|
Post by Merel on Dec 13, 2007 14:54:14 GMT 2
"Alweer rennen? Ik blijf met jou wel aan het rennen neitwaar?" Zei ze lachend maar pakte vervolgens zijn hand beet en sleurde hem mee terug naar de plek waar ze eerst ook stonden.
Aylin keek Chris aan, en wist een grijns te verbergen. " 'Et ies dat ick 'et nou zonde vind van mijn boterbier.. Andiers 'ad je 'et nu over je 'een gekregen!" Zei ze maar moest daarna toch wel lachen. "Ach en wat dacht je dan van 'uffelpuffers! Zulke gestoorde mensien! Dat wil toi niet wétén!" Vervolgde ze lachend en liep naar een plek waar ze het podium beter konden zien en wenkte Chris. "Succes Meer!" Riep ze nog naar het podium.
Flora had Macy ontdekt en liep nu naar haar toe. "A, Bonjour Macy! Commant ça va?" Vroeg ze grijnzend aan haar vriendin. "Tijdje neit gezien zeg!" Vervolgde ze.
Tristan glimlachte. "Nou val maar niet flauw, wil vanavond nog gezellig dansen.. Zullen we dan maar?" Vroeg hij terwijl hij beleefd een buiging maakte. "Mag ik deze dans van u?" Vroeg hij grijnzend.
Thobias had besloten toch nog maar even langs te komen om te kijken hoe goed Meera het nou kon. Hij betaalde het aantal Sikkels als nodig was en liep naar binnen. Hij keek wat onderzoekend rond en luisterde naar Meera die blijkbaar net was begonnen met spelen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:44:18 GMT 2
Miquel keek Carmen onderzoekend aan. Bedoelde ze soms....
Shirie keek uit haar ooghoek naar Tom en toen it haar andere ooghoek naar Eric. Eric bewoderde haar... aar ze voelde gewoon niks voor hem. Wa moest ze daar nou mee? Van Tom hield ze... maar die was zo gezellig als een kapotte pantoffel. Ze slaakte een zucht en begon te klappen toen Meera op het podium verscheen.
Tyra bloosde hevig en nam zin hand aan. 'Niks liever!' Ze deed een stap naar hem toe en zoende hem, puur omdat ze dat gewoon wilde. Miquel keek naar hen, wendde zich toen anar carmen en lachte. 'Mag ik dan deze dans van jou, carmen mijn roosje?'
Terry gaf Thomas het geld en keek even om zich heen. 'Waarom lijkt iedereen zo van slag?' vroeg ze hem verward.
|
|
|
Post by melien on Dec 13, 2007 17:29:10 GMT 2
"Zo erg zijn we toch niet? Of wel soms?" vroeg Elvira scheinheilig terwijl ze rustig tegen Roc leunde. Ze keek van de twee meiden naar Roc en naar het podium. Mara keek even naar Terry. Maar ze gaf geen antwoord. De vraag was tenslotte aan Thomas gesteld, maar zij wachtte ook nog op antwoord.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 17:55:46 GMT 2
Uiteindelijk liep Tom weer terug en ging weer zitten. "Sorry.." mompelde hij toen tegen Shirie. Ze had hem gevraagt als een soort van date,hij kon nu niet ongeinteresseerd doen wat hij eigenlijk nooit wou doen. Zachtjes streek hij een pluk haar van haar schouder en glimlachtte eventjes.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:43:39 GMT 2
Carmen lachte weer gerustgesteld. "Het zou me een eer zijn, mijn heer." Zei ze deftig voor ze haar tong naar hem uitstak.
"Nou, zo nu en dan. Ik word al gek van Angel als hij alleen maar over je praat." Saluka ging zitten en knipoogte naar Roc. "Wat? Ik praat nou eenmaal graag over mijn prachtige vriendin." Zei hij quasi-beledigd.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 13, 2007 23:24:51 GMT 2
Meera voelde zich geweldig. Het gaf zo'n kick om daar te staan en al die mensen te zien. Het was behoorlijk druk geworden en van buiten had je nooit kunnen denken dat er zoveel mensen hier zouden zijn. Ze zag een aantal bekende en glunderde nog meer dan eerst. Ze draaide zich om, de witte jurk die op sommige stukken groen oplichtte draaide mee en ze pakte de gitaar op. Ze liep weer naar de microfoon toe en slikte. 'Dit eerste nummer wil ik graag opdragen aan al mijn vrienden die me gesteunt hebben en mezelf hebben laten zijn. Zonder hen zou ik hier niet staan. En niet alleen aan hen, ook aan mijn vader, zonder hem zou ik hier niet zijn.' Subtiel streek ze haar jurk strak. 'Memories.' zei Meera vervolgens terwijl ze naar de microfoon boog en deze verstelde.
In this world you tried Not leaving me alone behind There's no other way I pray to the gods: let him stay
The memories ease the pain inside Now I know why
All of my memories Keep you near In silence moments Imagine you here All of my memories Keep you near Your silent whispers silent tears 'Ik zie je zo nog wel Mees!' probeerde Luke boven het geluid van de muziek in Macy's oor te schreeuwen. Schouderophalend liep hij weg, bij de deur had hij iemand gezien die hij eventjes veel liever zag. Macy keek verbaasd om maar liet Luke voor wat hij was. 'Ja het is echt al veel ste lang geleden. We moeten hoognodig weer eens een Tweede leerlingenkamer gebeuren hebbene.Met jou ook alles goed?' probeerde ze Flora duidelijk te maken. 'Ik heb werkelijk geen idee, maar ze moeten het maar zelf weten. Zullen we dansen?' Het laatste stamelde Vic in Rebecca's oor terwijl hij haar hand iets trillender vasthield. 'Toch wel goed dat ik mee ben gegaan. Die muziek is echt niet slecht.' riep Evy tegen Joey.
|
|