|
Post by johanneke on Nov 20, 2007 17:08:33 GMT 2
''Oh oké!'' zei Karl verbaasd. Hij had duurder verwacht. Nu had hij ook nog geld voor een boterbiertje. Hij gaf het geld en liep door. Het was behoorlijk druk en hij kon Natasha nergens ondekken. Ze zou hier wel zijn toch?
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 17:28:31 GMT 2
Elvira keek Roc aan. "Nou vooruit dan maar." zei ze met een grijns. Ze trok hem mee de rij in maar gaf hem 'stiekem' toch nog een kus voordat ze in de rij ging staan. Mara betaalde 5 sikkels maar bleef toch nog even binnen. Ze ging naast Thomas staan. "Boe." zei ze zachtjes in zijn oor.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 18:07:13 GMT 2
'Hèhè,' zuchtte Amber toen Karl naar binnen liep. 'Sommige mensen...' mopperde ze, terwijl ze vijf Sikkels aan Draconic gaf en naar binnen liep. Ze plofte meteen neer bij Flora en Chris. 'Hallootjes! Waar is Aylin gebleven?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 19:12:23 GMT 2
Lena grinnikte. "Wat lief, maar dat hoeft niet hoor. Anders kunnen de mensen achter ons niets zien en dat is ook niet zo eerlijk." Ze glimlachte breed.
"Ach, je had toch niet anders gekunt. Nouja, had wel gekunt maar dan waren zij allemaal gelukkig geprezen met 5 extra sikkels." Zei Roc vrolijk.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 20, 2007 20:38:10 GMT 2
Thomas keek verbaasd op en glimlachtte breed toen hij zag dat het Mara was. Hunter was hij inmiddels al weer volkomen vergeten. "Dat was schrikken" zei hij plagend.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 20:43:02 GMT 2
Mara keek hem beteuterd aan. "Echt?" vroeg ze met een pruillipje. Ze moest heel erg haar best doen om niet in lachen uit te barsten. "Hoi." zei ze ondertussen even snel tegen Draconic. Die kende ze tenslotte ook. Daarna wendde ze zich weer naar Thomas. "Jij blijft ook onverbeterlijk." zei Elvira hoofdschuddend tegen Roc. "Maar daarvoor ga ik straks drankjes halen." voegde ze er aan toe. In haar stem was te horen dat ze geen weerwoord wilde horen. Laat staan dat ze ernaar zou luisteren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 20:45:43 GMT 2
Draconic grijnsde naar Mara en schudde toen zijn hoofd. Hij was Hunter totaal vergeten. 'Je houdt je gedachten wel bij de klanten he? Blijf anders hier, Maartje. Kun je hem meteen helpen. Ik denk dat ik op zoek ga naar.... Dom wicht!' HIj deed een stap naar voren, zijn gezicht vertrokken van woede. 'Wat nou?'vroeg Shirie leifjes, terwijl ze aan kwam lopen. Ze droeg een kort groen jurkje, waarvan de mouwtjes onder haar armen vielen. Ze liep elegant en zelfverzekrd op haar hakjes, alsof ze op sneekers liep. 'Je had verdomme al hier meoten zijn voor de gasten!' Tierde Draconic. Shirie haalde enkel haar schoduers op, knipoogde naar hem, glimlachte even om Mara en Thomas en liep naar binnen. Draconic staarde haar furieus na.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 20:48:38 GMT 2
Mara draaide zich om naar Draconic. "Thomas afleiden? Dat doe ik altijd graag." zei ze met een plagende grijns. "Is goed joh." voegde ze eraantoe. Ze keek tegen wie Draconic zo tierde en haalde haar schouders lichtjes op bij het zien van Shirie. "Niet zo schelden joh.." mompelde ze daarna liefjes tegen Draconic. Ze was in een erg rare bui.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:00:22 GMT 2
Roc lachte. "Nou, vooruit dan maar. Omdat je me geen andere keus laat met die lieve gezichtje van je." Hij keek haar vrolijk aan.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 20, 2007 23:11:54 GMT 2
"Ja Draconic, niet zo agressief" zei Thomas glimlachend en plukte aan de mouw van Mara's shirt en lachtte naar haar "We moeten nog wel kaartjes verkopen" zei hij plotseling alsof het werk wat hij beloofd had te doen hem weer te boven schoot.
|
|