|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:12:21 GMT 2
Christa haar keel was dicht geknepen. En Kayleigh keek verbaasd naar Draconic. Binnen enkele minuten lag ze naast de sotel. Ze was faluwgevallen. Christa stond op, en ging op de tafel staan. "Als jij ooit met haar trouwd, ben ik je zusje niet meer hoor!" Ze deed haar armen oevr elkaar en keek even naar Kyaleigh. Al snel kreeg ze boso terug. "IK haat je!" Schreeuwde ze.
|
|
|
Post by melien on Dec 8, 2007 21:14:28 GMT 2
Mara snakte geluidloos naar adem. Ze had veel verwacht maar dit niet. Met haar ogen zocht ze naar Rachanna om te zien hoe deze reageerde. Ze kon haar zo snel alleen niet vinden. "Dat gebeurd er dus nog voordat Meera gaat spelen." mompelde ze zo zachtjes dat alleen Thomas het kon horen. Elvira keek verbaasd naar Roc. Het mocht dan wel een zwadje zijn, maar het verbaasde haar toch dat hij het zo durfde te vragen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 8, 2007 21:20:21 GMT 2
Rachanna donderde nog net niet achterover van de kruk. Ze staarde letterlijk met open mond naar Draconic. Ja, ze hadden het er wel eens over gehad, maar Rachanna dacht eerder dat dat voor de gein was, dat hij het zo serieus zou menen, had ze nooit verwacht of durfen dromen. Het antwoord was maar al te duidelijk, maar eerst zou ze überhaupt in beweging moeten komen. Ze was zo verbaast, en overspoelt, maar gelukkig dat ze ongeveer aan de kruk vastgeplakt zat. Toen ze zichzelf weer een beetje onder controle had, Stond ze -een beetje trillend- op en rende naar hem toe en vloog hem om de hals, of hij nou op zijn knie zat of niet. Christa hoorde ze niet eens, en antwoord geven lukte ook niet helemaal, al moest het zo toch al wel duidelijk genoeg zijn.
Mariël werd meegesleurd door Florian maar bleef toen verbaast staan. "Jaa tuurlijk, dat kan ook." Zei ze verbaast.
Tristan stond nu achter Tyra met de boterbiertjes en reikte haar er een aan, terwijl hij vervolgens verbaast naar Draconic keek. Hoe oud was die gozer dat hij nu al ging trouwen? Hij keek even naar Tyra.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:45:28 GMT 2
Draconic hoorde Christa niet. Al wat hij hoorde en zag was Rachanna die op hem afvloog. Hij kwam overeind en was net op tijd om haar p te vangen. Hij klemde haar stevig tegen zich aan en zoende haar hoofd. 'Sorry, een beetje onverwachts, maar ik moest het gewoon doen. Het... moest. Ik vond de perfecte ring.'Hij liet haar half los en bood haar het doosje aan. 'De ring omdoen betekend ja...'
Tyra staarde Draconic met open mond aan. Ze bloosde hevig en wierp een schitige blik op Tristan. Zou hij ook ooit zoiets doen?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:47:42 GMT 2
Christa gromde hard. "Ik haat je hoor je me niet" Ze vloog zowat naar het podium. Ze duwde Draco weg. "Ik wil niet dat ze mijn schoonzus ding word. Ze is veels te, uhhm, nee ik wil het niet!" Stamelde ze. Het boeide haa nriet wat mensen van haar dachtn. "Owja, en Kayliegh ligt denk ik bewusteloos ergens op de grond mensne" Christa keek naar Draco. "Weet je wel niet hoe jong je bent. Je bent echt super gek. je hebt nog ene heel leven voor je. GEK!" Ze duwde hem nog ene keer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 2:58:05 GMT 2
Carmen staarde met grote ogen en open mond naar Draconic. "Wat?" bracht ze fluisterend uit en schudde haar hoofd. "Wat?" Herhaalde ze opnieuw ongelovig.
Roc trok een wenkbrauw op. "Ok..." Mompelde hij en keek naar Draconic en Rachanne. "Als je het hebt over iets verpesten is dit wel het toppunt." June knikte instemmend. "De meute zal het waarschijnlijk te druk hebben met hierover te praten dan naar het concert te luisteren." Zei ze afkeurend. Saluka kun alleen maar grinniken en bedenken dat dit toch nog wel eens een grappige avond kon gaan worden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 9, 2007 9:30:55 GMT 2
Paul zag Christa totaal flippen en wilde haar eigenlijk gaan kalmeren maar was nog te overrompeld om uberhaupt iets te doen. En net nu hij zo'n zin had in Meera's optreden.
Achter, in het gangetje tussen de kleedkamer en het podium had Meera zich tegen de muur op de grond laten zakken. Haar gitaar lag naast haar en het liefst zou ze meteen willen beginnen, het had echt lang genoeg geduurd deze dag maar liet eerst de zaal maar weer 'bijkomen'.
'Jullie zijn allemaal echt gestoord.' lachde Evy. Ze schudde haar hoofd. 'Wat willen zij nou? Dit was toch een concert of mis ik gewoon eventjes wat?' Ze nam een slok van haar drankje en hield deze vast in haar hand.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 14:00:08 GMT 2
Thomas zweeg en trok wit weg, en keek Mra even aan. Straks wou zij dat hij zo'n actie uit ging halen, maar dat gíng toch niet. Hij had het totaal niet verwacht van Draconic, en wist ook niet dat het zo serieus was tussen hem en Rachanna. "Woow.." was het enige wat hij uit kon brengen. "Underaged engaged" zei Eric dramatisch en grinnikte even. Hij vond de hele situatie wel komisch, maar hij had zoiezo een raar gevoel voor humor. Florian wou net het drankje in Mariëls hand drukken toen hij de oproer bij het podium opmerkte en keek Mariël verbaasd aan "Snap jij dat?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 9, 2007 14:04:42 GMT 2
"Iemand ten huwelijk vragen?" mompelde Tom die nu stomverbaast naar Draconic en de rest keek. "Ik denk niet dat hij daar lang over moest nadenken om het echt te doen, wel origineel,gewoon voor een hele grote menigte iemand ten huwelijk vragen" Hij keek naar Shirie. "Wat vindt je hier eigenlijk van? Iemand die midden in een grote menigte een ander vraagt?"[/]
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 14:07:40 GMT 2
Elvira wist echt niet wat ze moest zeggen. Ze keek nog steeds verbaasd naar het podium. Ze vroeg zich af hoe die twee het zo konden doen. Die konden niet ouder zijn dan 18. Ze keek van het podium even naar Roc en weer terug. Ze gaf Christa toch wel een klein beetje gelijk. Mara wist niet wat ze moest zeggen. "Wtf? Rachanna is, wat, 17?" zei ze bijna onhoorbaar. Ze keek naar Thomas. Een raar gevoel maakte zich breed in haar. Ze hoopte maar dat Thomas niet ook zoiets uit ging halen.
|
|