niet bedenken" Reageerde ze, weer als de gwone Christa. Ze kreeg dezelfde blik weer terug en stond op. Ze draaide zich om. "Ik wil bomen klimmen" Zei ze terwijl ze zijn hand pakte, en hem meetrok.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:29:06 GMT 2
Draconic glimlachte en leit zich meetrekken. 'Heb je hulp nodig, of ga je als een aapje klimmen?' Hij keek rond, zoekend rond naar een goede boom, maar het kon hem weinig schele welke boom ze nam.
|
|